جنبش مقاومت اسلامی حماس به موافقت رژیم صهیونیستی با تعرض شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست به مسجد الاقصی طی روزهای شنبه و یکشنبه آینده واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جنبش حماس در خارج از فلسطین نسبت به نقشه رژیم صهیونیستی مبنی بر انتقال فلسطینی‌های ساکن کرانه باختری به اردن هشدار داد.
جنبش حماس ضمن واکنش به تداوم تعرض صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی، به شهرک‌نشینان در خصوص ادامه این تعرض‌ها هشدار داد.
گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس به رژیم صهیونیستی نسبت به استفاده از پهپادها برای ترور نیروهای مقاومت فلسطین هشدار داد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) سه‌شنبه گفت که تهدیدات رژیم صهیونیستی ضد کشورهای مقاومت بیانگر ترس و اضطراب تل‌آویو به خاطر توانمندی نیروهای مقاومت در سرتاسر منطقه است.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) سه‌شنبه گفت که تهدیدات رژیم صهیونیستی ضد کشورهای مقاومت بیانگر ترس و اضطراب تل‌آویو به خاطر توانمندی نیروهای مقاومت در سرتاسر منطقه است.
رهبران جنبش حماس نسبت به پیامدهای خطرناک تجاوزات روزافزون رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی هشدار دادند.
حماس به اشغالگران درباره ارتکاب هرگونه حماقتی علیه مسجدالاقصی به شدت هشدار داد.
جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به عملیات ضدصهیونیستی غور اردن نسبت به ادامه تجاوزات رژیم‌صهیونیستی هشدار دادند.
جنبش حماس به رژیم صهیونیستی نسبت به ارتکاب هرگونه حماقتی در قبال مسجد الاقصی و هتک حرمت این مکان مقدس هشدار داد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس نسبت به پیامدهای تجاوزات دشمن صهیونیستی در کرانه باختری و قدس و تعرض اشغالگران به مسجد الاقصی هشدار داد.
سخنگوی جنبش حماس در شهر قدس نسبت به پیامدهای تهدیدات صهیونیستها مبنی بر هتک حرمت مسجد الاقصی هشدار داد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران توصیه کرد: شهروندان نسبت به مستحکم سازی سازه‌های موقت و تبلیغاتی، محافظت از تاسیسات و حساس نسبت به گرد و خاک و عدم پارک خودرو در کنار محل‌های پر خطر توجه جدی داشته باشند تا خدایی ناکرده شاهد وقوع حوادث ناگوار نباشیم.
سخنگوی جنبش حماس در شهر قدس خطاب به رژیم صهیونیستی نسبت به هرگونه تعرض به مسجد الاقصی هشدار داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس نسبت به جنایات افسارگسیخته شهرک‌نشینان اشغالگر در کرانه باختری به ویژه نابلس تحت حمایت کابینه رژیم صهیونیستی به شدت هشدار داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای اعلام کرد: سقوط سنگ از بخش غربی قبه الصخره رخدادی خطرناک است که مسئولیت آن متوجه کابینه رژیم صهیونیستی است.
رئیس دفتر سیاسی حماس نسبت به رویکردها و سیاست‌های دولت تندرو نتانیاهو هشدار داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» درباره پیامدهای تشدید حملات و جنایت های شهرک نشینان صهیونیست در قدس و کرانه باختری هشدار داد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران عنوان داشت: با توجه به انباشت نسبی آلاینده‌ها و افزایش شاخص‌های آلودگی جو و کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس از افراد دارای بیماری زمینه‌ای می‌خواهیم از تردد در فضای باز اجتناب کنند.
یک روزنامه لبنانی از هشدار شدیداللحن جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به رژیم صهیونیستی خبر داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» به رژیم صهیونیستی درباره هتک حرمت مسجدالاقصی به مناسبت اعیاد یهودی هشدار داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» درباره تداوم همکاری امنیتی میان تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی در تعقیب فعالان فلسطینی هشدار داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای درباره تداوم تعرض اشغالگران به مسجدالاقصی و برگزاری مناسک تلمودی در این مکان مقدس اسلامی هشدار داد.
یک نظامی ارشد رژیم صهیونیستی نسبت به ضعف نیروی زمینی این رژیم هشدار داده است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری به شهروندان توصیه کرد نسبت به مستحکم سازی سازه‌های موقت و تبلیغاتی، محافظت از تأسیسات و حساس نسبت به گرد و خاک و عدم پارک خودرو در کنار محل‌های پر خطر توجه جدی داشته باشند تا شاهد وقوع حوادث ناگوار نباشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ