سجاد بازگیر زننده اولین گل فصل ملوان گفت می توانستیم گل های بیشتری وارد دروازه استقلال کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چنانچه استقلال امروز موفق شود دو بار دروازه ملوان را باز کند، به رکوردی خاص دست خواهد یافت.
دروازه بان ملی پوش پرسپولیس که قراردادش را به با این باشگاه فسخ و با مسئولان باشگاه استقلال به توافق رسیده بود، پس از چند رفت و برگشت بالاخره با سرخپوشان قرارداد دو ساله بست.
بیرانوند و کریمی به توافق کامل دست پیدا کرده‌اند و قرار است ظرف ۲۴ ساعت باشگاه استقلال مبلغ نهایی شده را برای بیرانوند آماده کند تا دروازه بان فصل پیش پرسپولیس در لیگ بیست و سوم پیراهن استقلال را بر تن کند.
پیام نیازمند با وجود دریافت یک گل از افغانستان اما به رقابت با علیرضا بیرانوند برای رسیدن برای ماندن در چارچوب ایران ادامه خواهد داد.
با از دست دادن جام قهرمانی حذفی مثل لیگ برتر توسط استقلال، انتقادها از سید حسین حسینی به حداکثر رسیده و برخی از طرفداران استقلال خواهان جدایی این دروازه بان از اردوی تیم آبی شده اند.
تیم استقلال به این نتیجه رسیده برای فصل آینده باید در خط دروازه خود را تقویت کند.
بعد از گذشت یک ساعت از بازی رم و بایرلورکوزن سرانجام شاهد به ثمر رسیدن یک گل بودیم که ادواردو بووه آن را برای میزبان به ثمر رساند.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال تهران در شرایطی با تساوی به پایان رسید که دو تیم موقعیت‌هایی برای باز کردن دروازه ها داشتند اما بازیکنان دقت لازم را نداشتند.
دروازه بان پرسپولیس با بیان اینکه رقبای سرسختی در لیگ برتر برای رسیدن به جام داریم، گفت: قهرمان شدن سخت است ولی ما تلاش خود را انجام می دهیم.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال مس کرمان و استقلال در شرایطی با تساوی به پایان رسید که دروازه بانان هر دو تیم روی گل های رد و بدل شده اشتباه داشتند که سهم گلر استقلال بیشتر بود.
نیمه نخست بازی دو تیم استقلال تهران و ملوان بندرانزلی با برتری قاطع آبی پوشان به پایان رسید. در این نیمه مدافع ملوان با گل به خودی دروازه این تیم را باز کرد.
استقلال در 430 دقیقه گذشته، نتوانسته است که در جریان بازی، دروازه حریفان خود را باز کند.
استقلال در مصاف با تراکتور به همان تیم پیش از جام جهانی تبدیل شد. در جریان بازی موقعیت های متعددی روی دروازه حریف ایجاد کرد و در نهایت روی دو ضربه پنالتی به برتری رسید.
علیرضا بیرانوند تعداد بازی‌های خود را با دوتن از قدیمی‌های پرسپولیس یکسان کرد تا جایگاهی ویژه بین اسامی بزرگ بازیکنان این تیم دست و پا کند.
روزبه چشمی علاوه بر باز کردن قفل دروازه ولز روی به ثمر رسیدن گل دوم ایران هم موثر بود.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پی به شهادت رسیدن دو تن از نیروهای خود در جنین با صدور بیانیه ای تاکید کرد: انتقام خون شهدای خود را از رژیم صهیونیستی خواهیم گرفت.
استقلال در بازی با فولاد خوب فوتبال می کرد و موقعیت های خوبی برای رسیدن به گل روی دروازه حریف ایجاد کرد، اما تنها از یکی از آنها بهره برد.
پاس در عرض محبی به بابایی رسید و این بازیکن از سمت راست به حرکت درآمد و با پاسی تند و تیز و عرضی به دهانه دروازه، محبی را صاحب موقعیت کرد
پیمان بابایی موفق شد در همان ابتدای بازی با نساجی، دروازه میهمان را باز کند.
کاپیتان استقلال با بسته نگه داشتن دروازه خود مقابل پیکان به رکورد وحید طالب لو در تعداد کلین شیت برای آبی‌ها رسید.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و مس کرمان بدون آنکه دو دروازه به طور جدی تهدید شوند با تساوی به پایان رسید.
پرتاب اوت بازیکن ملوان به گوشه محوطه جریمه و نزدیک به پرچم کرنر به صادق بارانی رسید و پاس رو به بیرون این بازیکن به سجاد بازگیر رسید که شوت فنی و بغل پای این بازیکن وارد دروازه شد و ملوان به گل نخست بازی دست پیدا کرد.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال ملوان و استقلال در شرایطی با پیروزی انزلی چی ها به پایان رسید که شاگردان ساپینتو موقعیت های خوبی را برای باز کردن دروازه حریف از دست دادند.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و سپاهان که از آن به عنوان بازی بزرگ هفته اول نام برده می‌شد در شرایطی به پایان رسید که موقعیت خطرناکی روی دروازه تیم ها ایجاد نشد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ