زلاتکو دالیچ، سرمربی باتجربه تیم ملی کرواسی، پاسخ مصاحبه جنجالی سرمربی کانادا را داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیلیو آلوارز، احتمالا مهمترین نام حال حاضر نیمکت‌های لیگ برتر ایران که شاید او را نشناسید.
میلاد سرلک یکی از بهترین هافبک‌های پرسپولیس در موقعیت عجیبی گیر کرده است. او که به‌تازگی قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرده، حالا با شایعه مهمی روبه‌رو شده که خبر می‌دهد باید به خدمت سربازی برود و ممکن است نتواند پرسپولیس را در این فصل همراهی کند.
آلودگی هوا ماجرای جدیدی نیست، سال‌ها است مردم تهران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، کافی‌ست زمستان برسد تا دوباره هشدار‌های مدیریت بحران، هواشناسی و اورژانس پایتخت شروع شود، «از خانه خارج نشوید، هوا برای گروه‌های حساس آلوده است»، بعضی مواقع هم کار از هشدار به گروه‌های حساس می‌گذرد و حالا همه آدم‌های شهر باید خانه‌نشین شوند تا اثرات کشنده آلودگی هوا آن‌ها را نشانه نگیرد، اتفاقی که حداقل برای ۶ هزار نفر از ساکنین تهران در سال ۱۴۰۰ رخ داده.
در حالت ایده‌آل، بهترین راه برای جلوگیری از اثرات نامطلوب قند بر روی بدن شما، کاهش مصرف مواد قندی است با این حال، برای کسانی که رژیم غذایی مملو از قند و پر از شیرینی‌ها و نوشابه‌ها دارند، کنار گذاشتن شکر ممکن است کار دشواری باشد.
در حالی که همه میوه‌ها سالم هستند، یک متخصص تغذیه، میوه‌ای پر از مواد مغذی را توصیه می‌کند؛ بلوبری وحشی. بلوبری حاوی مقدار زیادی فیبر است که شما را برای مدت طولانی تری سیر نگه می‌دارد. بلوبری همچنین در میان میوه‌ها و سبزیجات بیشترین میزان آنتی اکسیدان را دارد. آنتی اکسیدان‌ها از آسیب سلولی جلوگیری کرده یا آن را به تاخیر می‌اندازند.
خروج رونالدو از منچستر با ظهور بهترین فرم از یک ستاره آینده‌‌دار هم‌زمان شد. بازیکنی که حالا مرد اول اکران جذاب‌ترین نسخه از تیمش در تئاتر رویاهاست.
به طور کلی، مصرف روزانه ۸ گرم پروتئین برای هر ۱۰ کیلوگرم وزن، کافی است. یعنی بدن یک فرد ۵۰ کیلویی به روزی ۴۰ گرم پروتئین نیاز دارد؛ با این حال کارشناسان تغذیه اذعان می‌کنند که برخی از افراد می‌توانند از میزان پروتئین بیشتری بهره‌مند شوند. بهترین منابع پروتئین شامل مرغ، ماهی، تخم مرغ، سویا، لوبیا، عدس، آجیل، دانه‌ها، برنج و ... است.
با کاهش مصرف لبنیات در جامعه می‌توان کلسیم لازم بدن را با کشک تامین کرد. هروقت اسم میان‌وعده می‌آید، ذهن‌مان به سراغ چیپس و پفک و تنقلات ناسالم می‌رود، حتی در بهترین حالت اگر دنبال خوراکی‌های سالم باشیم، میان وعده‌هایی مثل میوه و آجیل را در برنامه غذایی خود می‌گذاریم، اما کمتر کسی کشک را به عنوان یک میان وعده سالم انتخاب خواهد کرد.
آلرژی غذایی می‌تواند در حد یک کهیر کوچک بعد از خوردن شیر باشد و یا شوک شدید آلرژی (حمله آنافلاکسی). داشتن آلرژی به مواد خوراکی در بهترین حالت، اگر از نوع خفیف باشد دست و پاگیر است و اگر از نوع حاد باشد می‌تواند با خطر مرگ همراه باشد. ما از متخصصان پرسیدیم آیا آلرژی‌هایی وجود دارند که در طول زمان از شدتشان کم شود؟
سعیدی می‌گوید: آقای لاریجانی اگر بنا دارد بعد از یک مدتی بی‌خبری و ورشکستگی سیاسی، خود را مطرح کند، راهکارهای بهتری وجود دارد و درست نبود که ایشان بیاید و تعابیری این‌چنینی را بیان کند. به هر حال اگر آقای لاریجانی نمی‌خواهد به آرامش فضای آن‌جا کمک کند، حداقل التهاب را بیشتر نکند. رهبری هم گفتند هرکسی بخواهد تفرقه بین اهل تسنن و تشیع ایجاد کند، نه سنی است، نه شیعه.
گل اول دیدار تداکارتی سپاهان در دیدار تدارکاتی مقابل پرسپولیس نمودی از توانایی‌های شهریار مغانلو یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال ایران است.
داوری که تا به حال بهترین نمره را از کمیته داوران گرفته باشد، قضاوت دربی را بر عهده می‌گیرد.
در جام‌جهانی ۲۰۲۲ بلژیک از مرحله گروهی حذف شد و حالا باید منتظر دروازه‌بان دیگری برای دریافت این جایزه ارزشمند باشیم.
حال اصرار بر تمدید قرارداد کارلوس آن‌هم با توجه به فرصت‌های زیادی که این مربی در جام‌های جهانی و جام ملت‌های آسیا با تیم ملی فوتبال ایران از دست داده، از آن نکاتی است که نمی‌تواند توجیه فنی داشته باشد. به عبارتی در این برهه اگر کسی یا نهادی بخواهد همچنان در پی تمدید قرارداد این مربی باشد، حتی برای چند ماه، بعید است دلسوز فوتبال باشد و احتمالا موضوعی دیگر غیر از فوتبال را در اولویت قرار داده است
جیمی کاراگر معتقد است که انتظارات از انگلیس بالاست، با این حال، ساوت‌گیت باید بعد از جام جهانی از سمتش کنار برود.
سعید حسینی متخصص علوم تغذیه گفت: غذا‌ها باید به طور کامل پخته شوند و اصلا حالت نیم‌پز نداشته باشند. به طور مثل تخم مرغ به عنوان بهترین گزینه برای تغذیه کودکان در مدرسه که انرژی و مواد غذایی بسیار بالایی دارد، باید حتما کامل آب پز شود و اصلا نباید آن را به حالت عسلی و نیم پز به دانش اموزان داد تا در مدرسه بخورند.
حذف غذا‌های فوق فرآوری شده، قند‌های افزوده شده، کالری اضافی و گوشت‌های فرآوری شده در عین حال افزودن بیشتر غذا‌های گیاهی کامل به رژیم غذایی می‌تواند برای سلامت قلب‌تان معجزه آسا باشد.
نایب رییس انجمن داروسازان تهران گفت: بهترین زمان تزریق واکسن آنفلوآنزا از قبل از ورود به فصل پاییز است که حدودا از ۱۵ شهریور تا اواسط یا اواخر مهر ماه است. در عین حال توصیه می‌شود که افرادی که به بیماری‌های مزمن هستند، بیماران پیوندی، سالمندان بالای ۶۰ سال، افرادی که در سال بیش از سه تا چهار بار سرما می‌خورند و... واکسن آنفلوآنزا را تزریق کنند.
در حالت ایده‌آل افراد باید بین اواسط سپتامبر (۱۰ شهریور تا هشت مهر ماه) تا اواسط اکتبر (۹ مهر تا ۹ آبان ماه) واکسینه شوند، اما دریافت واکسن حداکثر تا پایان اکتبر همچنان می‌تواند محافظت در برابر ویروس را تضمین کند. تزریق واکسن تقویت‌کننده به تقویت سطح ایمنی قبل از افزایش احتمالی عفونت‌ها در زمستان کمک می‌کند.
در بدترین حالت اقتصادی ممکن برای پرسپولیس، این باشگاه 360 میلیارد تومان باید به بازیکنان و مربیانش بپردازد و در بهترین حالت قرارداد بازیکنان این تیم 250 میلیارد تومان خواهد بود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: نظر مجلس این است که کالابرگ باید اجرایی شود، در حالی که زیرساخت آن تا به امروز آماده نبود و در نتیجه یارانه نقدی پرداخت کردیم. البته نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد، بالای ۸۰ درصد مردم یارانه نقدی را می‌خواهند و حتما دولت و مجلس بهترین شیوه را برای حمایت‌های یارانه‌ای انتخاب خواهند کرد.
مراکز معاینه فنی در روز عید فطر تعطیل است
برای برخی از مردمان نوروز فرا نرسیده و فرازِ زندگی و سختی معاش آنها را به نقطه‌ای رسانده‌ که چرخش ایام بر حیات‌شان توفیری نکند و بدین سان حال بهتری با فرارسیدن بهار نیابند. این یک حقیقت است که باید حیات از دلمان آغاز شود، وگرنه تغییر در آب و هوا به خودیِ خود منتهی به بهبود احوال نمی‌شود.
برای برخی از مردمان نوروز فرا نرسیده و فرازِ زندگی و سختی معاش آنها را به نقطه‌ای رسانده‌ که چرخش ایام بر حیات‌شان توفیری نکند و بدین سان حال بهتری با فرارسیدن بهار نیابند. این یک حقیقت است که باید حیات از دلمان آغاز شود، وگرنه تغییر در آب و هوا به خودیِ خود منتهی به بهبود احوال نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ