شکست 3-1 بایرن مونیخ مقابل ماینتس بلافاصله بعد از حذف شدن از چمپیونزلیگ مقابل منچسترسیتی بحران در باشگاه باواریایی را وارد ابعادی جدید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیروزی با ارزش ذوبی ها در انزلی به مدد یک تیم پرنفس و جوان حاصل شد.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها 2023 مغلوب کوبا شد تا ملی‌پوشان ایران تنها با دو پیروزی در طول سه هفته کار خود را به اتمام برسانند‌.
سید محمد موسوی تنها بازمانده نسل طلایی والیبال است که با آن نسل قدرت والیبال ایران به رخ جهان کشیده شد.
لاتزیو با پیروزی 3-2 مقابل کرمونزه، تنها یک گام دیگر با نایب قهرمانی در رقابت های این فصل سری A فاصله دارد.
گلدن استیت در خانه با درخشش بازیکنان دفاعی خود برابر لیکرز به پیروزی رسید و جیلن برانسون یک تنه جلوی میامی ایستاد و مانع حذف نیویورک نیکس شد.
دکترین نوعثمانی‌گرایی در سال‌های گذشته نه تنها در راستای منافع و نفوذ منطقه‌ای ایران نبوده، بلکه زمینه‌ای برای اصطکاک تهران و آنکارا در منطقه بوده است. منافع ملی ایران به هیچ‌عنوان در هم‌خوانی با نئوعثمانی‌گرایی قرار ندارد. در قاموس این دکترین، ترکیه به عنوان نقطه ثقل و اردوغان به عنوان رهبر سیاسی – مذهبی مسلمانان تعریف می‌شود. همچنین، آنکارا سرزمین‌های سابق امپراتوری عثمانی را کانون‌های نفوذ مستمر خود می‌پندارد و حتی نیم‌نگاهی به الحاق بخش‌هایی از خاک ایران به ترکیه دارد
بایر لورکوزن با پیروزی 4-1 بر یونیون سنت‌ژیل در مجموع با نتیجه 5-2 بر این تیم پیروز و راهی نیمه‌نهایی لیگ اروپا شد تا تنها نماینده فوتبال آلمان در ادامه رقابتهای اروپایی باشد.
دبیر کل ناتو اعلام کرد که این ائتلاف نظامی همچنان به ارسال کمک به اوکراین ادامه می‌دهد.
منچسترسیتی با شروع طوفانی مقابل لسترسیتی، بعد از گذشت ۲۵ دقیقه با سه گل از حریف خود پیش افتاده است.
آرسنال که برای تحکیم صدرنشینی‌اش به پیروزی مقابل بورنموث نیاز دارد تنها 9 ثانیه از شروع مسابقه دروازه‌اش را باز شده دید تا با شوکی بزرگ مواجه شود.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، در غیاب ستاره‌های تیمش در خط میانی و خط حمله باید به مدافعانش تکیه کند.
نوشاد عالمیان با پیروزی مقابل بازیکن هنگ‌کنگ، تنها نماینده باقی‌مانده ایران در جدول انفرادی مسابقات تنیس روی میز اردن شد.
جنبش النجباء عراق به مناسبت سالروز پیروزی این کشور مقابل گروه تروریستی داعش بیانیه ای را صادر کرد.
در شب پیروزی 2-0 پرتغال مقابل اروگوئه و قطعی شدن صعودش، مصدومیت نونو مندز که شدید به نظر می‌رسد پرتغالی‌ها را نگران کرده است.
شادی سردار آزمون و مهدی طارمی پس از پیروزی دراماتیک ایران برابر ولز، همچنان سوژه رسانه های خبری است.
نوشاد عالمیان تنها نماینده ایران در کاپ آسیا، نخستین دیدار خود در این رقابت ها را با برتری برابر حریف چینی به پایان رساند.
شاگردان مهدی رجب‌زاده با پیروزی مقابل خلیج فارس ماهشهر در صدر جدول قرار گرفتند.
سرمربی فولاد در کنفرانس مطبوعاتی خود مسائل مختلفی را از تیمش و‌ ورود سیستم کمک داور ویدئویی به زبان آورد.
سرمربی فولاد در کنفرانس مطبوعاتی خود مسائل مختلفی را از تیمش و‌ ورود سیستم کمک داور ویدئویی به زبان آورد.
سرمربی فولاد در کنفرانس مطبوعاتی خود مسائل مختلفی را از تیمش و‌ ورود سیستم کمک داور ویدئویی به زبان آورد.
دیوید تیلور برای گرفتن انتقام و جبران شکست پارسال به تشک آمد و با برنامه و آمادگی کامل حتی اجازه یک بار خاک به یزدانی نداد. فاصله دو نابغه امشب آنقدر زیاد بود که باخت یزدانی چندان باعث ناراحتی نشد، بلکه درسی شد برای فینال المپیک پاریس.
دیوید تیلور برای گرفتن انتقام و جبران شکست پارسال به تشک آمد و با برنامه و آمادگی کامل حتی اجازه یکبار خاک به حسن یزدانی نداد. فاصله دو نابغه امشب آنقدر زیاد بود که باخت یزدانی چندان باعث ناراحتی نشد بلکه درسی شد برای فینال المپیک پاریس.
تنها گل تیم تراکتور در این مسابقه توسط رضا اسدی در دقیقه ۵+۹۰ به ثمر رسید.
عصر امروز، نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهوری ونزوئلا و هیات همراه، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. رئیس جمهور ونزوئلا عصر روز جمعه وارد ایران شد و صبح امروز مورد استقبال رسمی آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ