سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی سخت و مهمی با تیم خوب پیکان داریم و باید سه امتیاز این دیدار خانگی را به دست بیاوریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم ملی والیبال دانشجویان ایران تیم لهستان را تیم فوق العاده ای خواند و گفت: ما از اول هم می دانستیم بازی سختی برابر این تیم داریم.
کاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا پس از دیدار برابر ایران گفت: تیم ملی والیبال ایران بسیار باکیفیت است و سابقه خوبی در والیبال جهان دارد.
سرمربی تیم ملی والیبال آلمان گفت: بازی سختی برابر ایران داریم زیرا هر دو تیم جوان و با توانایی بالایی هستند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است بازی سختی برابر مس رفسنجان در پیش رو دارد.
ادر میلیتائو، مدافع برزیلی رئال مادرید، معتقد است که این تیم بازی سختی برابر لیورپول در پیش دارد.
سرمربی تیم فوتبال جوانان عراق که تجربه سال‌ها بازی در لیگ ایران را دارد، تاکید کرد که تیمش کار سختی در بازی برابر جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا دارد.
مربی فولاد گفت که مس کرمان تیم سخت کوش و قابل احترامی است و آنها فردا کار سختی برابر این تیم در پیش دارند.
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش در دیداری سخت برابر قطر گفت: از دقایق ابتدایی بازی راضی نیستم چرا که باید در همان ابتدا کار حریف را تمام می کردیم.
سرمربی تیم ملی جوانان از دشواری‌های بازی برابر قطر گفت.
قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران بازی مقابل استقلال را سخت و مهم دانست و اظهار امیدواری کرد تا تیمش برابر میهمان خوب و مثبت بازی کند.
سرمربی تیم پالایش نفت آبادان گفت: دو بازی سخت برابر تیم های خوب لیگ داریم، ولی تلاش خود را می کنیم تا قهرمانی خود را تثبیت کنیم.
آبادان - سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، بازی این تیم در برابر صنعت نفت آبادان را سخت توصیف کرد و بازیکنان حریف را بسیار جنگنده دانست.
آبادان - سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، بازی این تیم در برابر صنعت نفت آبادان را سخت توصیف کرد و بازیکنان حریف را بسیار جنگنده دانست.
گرت ساوتگیت، مربی انگلیس، معتقد است سنگال به خوبی توانسته با غیبت سادیو مانه کنار بیاید و بازی سختی برابر این تیم پیش رو دارند.
ما در گروه بسیار سختی بودیم و البته دیگر تیم‌ها هم در گروه سختی بودند. در تاریخ فوتبال عربستان تنها یک بار این تیم از مرحله گروهی صعود کرده است. ما در دیدار برابر لهستان بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم اما در آن بازی بدشانس بودیم
متئو کواچیچ، ستاره خط میانی تیم ملی کرواسی، مدعی شد برابر بلژیک بازی سختی در انتظار این تیم است.
پیشکسوت فوتبال و مربی کنونی تیم هوادار به تمجید از عملکرد شاگردان کی روش در دیدار با ولز پرداخت.
راب پیج سرمربی تیم ملی ولز می گوید که آنها برای صعود به دور بعد کار سختی را در پیش دارند.
سرخیو بوسکتس از پیروزی پرگل برابر بیلبائو خوشحال بود و در پایان بازی گفت که اطمینان دارد ژاوی از سبک بازی تیم و نتیجه پایانی راضی است.
انزلی- سرمربی ملوان بندرانزلی با اشاره به بازی سخت برابر پرسپولیس گفت: تیمی که باهوش باشد برنده بازی فردا است.
کولیبالی مدافع تیم ملی سنگال می گوید که ایران پیش از این نیز بازی های خوبی را برابر تیم های بزرگ دنیا به نمایش گذاشته است.
سرمربی تیم ملی والیبال برزیل با تمجید از کیفیت فنی بازیکنان تیم ملی ایران که حریف این تیم در مرحله یک هشتم نهایی جهان است، گفت: ایران بازیکنان سطح بالایی دارد و در مجموع تیم قدرتمندی است.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران می‌گوید تلاش می‌کنند در بازی‌های بعدی کم نوسان و کم خطا‌تر نشان دهند.
تیم استقلال روز گذشته تمرین ریکاوری خود را انجام داد و بازیکنانی که در ترکیب بازی با مس قرار داشتند، تمرین سبکی را پشت سر گذاشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ