رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکایی‌ها نامه‌ای در ۳۰ شهریورماه از منطقه غرب آسیا به پنتاگون نوشتند که ما در این توطئه شکست خورده‌ایم و مردم ایران با ما همراهی نکرده‌اند، در میان دشمن هم اختلاف نظر است و برخی از آن‌ها گفته‌اند که تکلیف این همه پولی که خرج شده چه می‌شود؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پیگیری انجام سفرهای راهیان نور، راهیان پیشرفت و اقداماتی با موضوع جهاد تبیین از جمله برنامه‌های فرهنگی این سازمان است.
فرمانده سابق پایگاه دریایی امامت جاسک، به‌عنوان معاون بسیج دریایی نیروی دریایی سپاه منصوب شد.
فرمانده انتظامی یگان امداد تهران بزرگ در دیدار با فرمانده پایگاه‌های بسیج و بسیجیان شمال تهران گفت: تعامل بسیج و نیروی انتظامی آرامش و امنیت را برای مردم به ارمغان می‌آورد.
فرمانده سپاه تهران گفت: همان‌گونه که در معابر و اماکن عمومی بر رعایت قانون عفاف و حجاب تأکید داریم، باید در ادارات هم اقدامات لازم را برای اجرای قانون عفاف و حجاب انجام دهیم.
فرمانده کل سپاه در پیامی تأکید کرد: بسیج سازندگی تبلور جوهره حرکت جوانان انقلاب و شیفتگان اعتلای وطن برای پاسخ به نیازهای نظام و میهن اسلامی است.
اهواز - نشست قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با حضور سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران در آبادان آغاز شد.
ابوذر روحی خواننده سرود «سلام فرمانده» در مراسم اختتامیه چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج که امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه در تهران برگزار شد، به عنوان چهره سال فضای مجازی معرفی شد.
فرمانده کل سپاه از مرحله نهایی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در مرکز فرهنگی ۱۳ آبان بازدید کرد.
متهمان دو سارق بودند که پس از سرقت از خانه ای در محله مختاری تهران قصد فرار داشتند که با مقاومت فتح الهی رو به رو شده و او را با شلیک گلوله کشتند.
مراسم افتتاحیه سه هزار و ۵۰ طرح محرومیت‌زدایی بسیج، صبح امروز با حضور فرمانده کل سپاه برگزار شد.
نیشابور ـ فرمانده ناحیه بسیج سپاه نیشابور گفت: همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، پیکر مطهر یک شهید گمنام در نیشابور تشییع و به خاک سپرده شد.
تربت حیدریه ـ فرمانده بسیج طلاب خراسان رضوی گفت: شهید سلیمانی پیوند عمیقی با انقلاب اسلامی و همچنین اسلام ناب محمدی صلی الله داشت که توانست فراملی و شخصیت و محبوبیتش از مرزها عبور کند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بچه‌های بسیج و سپاه از خود این مردم هستند، ما منت مردم را می‌کشیم و نازشان را می‌خریم و عزیز بودن این مردم، آرزوی ماست؛ اجازه نمی‌دهیم کسی آرامش این مردم را به هم بزند، آرزو می‌کنیم که هرچه درد و بلای این مردم است، به ما بخورد.
رودسر- فرمانده انتظامی رودسر از دستگیری عامل تعرض به پایگاه‌های بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: متهم ۳۹ ساله با هماهنگی دستگاه قضایی در خانه اش دستگیر شد.
مشهد ـ فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: بسیج با انگیزه بالا و توقع کم در خدمت انقلاب، اسلام و مردم است و شما می‌توانید این نیروی ارزان و کم توقع را برای خدمت به مردم مدیریت کنید.
اهواز- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های بسیج خدمتگزاری به مردم است و امروزه بسیجیان در همه عرصه‌های مشغول خدمت رسانی هستند.
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: بسیج در همه حوادث که بر این ملت به وجود آمده، بعنوان اولین‌ها وارد صحنه شده و آخرین‌ها از صحنه خارج می‌شود و برای صیانت از ملت ایران، با فدای جان خود وارد عرصه می‌شود.
چناران ـ فرمانده بسیج سازندگی سپاه شهرستان چناران گفت: بیش از ۱۵۰ برنامه در هفته بسیج توسط پایگاه‌های مقاومت و در قالب پایگاه محور، حوزه محور و در سطح شهرستان چناران برگزار می‌شود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه موجودیت رژیم صهیونیستی امنیتی است و این موجودیت در حال فروپاشی است، گفت: گفتمان انقلاب اسلامی در حال گسترش در دنیاست و به حول قوه الهی اولین پیروزی انقلاب در گام دوم، سقوط رژیم صهیونیستی است.
مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) با حضور فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران و مسئولین شهرستان ورامین در این ناحیه برگزار شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بافت: تا کنون سه مرحله شعار نویسی انجام شده که عوامل هر کدام کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و با همکاری نیروی انتظامی و قوه قضاییه دستگیر شده‌اند.
مهران- فرمانده کل سپاه در بازدید از پایانه مرزی مهران با تأکید بر بسیج تمامی امکانات برای کمک‌رسانی به مردم در مرزها، گفت: ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس نقل‌وانتقال را در داخل کشور انجام می‌دهند.
مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: تربیت محقق نمی‌شود مگر اینکه دانش‌آموزان و مربیان ما به خودسازی بپردازند.
فرمانده کل سپاه در پیامی درگذشت پدر رئیس سازمان بسیج مستضعفین را تسلیت گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ