مدافع پیکان مدعی است که بازیکنان جوان این تیم به خودباوری رسیدند و توانایی شکست هر حریفی را دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با نزدیک‌تر شدن به مستر المپیا ۲۰۲۳ فکر می‌کنید کدام بدنساز توانایی شکست دادن قهرمان فعلی یعنی هادی چوپان را داشته باشد؟
پاکو خمس می‌گوید بازیکنان بزرگ تراکتور باید توانایی خود را در داخل زمین و مقابل حریفان نشان بدهند.
مار دریایی که میلیون‌ها سال پیش توانایی خود برای دیدن رنگ را از دست داده بود، دوباره تکامل یافته است. این یکی از تنها ۲ خزنده شناخته شده بدست آورنده این نوع دید رنگی است.
آیا می‌توانید انگشت شست خود را به عقب خم کنید؟ در این صورت شست هیچ‌هایکری دارید. افرادی که این توانایی را دارند یک شست دو مفصله دارند که به آن‌ها اجازه می‌دهد انگشت خود را به عقب خم کنند. هیچ خطری در انجام این کار وجود ندارد و این موضوع برای آن‌ها چندان ناراحت کننده نیست. این کار به لطف مفاصل جدا شده در انگشت شست امکان پذیر است. در برخی موارد، افراد تنها می‌توانند یک انگشت شست را به عقب خم کنند، در حالی که دیگران می‌توانند هر دو را حرکت دهند.
راهبان معبد با گذراندن تمرینات سخت، توانایی انجام کارهای خارق العاده را کسب می‌کنند. در ویدئوی زیر شکستن چند قطعه سنگ توسط یک راهب را مشاهده می‌کنید.
مربی بهترین تنیسور جهان گفت کارلوس آلکاراس معتقد است توانایی شکست دادن جوکوویچ را دارد.
کولو توره، ستاره سابق آرسنال، معتقد است که بوکایو ساکا توانایی بازی در تیم شکست ناپذیر سال 2003 را داشت.
اهداف محدود و عدم‌تعهد کامل، تلاش‌های جنگ واشنگتن را محکوم به شکست کرد. ایالات متحده توانایی محاصره با زیردریایی‌های تهاجمی و نیروی هوایی را دارد. چنین جنگ اقتصادی‌ای بی تردید به ایالات متحده آسیب می‌رساند؛ اما در طولانی مدت چین را ویران می‌کند. این جوهر بازدارندگی است.
اریک تن‌هاخ به توانایی های منچستریونایتد برای شکست بارسا ایمان دارد و گفت برای این مهم باید بهترین بازی فصل را انجام دهند.
با توجه به شرایط خوبی که داریم، صادقانه و بدون اغراق می‌گویم که توانایی شکست استقلال را داریم.
یکی از ویژگی‌های کلیدی ChatGPT توانایی آن در ایجاد پاسخ‌های متنی انسان‌مانند به درخواست‌ها است. این باعث می‌شود که برای طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها مانند ایجاد ربات‌های چت برای ارائه خدمات به مشتری، ایجاد پاسخ به سؤالات در انجمن‌های آنلاین یا حتی ایجاد محتوای شخصی‌سازی‌شده برای پست‌های رسانه‌های اجتماعی مفید باشد.
بورل گفت: «بیهوده است که فکر کنیم روسیه در جنگ شکست خورده یا ارتش این کشور ناتوان است.» او مدعی شد که فعلا مسکو «در جنگ شکست خورده، اما هنوز قدرت زیادی دارد و توانایی دارد تا به این جنگ ادامه دهد.»
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید بازیکنانش با این شرایط توانایی شکست دادن آرسنال در کورس قهرمانی را ندارند.
این اولین تصاویری است که از خمس در تمرین تراکتور می‌بینیم؛ کسی که مدتی پیش با پیروزی مقابل رئال تحت هدایت زیدان، توانایی خود را نشان داد.
غیبت یک مهاجم نوک مرکزی با توانایی دو مهاجم اسبق تیم ملی کرواسی، یکی از دلایل اصلی شکست و ناکارآمدی خط هجومی تیم دالیچ برای تکرار حضور در فینال از سوی کارشناسان این کشور اعلام شده است.
کریستین پولیسیچ، ستاره تیم ملی آمریکا، معتقد است که این تیم توانایی پیروزی برابر انگلیس را دارد.
دروازه بان تیم مس سونگون معتقد است که تیمش توانایی تکرار قهرمانی نیم فصل را در پایان فصل دارد.
پس از شکست مذاکره با آمریکا که رهبران کره شمالی مواضع آمریکا را عامل اصلی آن دانستند، این کشور مجددا و با قدرت بیشتری توسعه توانایی ساخت بمب هسته‌ای خود را ادامه داده است.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، معقتد است که تیمش توانایی پیروزی برابر میلان بدون اخراج فیکایو توموری را هم داشت.
وزیر خارجه اوکراین با این ادعا که ضدحملات کی‌یف علیه روسیه نشان‌دهنده توانایی اوکراین در تحمیل شکست به مسکو است، از متحدان خود درخواست تسلیحات بیشتر کرد.
یک قانونگذار حزب چپ آلمان یادآور شد: اوکراین توانایی پیروز شدن در نبرد با روسیه را ندارد.
محمد وکیلی، سرمربی تیم‌ملی نوجوانان ایران معتقد است که ملی‌پوشان توانایی شکست دادن برزیل را دارند.
سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر گفت: ثابت کردیم شکست مقابل ترکیه در قهرمانی جهان یک اتفاق بود و سابریست ها توانایی خود را به رخ دنیا کشیدند.
پس از بیش از هشت سال نخست‌وزیری هند محبوبیت بالای نارندرا مودی و قدرت انتخاباتی چشمگیر او را تقریبا شکست ناپذیر ساخته است. با این وجود، علیرغم آن که موفقیت او در گردآوری قدرت سیاسی غیر قابل تردید است توانایی او در استفاده از آن به نفع اکثریت قریب به اتفاق شهروندان هم چنان مورد تردید قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ