سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازی سخت و دشواری با پرسپولیس داشتیم و تساوی در این مسابقه برای بازیکنان جوان ما خوب خوب بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گل‌محمدی با اشاره به اینکه در مجموع بازی زیبایی را دیدیم، عنوان کرد: ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در نیمه نخست بازی را به حریف دادیم و آن‌ها بر بازی مسلط بودند اما در دقایق دیگر بازی توانستیم هم موقعیت گل به دست آوریم. علی‌رغم اینکه سختی زیادی داشت، بازی خوبی را بازیکنان پرسپولیس به نمایش گذاشتند.
بازی بزرگ هفته دوم شب سختی برای بازیکنانی بود که پیش از این سالها برای پرسپولیس بازی کرده بودند.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه پرسپولیس سال گذشته نشان داد بهترین تیم لیگ است، گفت: بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.
مهدی عبدی، مدافع هوادار می‌گوید فصل سختی داشته اما سعی می‌کند از اتفاقاتی که افتاده درس بگیرد.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که این تیم پس از قهرمانی در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر به دنبال کسب این عنوان در رقابتهای جام حذفی است.
سرمربی پرسپولیس دیدار سختی مقابل گل گهر در هفته بیست و نهم لیگ برای شاگردانش متصور است و از آنها خواسته تمام توان و تمرکز خود را معطوف به این بازی کنند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به بازی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال گفت: بازی سختی مقابل تیم با کیفیت گل گهر داریم به همین خاطر بردن استقلال در دربی را فراموش کرده‌ایم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به بازی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال گفت: بازی سختی مقابل تیم با کیفیت گل گهر داریم.
با توجه به بازی‌های باقی‌مانده، کار سپاهان، روی کاغذ، در مقایسه با پرسپولیس و استقلال به‌مراتب راحت‌تر است؛ ولی درست مثل شرایط دو تیم تهرانی در هفته قبل، آن‌ها نه‌تنها باید همه بازی‌ها را ببرند بلکه باید این بار منتظر بمانند که پرسپولیس هم امتیاز از دست بدهد. پرسپولیس از درجه سختی بازی‌های پیش‌رو، در رده متوسط قرار می‌گیرد و استقلال سخت‌ترین بازی‌ها را پیش‌رو خواهد داشت.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار سختی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و امیدوارم بتوانیم در ۶ بازی آینده هم به پیروزی برسیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است بازی سختی برابر مس رفسنجان در پیش رو دارد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه تیمش بازی سختی با پرسپولیس داشت، گفت: این یک پیروزی معمولی بود و جشن و شادی را بعد از قهرمانی انجام می‌دهم.
مهارت در مهار ضربات پنالتی و دیگری بازی با پا، اگرچه بُعد جدیدی به بازی بیرانوند اضافه کرده، ولی او در بخش سابق که توانایی اصلی‌اش است نیز همچنان تواناست. او به سختی گل می‌خورد و این امر یکی از ارکان موفقیت پرسپولیس شده است. نشان به آن نشان که بیرانوند در لیگ برتر امسال که ۲۱ هفته از آن سپری شده است تا به الان ۱۲ بار کلین‌شیت کرده و فقط ۹ بار دروازه‌اش باز شده است
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از برنامه ریزی سازمان لیگ برای دیدارهای سرخپوشان گفت: بارها از باشگاه خواسته ام که در این مورد با مسئولان سازمان لیگ صحبت کنند اما ثمری نداشته است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از برنامه ریزی سازمان لیگ برای دیدارهای سرخپوشان گفت: بارها از باشگاه خواسته ام که در این مورد با مسئولان سازمان لیگ صحبت کنند اما ثمری نداشته است.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فردا بازی سختی با ذوب‌آهن داریم.
فولاد تا پیش از دیدار با الفیصلی و در نیم فصل دوم لیگ برتر، بازی های سختی را پیش روی خود خواهد داشت.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی سخت و مهمی با تیم خوب پیکان داریم و باید سه امتیاز این دیدار خانگی را به دست بیاوریم.
سرمربی پیکان ابراز امیدواری کرد تیمش در بازی با پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشد و نتیجه مطلوبی کسب کند.
تلاش می‌کنیم فشار روانی را برداریم تا پرسپولیس نیز بازی سختی داشته باشد.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: از اینکه موفق به شکست پرسپولیس شدیم، خوشحالم.
مدافع نفت مسجد سلیمان می گوید که آنها می توانند برای پرسپولیس دردسر ساز باشند‌.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی شاید بازی را ندیدند. امروز گل زدیم و موقعیت گل ندیدیم. لیگ سختی داریم و نمی‌شود همه بازی‌ها را برد، هر چند ما همیشه برای سه امتیاز بازی می‌کنیم.
فاضلی می‌گوید بازی سختی مقابل پرسپولیس دارند و عدم حضور تماشا‌گران کار آنها را در اراک دشوارتر می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ