سرمربی تیم فوتبال استقلال قبل از دیدار تیمش برابر هوادار در هفته بیست و ششم لیگ برتر گفت: با تیمی بازی داریم که در دیداری فوق العاده توانست پرسیپولیس را در ورزشگاه آزادی شکست دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدباقر قالیباف گفت: وقتی به مجموعه بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص مجلس نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم ایشان به شاخص‌ها نگاه می‌کنند و به برآیند خروجی عملکرد مجلس توجه دارند. گاهی نگاه ما به مصداق‌هاست. مثلاً یک آقایی یک حرفی در مجلس زده یا مرتکب خطایی شده و این خطا را به حساب تمام مجلس می‌گذاریم. مشخص است این دو شاخص در قضاوت کاملاً باهم متفاوت است.
سرمربی تیم والیبال شهداب ایران بازی امروز با پلیس قطر را مهم‌ترین بازی تیمش در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا 2023 خواند.
عباس آقایی، هافبک سابق پرسپولیس، از رمز و راز قهرمانی تیم پرحاشیه افشین قطبی پرده برداشت.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: در مقابل نفت آبادان در ابتدای بازی شوکه شدیم ولی اشتباه حریف ما را به بازی برگرداند.
مربی گل‌گهر سیرجان از حسرت این تیم در دیدار روز گذشته مقابل پرسپولیس می‌گوید و تیمش در نیمه دوم نمایشی برتر از حریف داشت.
رامون دیاز، سرمربی الهلال معقتد است تیم او در دیدار برابر اوراواردز در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا عملکرد بهتری نسبت به حریف داشته است.
هافبک تیم پرسپولیس با بیان اینکه پیروزی امروز ما را امیدوار کرده است گفت: حریف ما در هفته های بعد سپاهان است و باید بازیهایمان را با برد به پایان برسانیم.
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول با انتقاد از عملکرد تیمش در جریان شکست مقابل منچسترسیتی گفت حتی در صورت اخراج رودری تیم او نمی‌توانست حریف 10 نفره را هم شکست بدهد.
بازیکنان جوان آبی‌پوش پس از پیروزی مقابل گل‌گهر در وسط زمین ژست برنده گرفتند.
مدافع آلومینیوم می‌گوید به خودباوری رسیده‌اند و قوی‌تر‌ لیگ را ادامه می‌دهند.
محمدرضا تندروان، سرمربی شهداب تمجید ویژه ای از امیر غفور انجام داد.
سرمربی تیم شهداب یزد گفت تاکید کرد تیمی که مقابل شهداب بازی کرد جایگاهش هشتم جدول نبوده است.
ترنت الکساندر آرنولد پس از پیروزی برابر نیوکاسل درباره تاثیر اخراج بازیکن حریف روی عملکرد لیورپول صحبت کرد.
ژاوی معتقد است با وجود اختلاف پنج امتیازی نسبت به رئال مادرید، بارسلونا شانس اول قهرمانی نیست.
گرچه ابراهیم رئیسی همچنان معتقد است که "ما می‌گوییم قطار پیشرفت در حال حرکت است. "، اما این گزارش نشان می‌دهد، شاخص‌های مذکور در دوره زمانی دولت سیزدهم (بهار ١٤٠١) در مقایسه با دولت دوازدهم عملکرد نامطلوبی داشته‌اند.
گواردیولا بعد از شکست مقابل ساوتهمپتون اعتراف کرد که تیم حریف بهتر بود و برنده شد.
سرمربی تیم لبنیات هراز آمل می‌گوید والیبال قابل پیش‌بینی نیست و در هفته شانزدهم لیگ برتر مقابل انگیزه گیتی‌پسند شکست خوردیم.
پپ گواردیولا بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل اورتون در بازی خانگی امشب از عملکرد بازیکنانش تمجید کرد و اورتون را به دفاع کردن 9 نفره متهم کرد و بازی شبیه به برنتفورد متهم کرد.
کارشناس و مربی کهنه کار فوتبال کرواسی معتقد است که بعد از اعلام پنالتی برای آرژانتین، بازیکنان تیم ملی کشورش دیگر نتوانستند روحیه خود را بازیابند.
جوردن پیکفورد، دروازه بان تیم ملی انگلیس، تاکید کرد آنها حریف دشواری برای تیم ملی فرانسه خواهند بود.
مهدی مهدی‌پور معتقد است استقلال در دیدار برابر آلومینیوم تیم برتر میدان بوده اما عملکرد خوب دروازه‌بان حریف مانع پیروزی آبی‌پوشان شده است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از رویه ای که داوران علیه این تیم در پیش گرفته اند گفت: در دیدار برابر آلومینیوم هم داور یک پنالتی به سود تیم ما اعلام نکرد.
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از پایان این مسابقه به تمجید از عملکرد بازیکنان تیمش و به ویژه مهاجمانش پرداخت.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال می گوید که قطعا تیم او فردا دروازه نساجی را باز خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ