گل اول دیدار تداکارتی سپاهان در دیدار تدارکاتی مقابل پرسپولیس نمودی از توانایی‌های شهریار مغانلو یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال ایران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سامانه‌ها و تجهیزات راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه در حوزه‌های موشکی، پهپادی و جنگ الکترونیک رونمایی و به توانمندی های این نیرو الحاق شد.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: اگر پلمب یا توقیف‌هایی صورت پذیرفته است بدون اطلاع و صدور دستور مربوطه از سوی قوه قضائیه بوده و ما تاکنون دستوری مبنی بر پلمب اماکن صادر نکرده‌ایم.
متهم پس از حضور در پلیس فتا تهران بزرگ از موضوع اظهار بی اطلاعی می‌کرد، اما پس از روبه رویی با شاکی لب به اعتراف گشود و اظهار داشت قصد ازدواج با شاکی را داشتم، اما وی قبول نکرد و بعد از آشنایی با شخصی دیگر، به ارتباط با بنده ادامه نداد و من هم برای تلافی و انتقام از وی با ایجاد صفحه جعلی با نام و مشخصات وی دست به این اقدام زدم.
محمود احمدی‌نژاد پس از ۷ماه از پس پرده بیرون آمد. ۷ماهی که بسیاری را به دلیل عدم اظهارنظرش در مورد وقایع پس از مرگ مهسا امینی در کشور با این سوال مواجه کرد که او کجاست؟ در چنین شرایطی روز گذشته دولت بهار، رسانه منتسب به محمود احمدی‌نژاد با انتشار تصاویری از احمدی‌نژاد به نوعی از بازگشت او به صحنه خبر داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و برخورد با عاملین انتشار تصاویر خصوصی افراد در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.
چین نخستین نقشه از سطح کره مریخ را منتشر کرد. این نقشه و تصاویر با استفاده از داده‌های به‌دست‌آمده از فضاپیمای «تیان‌وِن-۱» تهیه شده است.
دولت بهار، رسانه منتسب به محمود احمدی نژاد با انتشار تصاویری از وی که گفته شده مربوط به امروز چهارم اردیبهشت ماه است، در خبری با عنوان سنگ صبور مردم نوشته است: احمدی نژاد طی ده سال اخیر به طور مستمر و هر روزه، پیش از عزیمت به محل کار یا دانشگاه، با مردمی که از نقاط مختلف کشور به میدان ۷۲ نارمک مراجعه می‌کنند، ملاقات کرده و ضمن توجه به سخنان، خواسته‌ها و مسائل آن‌ها، در حد توان اهتمام خود را مصروف حل مشکلات مردم می‌نماید.
بمب‌افکن B-۲۱ Raider به‌طور خاص طراحی شده است تا با کمترین نیاز به سوخت‌گیری مجدد بتواند مسافت‌های طولانی و مأموریت‌های پیچیده را به انجام برساند. این محصول همچنین قابلیت‌های پیشرفته‌ای دارد که اجازه انجام عملیات‌های ISR را می‌دهد.
لایحه ای به سنای فرانسه ارائه شده که به والدین اجازه نمی دهد تصاویر فرزندانشان را در شبکه های ا جتماعی به اشتراک بگذارند.
پهپاد XQ-۵۸ A Valkyrie که توسط شرکت Kratos Defense and Security Solutions مستقر در سن‌دیگو کالیفرنیا ساخته شده است، یک پهپاد خودران است که همانطور که ارتش ایالات متحده می‌گوید، برای ماموریت‌های خطرناک در مناطق مورد مناقشه به پرواز درمی‌آید.
سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در تشریح این خبر اظهار داشت: مرد جوانی به پلیس فتا پایتخت مراجعه کرد و مدعی شد فرد یا افرادی ناشناس در شب عروسی وی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی ایشان در در یک لایو اینستاگرامی کرده و موجب هتک حیثیت وی شده اند.
فدراسیون فوتبال ایران اقدام به انتشار عکس های خاص خبری از فضای درونی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ کرد.
عکس هایی از محمود حجتی، وزیر سابق جهاد کشاورزی در حال انجام کار کشاورزی منتشر شده است
روز شنبه ۷ آبان‌ماه ناسا گزارشی از تشکیل ابر ۵ کیلومتری گاز متان در جنوب تهران منتشر کرد که پس از بررسی محدوده در تصویر انتشار یافته مشخص شد این آلودگی حدوداً بر فراز مجتمع پردازش زباله آرادکوه تجمع یافته که از سال ۱۳۴۲ مرکز انباشت، زباله‌سوزی و دفن پسماند استان تهران است.
انتقام جویی با انتشار تصاویر خصوصی ناکام ماند
افشای رندرهای Galaxy A14 آینده سامسونگ نشان می دهد که این دستگاه به نمایشگر Infinity-U و دوربین سه گانه مجهز است.
فضاپیمای جونو ناسا به تازگی تصاویر واضحی از قمر اروپا را به زمین ارسال کرد که دقیق‌ترین تصاویر ثبت شده در ۲۰ سال گذشته است.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی شرق استان گفت: وجود آموزشگاه‌های آرایشگری و آرایشگاه‌های زنانه در مجتمع‌های مسکونی ممنوع است و باید در مکان تجاری و با نامه‌ی شهرداری باشد.
تصاویر رندر گوشی‌های Edge ۳۰ Ultra و Edge ۳۰ Neo موتورولا قبل از عرضه به بیرون درز کردند.
حماس تاکید کرد که اقدام یک شهرک‌نشین صهیونیست به انتشار تصویر نیمه برهنه خود در محوطه‌های مسجد الاقصی، اقدامی بی‌سابقه است که موجب جریحه‌دار شدن احساسات و عواطف ملت فلسطین شده است.
حماس تاکید کرد که اقدام یک شهرک‌نشین صهیونیست به انتشار تصویر نیمه برهنه خود در محوطه‌های مسجد الاقصی، اقدامی بی‌سابقه است که موجب جریحه‌دار شدن احساسات و عواطف ملت فلسطین شده است.
ناسا تصاویر جدیدی از سیاره مشتری منتشر کرده است که توسط تلسکوپ فضایی جیمز وب و با استفاده از «دوربین مادون قرمز نزدیک» (NIRCam) رصدخانه گرفته شده است.
انتشار تصاویری از حیدر العذاری سفیر عراق در اردن به همراه همسرش در یک میهمانی با راغب علامه خواننده لبنانی جنجال برانگیز شد.
لنوو از گوشی هوشمند Legion Y70 در ۱۳ آگوست در چین رونمایی خواهد کرد. پیش از عرضه، چند تصویر رسمی از این دستگاه منتشر شده است که ظاهر آن را بخوبی به نمایش می‌گذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ