در این مطلب آنچه در مورد یافتن پرواز ارزان در طول هفته اهمیت دارد را با هم تجزیه و تحلیل خواهیم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، هم به جمع منتقدان کاسمیرو اضافه شد و از اریک تن‌هاخ خواست هافبک دیگری به خدمت بگیرد.
در روزهایی که تمام بازیکنان سپاهان روی بازی استقلال تمرکز کرده‌اند، پیام نیازمند در شرایط کاملا متفاوتی به سر می‌برد.
طبق گفته مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت محدودیت جدید گوگل برای کاربران ایرانی، عامل اختلال در دسترسی کاربران به این سرویس دهنده است.
تصاویر این پست، اسکچ‌های حسی صبحگاهی هر روز من می‌باشد که موقع انتظار برای سرد شدن چای صبحانه اجرا شدند. برای همین نه رنگ دارند و نه خیلی بهشان پرداخت شده. خودم این مدلی بیشتر دوست دارم.
روزهای مهمی در انتظار منچستریونایتد و هواداران این تیم خواهد بود.
شکست 3-1 بایرن مونیخ مقابل ماینتس بلافاصله بعد از حذف شدن از چمپیونزلیگ مقابل منچسترسیتی بحران در باشگاه باواریایی را وارد ابعادی جدید کرد.
لژیونر های ایرانی شاغل در والیبال اروپا به روزهای حساس و سرنوشت ساز خود رسیده اند
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، یکی از بدترین برهه‌های دوران حضور 6 ساله‌اش در این تیم را پشت سر می‌گذارد.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران در خصوص اقدامات صورت گرفته پلیس راهور در خصوص برپایی پرشور روز جهانی قدس توضیحاتی ارائه داد.
در روزهایی که علیرضا دبیر در همه مصاحبه‌هایش در پاسخ به سوال‌ها در مورد تصمیمش برای شرکت در انتخابات از احتمال عدم ثبت‌نام می‌گوید، یک سوال مطرح است که اگر او به هردلیلی در فدراسیون نباشد، چه کسی سرپرست خواهد شد؟
۲۱ فروردین از آن روزهایی است که در تاریخ ورزش کشورمان جاودانه است و چه غرورانگیز است که افتخار این روز متعلق به باشگاه استقلال است.
سال ۱۴۰۱ با تمام اتفاقات خوب و بد، با تمام روز‌های مثبت و منفی شاخص کل رو به پایان است. حال برای سهامداران و فعالان بازار بورس تهران سوال مطرح است که بورس در چه روز‌هایی از عید نوروز ۱۴۰۲ تعطیل خواهد بود؟
در این مطلب توصیه‌هایی به شما می‌کنیم که از استرس‌تان در روزهای آخر سال و طی تعطیلات کم کنید. این توصیه‌ها جدید نیستند؛ اما ارزش یادآوری را دارند. همچنین شاید در نگاه اول ساده به نظر نرسند، اما پیگیر باشید تا احساس آرامش بیشتری کنید.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ضمن ارائه توصیه‌هایی به‌منظور رانندگی در روزهای برفی بر ضرورت رعایت قاعده ۸ ثانیه تاکید کرد.
در روزهایی که بازار سرمایه دچار نوسان می شود، بهترین فرصت برای ورود فعالانه منابع صندوق تثبیت به بازار سرمایه برای جلوگیری از ریزش شدید بازار است.
به عقیده کارشناسان با اعلام سیاست تثبیت نرخ ارز، موقتاً اقبال نسبت به سهام دلاری کاهش یافته و سمت سهام ریالی متقاضی بیشتری دارد، بدین ترتیب فعلا و روزهای آینده نبض مثبت بازار سرمایه در دست سهام‌های ریالی است.
در روزهای اخیر سوالات مداخله جویانه رسانه های غربی در راستای بر هم زدن آرامش تیم ملی فوتبال ایران به موضوعی داغ تبدیل شده، اما آیا سوالات دیگری برای پرسیدن از دیگر تیم ها هم وجود دارد؟
در روزهای اخیر سوالات مداخله جویانه رسانه های غربی در راستای بر هم زدن آرامش تیم ملی فوتبال ایران به موضوعی داغ تبدیل شده، اما آیا سوالات دیگری برای پرسیدن از دیگر تیم ها هم وجود دارد؟
علیرضا یارقلی، متخصص طب سنتی گفت: در روز‌های آلودگی هوا، از خوردن غذا‌هایی مانند ماکارونی، فست فود، بادمجان، گوشت گاو و گوساله پرهیز کنید چرا که این قبیل غذا‌ها باعث می‌شود غلظت خون بدن بالا برود.
همزمان با تداوم روند صعودی بورس در مبادلات دیروز، مدیر صندوق توسعه بازارسرمایه اعلام کرد: اگر بازار سرمایه نیازمند حمایت‌های بیشتری باشد، میزان خریدهای خود را افزایش می‌دهیم.
روزهای گذشته قراردادی میان ایران و قزاقستان مبنی بر سوآپ نفتی ایران منعقد شد؛ البته این موضوع مساله جدیدی نیست و ایران در گذشته نیز با کشورهای حاشیه خزر چنین قراردادهایی را داشت.
ستاره این روزهای تیم فوتبال سپاهان آخرین جلسه تمرینی تیم ملی را با جدیت تمام پشت سر گذاشت.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت : خوشبختانه مشکل خاصی در مرزها وجود نداشت و تراکم بالای جمعیت موجب کند شدن و دغدغه هایی در این خصوص شده بود که رفع شد و در حال حاضر دغدغه خاصی وجود ندارد.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت : خوشبختانه مشکل خاصی در مرزها وجود نداشت و تراکم بالای جمعیت موجب کند شدن و دغدغه هایی در این خصوص شده بود که رفع شد و در حال حاضر دغدغه خاصی وجود ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ