تصاویر این پست، اسکچ‌های حسی صبحگاهی هر روز من می‌باشد که موقع انتظار برای سرد شدن چای صبحانه اجرا شدند. برای همین نه رنگ دارند و نه خیلی بهشان پرداخت شده. خودم این مدلی بیشتر دوست دارم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چلسی در هفته دوم لیگ برتر مقابل وستهم 3-1 شکست خورد. آبی‌های لندن در هفته اول مقابل لیورپول به تساوی رسیده بودند.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی نواحی و افزایش دما طی روزهای پایانی هفته پیش‌بینی می‌شود.
افزایش دمای هوای تهران طی روزهای پایانی هفته
رئیس مرکز اورژانس استان تهران، از آماده باش اورژانس در روزهای گرم پیش رو خبر داد.
روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس در هفته آینده تغییر یافت و مجلس به جای سه‌شنبه، شنبه هفته آتی تشکیل جلسه می‌دهد.
روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس در هفته آینده تغییر یافت و مجلس به جای سه‌شنبه، شنبه هفته آتی جلسه دارد.
معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور شعار روزهای هفته صنایع‌دستی در سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی، «میراث فرهنگی؛ هویت ملی، نشاط اجتماعی» را به عنوان پیام هفته میراث‌فرهنگی در سال ۱۴۰۲ اعلام کرد.
علی نعمتی در هفته های اخیر یکی از ستاره های تاثیرگذار ترکیب پرسپولیس لقب گرفته است.
روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده (۲ و ۳ اردیبهشت) تعطیل می باشد و به همین منظور بورس کالای ایران با توجه به این تعطیلی ها نحوه عرضه محصول‌ها در هفته منتهی به ۶ اردیبهشت را ابلاغ کرد.
میادین و بازارهای میوه و تره بار چهارشنبه و جمعه، بیست و سوم و بیست و پنجم فروردین تعطیل است.
جنجال‌های داوری، مربیان شاکی، گل‌های تعیین کننده و ستاره‌های سرنوشت‌ساز در ...
فدراسیون کوهنوردی با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح قرمز برای مناطق کوهستانیدر روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از علاقمندان به کوهنوردی خواست از فعالیت های کوهستانی اجتناب کنند.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: وضعیت جوی این استان آسمان نیمه‌ابری تا ابری و بارش برف، باران و تگرگ همچنین کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.
با برنامه ریزی سازمان لیگ، نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال 29 دیماه آغاز خواهد شد.
جلسات علنی مجلس در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته آینده در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود و سوال از وزیر ورزش و جوانان بررسی خواهد شد.
حسین حسینی اگر در دربی روز‌های خوب خود در یازده هفته سپری شده از لیگ برتر و سوپر جام را تکرار می‌کرد، به احتمال قوی استقلال برنده از میدان خارج می‌شد.
حسین حسینی اگر در دربی روزهای خوب خود در یازده هفته سپری شده از لیگ برتر و سوپر جام را تکرار می کرد، به احتمال قوی استقلال برنده از میدان خارج می شد.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی‌رنگ نسبت به رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در جنوب کشور و افزایش ارتفاع موج در نواحی ساحلی تا ۱.۵ تا ۲.۵ متر هشدار داد.
فعالیت مراکز معاینه فنی خودروهای شهر تهران در روز چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه اعلام شد.
موسسه تحقیقات آب برای هفته پیش رو وقوع بارش در برخی حوضه‌های آبریز کشور را پیش‌بینی و اعلام کرد: در هفته نخست سال آبی جدید حوضه آبریز دریای خزر بارش بیشتری دارد.
محمود اسحاق حسینی فوق تخصص گوارش و کبد با اشاره به اینکه یبوست معضلی است که می‌تواند انسان را از آغازین روز‌های زندگی تا واپسین لحظات درگیر کند گفت: اگر فردی تا دوبار دفع در هفته دفع داشته باشد یبوست ندارد، اما اگر این تعداد دفع کمتر شود فرد یبوست دارد. تا دوبار دفع در هفته قابل قبول است.
شاگردان ریکاردو ساپینتو اولین بازی فصل را با شکست آغاز کردند تا آخرین باخت استقلالی‌ها در لیگ برتر دوباره یادآوری شود.
در پی حاشیه سازی برخی رسانه‌ها در خصوص پاداش ۹۱۰ میلیون تومانی اعضای هیأت مدیره بورس تهران در دولت گذشته، شرکت بورس اوراق بهادار تهران توضیحاتی ارائه داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ