سرپرست بانک مسکن از مذاکرات وزیر راه و شهرسازی با بانک‌های بزرگ از جمله تجارت، ملی و سپه برای مشارکت در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع آگاه سیاسی جزئیات جدیدی از مذاکرات محرمانه میان آمریکایی‌ها و سعودی‌ها درباره برنامه هسته‌ای ریاض، فاش کردند.
استفان رادمیکر، دستیار پیشین وزیر امور خارجه آمریکا پیشنهاد کرده است که آمریکا می‌تواند با تشویق انگلیس، فرانسه و آلمان که از اعضای برجامند، مکانیسم ماشه را فعال کند که یکی از موارد مقرر در برجام است و نه تنها تحریم‌های موشکی، بلکه تمامی تحریم‌ها را علیه ایران باز می‌گرداند.
وی نقش بورل و مورا را سازنده خواند و افزود: نماینده جدید اتحادیه اروپا در منطقه که پیش از این وزیر خارجه ایتالیا بود، روابط سازنده ای با ما دارد و امیدواریم به روند تعامل مثبت ایران و اروپا کمک کند.
رئیس کمیته اسرای صنعا اعلام کرد که این دور از گفت‌وگوها بدون دستیابی به نتیجه مشخصی پایان یافت؛ دور بعدی گفت‌وگوها برای مبادله اسیران، پس از عید قربان برگزار می‌شود.
با شکست‌های مداوم احمدی‌نژاد و سعید جلیلی دبیر منصوب او در شورای عالی امنیت ملی دوران تصمیم‌گیری این دو به پایان رسید و مذاکرات مخفی با هدایت علی‌اکبر صالحی، وزیر جدید امورخارجه و هدایت رهبری آغاز شد که در تاریخ دیپلماسی ایران به مذاکرات مخفی عمان معروف شده است.
با شکست‌های مداوم احمدی‌نژاد و سعید جلیلی دبیر منصوب او در شورای عالی امنیت ملی دوران تصمیم‌گیری این دو به پایان رسید و مذاکرات مخفی با هدایت علی‌اکبر صالحی، وزیر جدید امورخارجه و هدایت رهبری آغاز شد که در تاریخ دیپلماسی ایران به مذاکرات مخفی عمان معروف شده است.
یک سیاستمدار یمنی از مذاکرات قریب‌الوقوع آتش‌بس میان انصارالله یمن و عربستان سعودی در صنعا، پایتخت یمن خبر داد.
وزیر خارجه عربستان در جدیدترین موضع گیری خود درباره سودان ابراز امیدواری کرد که مذاکرات جده به ثبات در سودان منجر شود.
وزیر امور خارجه آمریکا در اظهاراتی ضد ایرانی مدعی شد که ایران برای ورود به مذاکرات توافق هسته ای جدی نیست و توافق با ایران اولویت فعلی آمریکا نیست.
نخست وزیر عراق در گفتگو با یک روزنامه سعودی از برگزاری دور جدید مذاکرات ایران و عربستان سعودی در بغداد در آینده نزدیک خبر داد.
سفر روز یکشنبه وزیر خارجه قطر به تهران و ارائه پیام آمریکا به طرف ایرانی که به گفته حسین امیرعبداللهیان حاوی ایده‌هایی درباره بحران اوکراین بود، صفحه جدیدی را درخصوص مساله برجام گشود. با واکاوی صحبت‌های وزرای خارجه قطر و ایران در‌می‌یابیم که به نوعی سرنوشت برجام و مذاکرات هسته‌ای با داستان اوکراین گره خورده است و تا مساله اوکراین و اتهامات وارده حل‌وفصل نشود، نمی‌توان نسبت به احیای مذاکرات هسته‌ای امید چندانی داشت.
دور جدید مذاکرات سازمان فضایی ایران و آژانس فضایی روسیه این هفته برگزار می‌شود.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌ شده در عربستان به ایران بازگشت / نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌شده در عربستان به ایران بازگشت/ نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
وزیر امور خارجه فرانسه که برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده است، ادعای تعلل ایران در حصول توافق وین را تکرار کرد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن موضع گیری درباره پرونده مذاکرات ترسیم مرز دریایی میان لبنان و این رژیم، ادعاهای جدیدی را مطرح کرد.
وزیر امور خارجه گفت: خطوط ترسیم شده رهبر معظم انقلاب در بی اثر کردن تحریم ها به موازات ادامه روند مذاکرات، مورد تاکید رئیس جمهور است و تیم مذاکره کننده با جدیت در این مسیر حرکت می‌کند.
وزیر امور خارجه در دیدار با وزیر خارجه تانزانیا درباره مذاکرات وین گفت: در صورت واقع بینی آمریکا، امکان اجرایی شدن توافقات قبلی با شرایط جدید ممکن خواهد بود.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد توافق جدید با ایران به امنیت جهانی و منطقه ای آسیب خواهد زد.
لاوروف امروز در کنفرانس خبری مشترک با همتای سوری خود در مسکو با اعلام دیدار آتی خود با وزیر خارجه ایران، گفت که کشورش با نسخه جدید پیشنهادی در مذاکرات رفع تحریم ها علیه تهران موافق است.
وزیر امور خارجه گفت: برای تیم مذاکره کننده انتفاع اقتصادی ایران از توافق، رعایت خطوط قرمز و حفظ توان و دانش و فناوری بومی صلح آمیز هسته‌ای مورد توجه جدی است.
مذاکرات وین به‌طور ناگهانی و بدون اطلاع قبلی از امروز از سر گرفته می‌شود. شوک خبری زمانی رخ داد که ناگهان انریکه مورا، نماینده اتحادیه اروپا در توییتر اعلام کرد که برای احیای برجام راهی وین است. ساعتی پس از اعلام این خبر وزارت خارجه ایران نیز خبر از سفر علی باقری به اتریش داد و این اخبار سرانجام با تایید سفر رابرت مالی به وین تکمیل شد. اکنون همه چیز مهیاست تا حداقل نمایندگان اروپا، ایران و آمریکا درباره پیش‌نویس بورل آخرین نظرات و جمع‌بندی‌های خود را ارائه و با یکدیگر تبادل نظر کنند.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه با اشاره به برگزاری مذاکرات احیای از روز پنچ شنبه در وین گفت: در مذاکرات پیش رو، اراده جدی و واقعی آمریکا برای دستیابی به توافق راستی آزمایی می‌شود.
مذاکره‌کننده ارشد کشورمان گفت: در مذاکرات پیش رو، اراده جدی و واقعی آمریکا برای دستیابی به توافق راستی‌آزمایی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ