آلن پولیدو، ستاره لیگ برتر فوتبال آمریکا، در جریان بازی جام اتحادیه به دلیل ضربه سر به مدافع حریف با کارت قرمز از زمین اخراج شد. مهاجم اسپورتینگ کانزاس سیتی در دقیقه ۳۰ بازی مقابل اف سی سینسیناتی با یرسون مسکورا درگیر شد و پولیدو به طرز عجیبی به شکلی بسیار تهاجمی واکنش نشان داد و با سر به صورت مسکورا ضربه زد. این حادثه درست در مقابل داور رخ داد که با عجله به سمت او رفت و پولیدو را اخراج کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی درگیری در یک رستوران در آمریکا، چند مرد که با یکدیگر درگیر شده بودند در اتفاقی عجیب یکی از آن‌ها با ضربه پشت دست از پا در آمد.
در این مطلب ویدئویی از ضربه فنی شدن جالب گربه از کبوتر را ببینید.
پلیس لس‌آنجلس در حین تعقیب یک هایلوکس فراری، ضربه‌ای حساب شده به متهم گریز پلیسی هیجان‌انگیز را در لس‌آنجلس مشاهده کنید.
گاو وحشی که همراه با کشیدن یک مرد وارد تصویر دوربین های یک منزل مسکونی شد تمام تلاش خود را برای زخمی کردن او کرد سپس از منطقه خارج شد./خبرفوری
یک بازیکن اکوادوری در جریان یک مسابقه فوتبال با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد. در این بین هم تیمی او خود را به داور رساند و درحالی که دست‌های خود را در پشت خود قرار داده بود با سر ضربه‌ای را به صورت داور وارد کرد که منجر به سرنگونی او شد.
یک مسابقه فوتبال شاهد به ثمر رسیدن یکی از عجیب‌ترین گل به خودی‌ها طی سالیان اخیر بوده است. در این مسابقه دروازه بان اقدام به شوت زدن می‌کند، اما توپ به شدت به سر مدافع خودی که در فاصله نزدیک دروازه بان در حال دور شدن بود اصابت کرد و وارد دروازه شد. مدافع بر اثر این ضربه نقش بر زمین شد.
فیلمی از ضربه یک ماهی به سر یکی از بازدیدکنندگان و بیهوشی آن فرد را مشاهده می کنید.
در یک مسابقه کشتی نوجوانان کشتی گیر دوبنده آبی پس از شکست با ضربه مشت سنگین حریف را نقش زمین کرد. این مسابقه با پیروزی کشتی گیر دوبنده قرمز به پایان رسید بود و هنگامی که او دست خود را به سمت رقیب دراز کرد با ضربه مشتی او روی زمین افتاد.
پیشتازی یک نیمه‌ای هال سیتی در زمین میدلزبورو با ضربه سر دیدنی مهاجم ایرانی این تیم رقم خورد.
در چارچوب هفته بیست و ششم مسابقات بوندسلیگا، بایرلورکوزن با سه گل شالکه را در هم کوبید. سردار آزمون در دقیقه ۹۲ موفق شد با یک ضربه سر تماشایی، دروازه شالکه را باز کند و گل سوم لورکوزن را به ثمر برساند.
سردار آزمون در دقیقه 92 موفق شد با یک ضربه سر تماشایی، دروازه شالکه را باز کند
در جریان تظاهرات علیه قانون اصلاحات قضایی، معترضان با میله پرچم به سر آوی دیچتر وزیر کشاورزی نتانیاهو ضربه زدند.
شوت دیدنی اسدبیگی و ضربه سر دیاباته، گل اول پریپولیس مقابل نفت آبادان
مار درختی ابتدا چند ضربه به آفتاب پرست می زند و به نظر می رسد که زهرش را وارد بدن حیوان نگون بخت می کند. آفتاب پرست هم البته تسلیم محض نیست و به مبارزه با شکارچی خود بر می خیزد.
دکتر کاوه فداکار، جراح و فوق تخصص شبکیه چشم با بیان اینکه ضربه به چشم می تواند عوارض جدی و خطرناکی از جمله آسیب به قرنیه و یا جدا شدن شبکیه و از دست دادن بینایی را بدنبال داشته باشد، می افزاید: در تمام مواردی که جسم خارجی به سوی چشم پرتاب می شود یا ضربه ای به چشم وارد می شود ، بررسی سریع و دقیق توسط متخصص چشم ضروری است . ضروری است در صورت وارد شدن جسم خارجی به چشم از شستشو و یا ریختن قطره درون جشم پرهیز شود و فقط برای هر نوع درمان به متخصص چشم در کوتاه ترین زمان مراجعه شود. منبع: خبرآنلاین
یک پسر بچه در موقع زدن ضربه پنالتی از ترفند جالبی استفاده کرد.
ضربه سر تماشایی عالیشاه ، سرخپوشان را به گل اول برابر ذوب آهن رساند
یک کلیپ ویدئویی در حال پخش، ورزشگاه عجیبی در گواتمالا را نشان می‌دهد که در آن ضربه کرنر از بالای تپه‌ای کوچک در گوشه ورزشگاه زده می‌شود. به نظر می‌رسد اشتیاق بازیکنان به بازی مانعی برای حضور در یک ورزشگاه ناهموار نبوده است.
برخورد ضربه سر امید نورافکن با تیر دروازه استقلال
در دقیقه ۳۰ بازی روزبه چشمی بازی را به تساوی کشاند. این گل هم مثل گل گولسیانی روی یک حرکت ایستگاهی و با ضربه سر به ثمر رسید.
در سومین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ شگفتی دیگری رقم خورد و مراکش موفق شد پرتغال را شکست دهد.
محمد محبی در دقیقه ۸ اولین گل دیدار استقلال و هوادار را به ثمر رساند.
مهدی طارمی ستاره ایرانی باشگاه پورتو که در روزهای اخیر با برخی انتقادات مواجه شده بود، در دیدار پورتو - چاوز در همان دقیقه سوم بازی با یک ضربه سر دقیق و تماشایی گل اول تیمش را به ثمر رساند.
ضربه پنالتی عجیب یک مهاجم در لیگ دو پرتغال در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ