پیشکسوت فوتبال و مربی کنونی تیم هوادار به تمجید از عملکرد شاگردان کی روش در دیدار با ولز پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بازی امشب، از بین تیم های ایران و آمریکا، یک تیم به عنوان قهرمان مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان معرفی خواهد شد.
مهاجم اسپورتینگ کانزاس سیتی در دقیقه 30 بازی مقابل اف سی سینسیناتی نتوانست خشم خودش را کنترل کند و از زمین بازی اخراج شد. منبع: ورزش‌سه
آلن پولیدو، ستاره لیگ برتر فوتبال آمریکا، در جریان بازی جام اتحادیه به دلیل ضربه سر به مدافع حریف با کارت قرمز از زمین اخراج شد. مهاجم اسپورتینگ کانزاس سیتی در دقیقه ۳۰ بازی مقابل اف سی سینسیناتی با یرسون مسکورا درگیر شد و پولیدو به طرز عجیبی به شکلی بسیار تهاجمی واکنش نشان داد و با سر به صورت مسکورا ضربه زد. این حادثه درست در مقابل داور رخ داد که با عجله به سمت او رفت و پولیدو را اخراج کرد.
مهدی طارمی، بازیکن تیم‌ملی در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: بازی خوب و سختی بود و انتظار چنین بازی‌ای از قرقیزستان نداشتم.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی سختی مقابل تیم قدرتمند ازبکستان خواهیم داشت.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی سختی با ژاپن داریم چرا که آنها یکی از آماده‌ترین تیم‌ها هستند.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که این تیم پس از قهرمانی در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر به دنبال کسب این عنوان در رقابتهای جام حذفی است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار سختی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و امیدوارم بتوانیم در ۶ بازی آینده هم به پیروزی برسیم.
سرمربی فولاد خوزستان می‌گوید مقابل گل‌گهر سیرجان به دنبال دفاع از شان و اعتبار خود هستند.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فردا بازی سختی با ذوب‌آهن داریم.
آبادان - سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، بازی این تیم در برابر صنعت نفت آبادان را سخت توصیف کرد و بازیکنان حریف را بسیار جنگنده دانست.
آبادان - سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، بازی این تیم در برابر صنعت نفت آبادان را سخت توصیف کرد و بازیکنان حریف را بسیار جنگنده دانست.
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازی سخت و دشواری با پرسپولیس داشتیم و تساوی در این مسابقه برای بازیکنان جوان ما خوب خوب بود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی سخت و مهمی با تیم خوب پیکان داریم و باید سه امتیاز این دیدار خانگی را به دست بیاوریم.
دروازه بان تیم هوادار پس از یک وقفه نسبتا طولانی در مسابقات لیگ برتر از حال و هوا و روند آماده سازی تیمشان صحبت می کند.
لوئیس فن‌خال، مربی هلند، تاکید کرد که بازی فردا برابر آمریکا در یک هشتم نهایی جام جهانی یک چالش دشوار است.
سامان قدوس در مصاحبه با یک رسانه نروژی بازی تیم ملی ایران مقابل تیم ملی آمریکا را یک بازی سخت به لحاظ فیزیکی و روانی دانست.
رسول کربکندی درباره مصاف تیم های ملی ایران و آمریکا شناخت دو تیم از یکدیگر را علت سختی این بازی دانست.
بازگشت بیرانوند به تمرینات گروهی و همچنین عملکرد خوب حسینی در بازی مقابل ولز، کار کیروش را برای انتخاب گلر اصلی در بازی مقابل آمریکا سخت کرده است.
بازگشت بیرانوند به تمرینات گروهی و همچنین عملکرد خوب حسینی در بازی مقابل ولز، کار کیروش را برای انتخاب گلر اصلی در بازی مقابل آمریکا سخت کرده است.
سرمربی ایرانی اتحاد کلباء می‌گوید که مسابقه با عجمان، بسیار سخت و پرفشار خواهد بود.
سانتیاگو کانیزارس معتقد است اگر امشب بارسا نتواند اینتر را شکست دهد، باید در انتظار فاجعه سقوط به لیگ اروپا باشد.
فرناندو سانتوس، مربی پرتغال، معتقد است که اسپانیا پس از شکست برابر سوئیس خطرناک‌تر از همیشه است ولی اطمینان داد که برای تساوی وارد زمین نمی شوند.
سرمربی تیم فوتبال دانشجویان می گوید لیگ برتر از نظر کیفیت سخت افزاری، دانش مربیان و استراتژی بازی رشد کرده ولی کیفیت تکنیکی بازیکنان را ضعف فوتبال ایران توصیف می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ