دروازه بان تیم هوادار پس از یک وقفه نسبتا طولانی در مسابقات لیگ برتر از حال و هوا و روند آماده سازی تیمشان صحبت می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منچسترسیتی با به ثمر رساندن چهارمین گل مقابل رئال مادرید بازی امشب را به پایان رساند.
سرمربی پرسپولیس دیدار سختی مقابل گل گهر در هفته بیست و نهم لیگ برای شاگردانش متصور است و از آنها خواسته تمام توان و تمرکز خود را معطوف به این بازی کنند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به بازی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال گفت: بازی سختی مقابل تیم با کیفیت گل گهر داریم به همین خاطر بردن استقلال در دربی را فراموش کرده‌ایم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به بازی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال گفت: بازی سختی مقابل تیم با کیفیت گل گهر داریم.
دایو اوپامکانو، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، در نیمه اول بازی امشب مقابل سیتی با دو خوش شانسی بزرگ روبرو شد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از پیروزی مقابل کادیز تاکید کرد تیمش در بهترین شرایط ممکن برای بازی برگشت با چلسی آماده است.
پپ گواردیولا بعد از به ثمر رسیدن گل اول تیمش مقابل لیورپول در بازی امروز دو تیم، در کنار زمین شروع به خوشحالی کرد و شادی‌اش را با دو بازیکن لیورپول شریک شد.
لیورپول اولین حمله جدی خود مقابل سیتی را به اولین گل بازی تبدیل کرد؛ گلی که میلیمتری صحیح اعلام شد.
با توجه به جدایی امیر قلعه‌نویی احتمالا نساجی مازندران خیلی خوش‌بینانه‌تر از بازی رفت به کسب سه امتیاز مقابل گل‌گهر می‌اندیشد.
ارلینگ هالند، ستاره گلزن سیتی، بعد از هت تریک مقابل برنلی از روند مقتدرانه فعلی تیمش ابراز حوشحالی کند.
منصوریان که تیمش با توجه به اخراج ۲ بازیکن شرایط سختی مقابل حریف داشت، در هشتمین دقیقه از وقت اضافه با گل به خودی حزباوی تسلیم شد و نتوانست بازی را با تساوی خاتمه دهد.
سرمربی فولاد خوزستان می‌گوید مقابل گل‌گهر سیرجان به دنبال دفاع از شان و اعتبار خود هستند.
سرمربی پیکان معتقد است اشتباه مقابل تیمی مثل گل‌گهر، تاوانی بسیار سختی دارد.
کریستیانو رونالدو در جریان برتری 3-0 النصر مقابل ضمک در هفته هجدهم لیگ عربستان، زننده هر 3 گل تیمش بود. او در مصاحبه بعد از بازی، به زبان عربی تشکر کرد.
دایو اوپامکانو، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، در اولین دقایق بازی مقابل مونشن‌گلادباخ اخراج شد و باواریایی‌ها بعد از اخراج او خیلی زود از حریف گل خوردند.
پرسپوليس بعد از دو تساوی پیاپی، اکنون در جدالی سخت مقابل گل‌گهر چشم به امتیازات کامل بازی خواهد داشت.
محمدرضا احمدی گزارشگر بازی تیم ملی ایران در مقابل انگلیس لحظات سختی را سپری کرد.
هواداران منچسترسیتی از تساوی بدون گل تیم‌شان مقابل کپنهاگن ناراضی هستند و می‌گویند این بازی نشان داده سیتیزن‌ها بدون هالند کاری از پیش نمی‌برند.
بازیکنان منچسترسیتی همچنان به خاطر مردود اعلام شدن گل رودری در بازی امشب مقابل کپنهاگن به دلیل اعلام خطای هند ریاض محرز عصبانی هستند.
علاقه شدید کی‌روش به بازی گرفتن از بازیکنان لژیونر سبب می‌شود تا شانس بازیکنان داخلی به حداقل برسد و در این میان تیم استقلال نیز برخی نفرات خود را از دست خواهد داد؛ تصمیمی که باتوجه به بازی‌های سخت باقی مانده بخصوص در هفته هفتم مقابل گل‌گهر و هشتم مقابل فولاد در لیگ برتر چندان به ضرر ساپینتو و استقلال نیست و شاید حتی سرمربی پرتغالی استقلال از حذف ملی‌پوشان خود نیز رضایت پنهان داشته باشد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل استون‌ویلا می‌گوید حریف سیتی در این بازی تنها یک فرصت گلزنی داشت که آن را به گل تبدیل کرد.
سپاهانی‌ها پس از بازگشتی که گل‌گهر در هفته سوم داشت و بازی برده را با تساوی عوض کردند، حالا در بازی خانگی مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ به دنبال پیروزی هستند.
سپاهانی‌ها پس از بازگشتی که گل‌گهر در هفته سوم داشت و بازی برده را با تساوی عوض کردند، حالا در بازی خانگی مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ به دنبال پیروزی هستند.
هافبک با تجربه فولاد خوزستان نسبت به گل ارزشمند مقابل تراکتور واکنش احساسی نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ