سال ۱۴۰۱ با تمام اتفاقات خوب و بد، با تمام روز‌های مثبت و منفی شاخص کل رو به پایان است. حال برای سهامداران و فعالان بازار بورس تهران سوال مطرح است که بورس در چه روز‌هایی از عید نوروز ۱۴۰۲ تعطیل خواهد بود؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: با توجه به اعلام رسمی تعطیلی شعب بانکها در روزهای ۱۱ و ۱۲ مرداد، بازار سرمایه (شامل بورس‌های اوراق بهادار و کالایی)، فردا و پس‌فردا(۱۱ و ۱۲ مرداد) تعطیل خواهد بود. باتوجه به تعطیلی بورس برگزاری مجامع و عرضه اولیه فردا چه خواهند شد؟
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۱۴ تیر ۱۴۰۲ ،  سه نماد با سنگین ترین خروج پول حقیقی، کدام نماد سود بیشتری نصیب سهامدارانش کرد؟، جزییات پیشنهاد سازمان بورس برای تعدیل نرخ خوراک چه بود؟ ، ده نماد با سنگین ترین ورود پول حقیقی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مشکل اصلی این روزهای بازارسرمایه سردرگمی فعالین بورس است و به عبارتی آینده مبهمی که پیش رو است تصمیم را برای سرمایه‌گذاران سخت می‌کند و آن‌ها را سر دوراهی سرمایه‌گذاری در بازارهای موازی یا بازارسرمایه قرار می‌دهد. بورس در تابستان چه می شود؟
اتفاقات روز‌های اخیر که بعد از اخبار توافق ایران و عربستان در بازار سرمایه رخ داد، حداقل از نظر من به عنوان کارشناس این حوزه، دور از انتظار بود و اصلا طبیعی نبود. زیرا به هیچ عنوان به دلیل عوامل بنیادین این افت شاخص‌ها رخ نداد و عملا یک رویه هیجانی بود
این روز‌ها بسیاری از سهامداران این پرسش را مطرح می‌کنند که بورس در نیمه اول سال ۱۴۰۲ چه خواهد شد؟ چه سهامی بخریم؟ در این مطلب یکی از کارشناسان بازار سرمایه پاسخ می‌دهد.
امروز مطالبی همچون افت نرخ دلار در بازار متشکل و صرافی ها، پیش بینی قیمت بیت کوین در روز‌های آتی، عملکرد شرکت‌های بزرگ فولادی در ۹ ماهه ۱۴۰۱، جزییات عرضه تارا در بورس کالا، ماجرای عجیب در شتران | پای سهام عدالت در میان است!، افزایش سرمایه جذاب چند نماد بورسی و فرابورسی، علت ریزش بی‌سابقه بورس در هفته گذشته چه بود؟، جاماندگان سهام عدالت چه کسانی هستند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ بورس ایران یکی از تلخ‌ترین روز‌های خود را پشت سر گذاشت. شاخص کل بیش از ۵۶ هزار واحد ریزش را تجربه کرد و پول حقیقی زیادی از بازار خارج شد. صدرنشین خروج پول حقیقی شتران بود.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار در این بازار ارزان‌تر شد، پیش بینی قیمت طلا و بیت کوین در روز‌های آتی، ماجرای ربع سکه ۱۴ میلیونی چیست؟. قیمت خودرو‌های پر متقاضی چقدر شد؟، خریداران هایما و لاماری چقدر سود کردند؟، مجمع شبصیر ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟، افت شدید ارزش سهام عدالت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، فردا دوشنبه ۲۶ دی ماه بورس باز است؟، پیش بینی بورس فردا | این نماد‌ها با تقاضا همراه هستند، پیش بینی قیمت بیت کوین و طلا در روز‌های آتی،  خبر‌های مهم برای نماد‌های دارویی، خبری خوب برای متقاضیان خرید دنا در بورس کالا،  خریداران ربع سکه چقدر سود کردند؟، مجمع خزامیا ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
احتمالا در روز‌های آینده بازهم شاهد اظهارنظر‌هایی مبنی بر ممنوعیت عرضه خودرو و یا تداوم عرضه خودرو در بورس باشیم؛ ابهاماتی که می‌تواند در نهایت به فرآینده عرضه خودرو به بازار لطمه وارد کند و فضای هیجانی در بازار را تشدید کند؛ زیرا قیمت‌ها در بازار خودرو تابع عرضه و تقاضاست.
در روزهای اخیر با رونمایی از لایحه بودجه ۱۴۰۲ نگرانی‌هایی در رابطه با اثر افزایش نرخ خوراک پتروشیمی‌ها از ۵هزار به ۷هزار تومان ایجاد شده است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام فملی و گپارس به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نمادهای فملی و گپارس در روزهای آینده بورس است.
همزمان با تداوم روند صعودی بورس در مبادلات دیروز، مدیر صندوق توسعه بازارسرمایه اعلام کرد: اگر بازار سرمایه نیازمند حمایت‌های بیشتری باشد، میزان خریدهای خود را افزایش می‌دهیم.
امروز مطالبی همچون بزرگترین ریسک حال حاضر بورس چیست؟، پیش بینی بورس در پاییز ۱۴۰۱ | بورس چگونه خواهد بود؟، دولت غول بورسی را واگذار می‌کند؟، افزایش سرمایه دو نماد بورسی، شاخص کل سبزپوش ماند، مجمع خاور ۱۴۰۱ | عرضه سلیم به بورس در چه مرحله ایست؟، جدیدترین لیست افزایش سرمایه ها، پیش بینی بورس روز‌های آینده، قیمت دلار توافقی افزایش یافت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون توافق در مذاکرات برجامی چه تاثیری بر کلیت بازار خواهد داشت؟، پیش بینی قیمت دلار در روز‌های آینده / دلار توافقی کاهشی شد/ قیمت ارز مسافرتی چقدر شد؟، اخبار مهم برای بورس فردا کدامند؟ | خبری بسیار مهم برای مشمولان سهام عدالت، قیمت بیت کوین چگونه جهش یافت؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون پیش بینی قیمت دلار در روز‌های آینده، خودداری دو شرکت از پذیرش نمایندگان سهام عدالت، هزینه وام مسکن باز هم کاهش یافت، پرواز تهران – چین: ۱۷۵ میلیون تومان؛ چرا؟، فروش سهام عدالت چه شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون پیش بینی قیمت دلار در روز‌های آینده / ثبات دلار مسافرتی در کانال ۲۷ هزار تومان، آیا بیت کوین در درازمدت سودآور است؟، گفتگوی نبض بورس با رئیس سازمان بورس، تحلیل بوعلی | صعود ادامه دارد؟، وبصادر به این شرط صعودی است!، چراغ سبز نظام بانکی برای سبزپوشی بورس، هفته آینده کدام نماد‌ها مجمع برگزار می‌کنند؟، در سال ۱۴۰۰ در صندوق تثبیت بازار سرمایه چه گذشت؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون حباب سکه چقدر شد؟، مجمع دسبحا ۱۴۰۱ | افزایش سرمایه چه شد؟، بی‌اعتنایی بازار اجاره به مصوبه سران قوا، بانک مرکزی از موضع خود کوتاه آمد، عامل رکود معاملات بازار سرمایه چیست؟، ریسک بالا عامل بی‌پولی در بازار سرمایه؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۲۵۶۷۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۳۶ هزار و ۷۷۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ را بخوانید.
طی روز‌ گذشته شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است
حق الزحمه مشاوران املاک که پیش از این بر مبنای درصدی از قیمت معاملاتی دریافت می‌شد، از این پس بر اساس ارزش منطقه‌ای معاملات که کمیسیون تقویم املاک سالانه تعیین می‌کند، محاسبه خواهد شد. طبق این ابلاغیه نرخ حق‌الزحمه مشاوران املاک سالانه تغییر خواهد کرد.
حمیدرضا رستگار، مشاور مالیاتی اتاق اصناف ایران با اشاره به جلسات اتاق اصناف برای اصلاح مالیات تراکنش‌ها کارتخوان‌ها، اظهار داشت: اصولا تراکنش‌هایی که با کارت‌خوان‌ها انجام می‌شود، نمی‌تواند به عنوان سندی برای مالیات اصناف درنظر گرفته شود، به بیان دیگر در همه موارد این تراکنش‌های منشا درآمدی ندارند و اعتراض ما در این رابطه نیز بر همین مبنا است.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش درباره به مهارت‌های توله یوز سوم گفت: مهارت‌های ساده و ابتدایی مانند غذا خوردن و آب خوردن را آموزش دیده و یاد گرفته است. در حال حاضر با استفاده از عروسک‌ها به او آموزش‌های دیگری را می‌دهند و کمی بازیگوش نیز شده است.
بارش‌های بی‌سابقه و سیل آسا چند کشور عرب حوزه خلیج فارس را غافل گیر کرد؛ قطر، امارات، عربستان، کویت، عمان و بحرین، در روزهای گذشته شاهد بارش شدید باران بودند که باعث جاری شدن سیل در برخی مناطق و شهرها در این کشورها شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ