معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران در خصوص اقدامات صورت گرفته پلیس راهور در خصوص برپایی پرشور روز جهانی قدس توضیحاتی ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم تراکتور در بازگشت به لیگ ایران پرتلاش‌ترین بازیکن تیم پاکو خمس بود.
مچ دست که یکی از مهمترین و پرکارترین عضلات بدن انسان است، می‌تواند به دلایل مختلفی دچار مشکل و ضعف شود، اما باید دانست که علاوه بر راه حل‌های پزشکی برای درمان آن، ضعف مچ دست را می‌توان با تمرینات ساده ورزشی تقویت کرد.
پهپاد فطرس، از توانمندی‌های بالاتری نسبت به پهپاد امریکایی‌ام کیو-۱ برخوردار است، در حالی که مداومت پروازی فطرس بین ۱۶ تا ۳۰ ساعت و متناسب با مأموریت و میزان سوخت عنوان شده است، مداومت پروازی نوع امریکایی در حدود ۲۴ ساعت است.
یکی از بازیکنان سابق منچسترسیتی درباره روش‌های ویژه پپ گواردیولا در تمرین‌ها صحبت کرده و می‌گوید تمرین‌های تیم‌های پپ سخت‌ترین و پرفشارترین تمرین‌های تاریخ فوتبال هستند.
علیرضا قریب، داور بین‌المللی والیبال ایران، قضاوت هشت دیدار در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در کشور بحرین را بر عهده داشت.
در نیمه اول دیدار ایران و ازبکستان اتفاقات عجیبی رخ داد؛ مصدومیت شدید سه بازیکن سبب توقف‌هایی در بازی شد.
مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری با اعلام تازه‌ترین آمار شکایت کاربران در حوزه ارتباطات و مقایسه آن با سالهای قبل گفت: به تمام شکایات حوزه ICT رسیدگی می شود.
دستیاران امیر قلعه‌نویی در تمرینات تیم ملی با انگیزه زیاد کار خود را جلو می‌برند و برای کسب موفقیت تلاش می‌کنند.
بازی دربی با حواشی پیرامون علیرضا بیرانوند شروع شد و در پایان بیرو روی هوا بود و آسمان آزادی را روی دست پرسپولیسی‌ها تماشا می‌‌کرد.
حضور یک هوادار دختر کودک در ورزشگاه وطنی توجه عکاسان را به خود جلب کرده است.
مهدی حسینی شب گذشته در میان شعارهای حمایتی هواداران رفسنجانی بار دیگر به تمرینات این تیم بازگشت.
به‌مانند بازی با روسیه، بانوان ایرانی در جدال با کنیا نیز حضوری پر رنگ روی سکوهای استادیوم آزادی داشتند.
سرمربی نساجی یکی از پرفشارترین تجربه‌های سرمربیگری خود را در بازی با پیکان پشت سر گذاشت.
رضا کیانیان، امیر جعفری، سارا بهرامی، پژمان بازغی و نسیم ادبی هرکدام با بازی در دو فیلم، پرکارترین بازیگران حاضر در دوره چهلم و یکم جشنواره فیلم فجر هستند.
رضا کیانیان، امیر جعفری، سارا بهرامی، پژمان بازغی و نسیم ادبی هرکدام با بازی در دو فیلم، پرکارترین بازیگران حاضر در دوره چهلم و یکم جشنواره فیلم فجر هستند.
قانون تأمین‌اجتماعی این امکان را فراهم کرده تا افرادی که مشمول هیچ بیمه‌ای نیستند نیز تحت پوشش بیمه‌ای این سازمان قرار گیرند.
یکی از پرتکرارترین زمینه‌های سقوط حکومت‌ها، «دستکاری اجتماعی» یا در تصویری بزرگ‌تر، «برهم زدن تعادل طبیعی جامعه» (و بزرگ‌تر از آن، کشور) است. برخی از این دستکاری‌ها سوار بر ایدئولوژی‌های خاص بوده‌اند و برخی دیگر همانند اتحاد جماهیر‌شوروی، با اصرار ورزیدن بر اجبار ماتریالیستی؛ این آغازی بود که از سطح زندگی فردی شروع، اما در نهایت به مسائل بزرگ‌تری ختم شد.
وبگاه الجزیره در یک اینفوگرافی به پرتکرارترین کلمات جستجو شده از سوی مردم کشورهای غرب آسیا و شمال آفریقا اشاره کرده که بعضا نکات جالبی را به همراه دارد.
دو داور آمریکای جنوبی برای دو مسابقه حساس روز دوم مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی انتخاب شدند.
یکی از پرتکرارترین و البته زیباترین بازی‌های تاریخ جام جهانی در مرحله یک چهارم نهایی بین آرژانتین و هلند برگزار خواهد شد.
پدر و مادر و خواهران لوکا مودریچ امشب در ورزشگاه خلیفه حضور داشتند و با سر و صدای زیاد تیم ملی کرواسی و لوکا را تشویق می‌کردند.
مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تأمین‌اجتماعی با معرفی بیمه بیکاری به‌عنوان یکی از خدمات و حمایت‌های مهم حوزه بیمه اجتماعی، به برخی از پرتکرارترین پرسش‌ها در این زمینه پاسخ گفت.
مدیر باغ‌وحش ارم پرخورترین حیوان را فیل معرفی می‌کند و می‌گوید: پرخورترین حیوان باغ‌وحش ما فیل است که روزانه ۳۰۰ کیلوگرم یونجه و میوه مصرف می‌کند.
این استاد موسیقی و آواز ایرانی معتقد بود که هر خوانندهٔ آواز باید نواختن دست‌کم یک ساز را به‌خوبی بیاموزد. او که نوازندهٔ چیره‌دست عود نیز بود، در طول حیات هنری‌اش آهنگهای فراوانی ساخت و با شرکت در بیش از ۲۳۰ برنامه، از پرکارترین هنرمندان حاضر در برنامهٔ موسیقی «گلها» بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ