رئیس جمهور و ریاست قوه قضاییه در پیامی از اعضای پرتلاش و باغیرت تیم ملی فوتبال که شیرینی پیروزی را به کام مردم کشورمان نشاندند صمیمانه تشکر کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پوتین در پیام تسلیتی که از سوی کرملین برای مرگ برلوسکنی منتشر کرد، نوشت: "لطفا مراتب تسلیت ما از بابت مرگ سیلویو برلوسکنی، سیاستمدار ایتالیایی برجسته را بپذیرید. برلوسکنی در روسیه به عنوان یک حامی اصولی و ثابت قدم تقویت روابط دوستانه بین کشورهای ما در یاد باقی خواهد ماند. "
رئیس جمهور در پیامی انتخاب مجدد میگل دیاز کانال به عنوان رئیس جمهور کوبا از سوی مجلس ملی این کشور را تبریک گفت.
برخی تحلیلگران، شیوه میزبانی چین از مکرون و همچنین پیامی را که شی جین‌پینگ سعی در انتقال آن داشت، نوعی «ضدحمله» می‌دانند. استوارت لایو می‌نویسد: «چین سرعت و شدت ضدحمله‌های خود را برای مقابله با سیاست‌های امریکا افزایش داده است. آن‌ها استقبالی با شکوه از امانوئل مکرون و اورسولا ون در لاین برگزار کردند که تفاوتی محسوس با شیوه برخورد آن‌ها با مقام‌های امریکایی داشت.»
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگان پر خطر در ایام نوروز به پلیس راهور تهران بزرگ دعوت می‌شوند.
مدیرعامل باشگاه تراکتور به مناسبت فرارسیدن نوروز پیامی را منتشر کرد.
دبیر ستاد حقوق بشر با انتشار پیامی در فضای مجازی نوشت: ۱۳ هزار شهید و ۱۳۰ هزار مصدوم شیمیایی در ایران نتیجه تسلیح رژیم صدام به سلاح شیمیایی از سوی کشورهای غربی است.
ارسال پیام از سوی جرج بوش رئیس جمهور سابق آمریکا به تجمع ضد ایرانی در بروکسل واکنش زیاد در میان کاربران فضای مجازی داشت.
نخست وزیر عراق در پیامی به رئیس جمهور سوریه که از سوی رئیس حشد شعبی در اختیار بشار اسد قرار گرفت بر حمایت همه جانبه بغداد از دمشق تاکید کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی خطاب به همتایان خود در ترکیه و سوریه، حادثه زلزله را تسلیت و نسبت به حمایت و ارائه کمک‌های لازم از سوی مجلس اعلام آمادگی کرد.
رئیس‌ جمهور اوکراین امروز در پیامی اعلام کرد: بر ادامه کمک‌ها از سوی آمریکا حساب می‌کنیم؛ کمک‌هایی که ما را به پیروزی مشترکمان نزدیک‌ تر می‌ کند.
پل پوگبا، هافبک باتجربه فرانسوی، در آستانه دیدار فینال جام جهانی برای هم‌تیمی‌هایش پیامی ویدئویی فرستاد.
ظهر روز چهارشنبه هفته گذشته (۱۶ آذر) برخی مشترکان همراه اول اعلام کردند پیامی را از سوی گوگل و تحت سیستم عامل تلفن‌های همراه دریافت کردند. این پیام که با عنوان اخطار زلزله برروی گوشی تلفن همراه برخی از شهروندان ظاهر شده بود، دارای چنین محتوایی بود: هشدار زلزله؛ آرام باشید و به پناهگاهی در اطراف بروید، اما پیگیری‌ها نشان داد که چنین پیامی صحت نداشته و جعلی بود.
در پی حادثه‌ی ناگوار ربایش و شهادت جناب مولوی عبدالواحد ریگی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای طی پیامی ضمن اظهار تاثر از این حادثه، بر تعقیب و مجازات سریع و جدی جنایتکاران از سوی دستگاههای مسئول تاکید کردند.
رئیس جمهور و ریاست قوه قضاییه در پیامی از اعضای پرتلاش و باغیرت تیم ملی فوتبال که شیرینی پیروزی را به کام مردم کشورمان نشاندند صمیمانه تشکر کردند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی بسیج را سپر قدرتمند و خدشه‌ناپذیر ایران و ایرانی دانست و تاکید کرد: تفکر بسیجی, ضامن پیش روندگی ایران قوی، مستقل و متحد به سوی قله‌های رفیع پیشرفت است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیش از پرواز به قطر و حضور در جام جهانی پیامی را منتشر کرد.
عبدالرشید سعدالله‌اف نسبت به برکناری سرمربی تیم ملی کشتی آزاد این کشور از سوی مامیاشویلی واکنش نشان داد.
منابع فلسطینی از تخریب روستای العراقیب در صحرای نقب (جنوب اراضی اشغالی) برای دویست و هشتمین بار پیاپی از سوی رژیم صهیونیستی خبر دادند.
سالگرد پرواز ابدی کاپیتان فقید پرسپولیس با پیامی تلخ از سوی فرزند او همراه شد.
میخائیل اولیانوف سفیر و نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین با انتشار پیامی در توئیتر این مطلب را اعلام کرد و افزود که هیچ تصمیم و قطعنامه‌ای از سوی شورا صادر نشد و فقط تبادل نظر صورت گرفت.
میخائیل اولیانوف با انتشار پیامی در توئیتر اعلام کرد که هیچ تصمیم و قطعنامه‌ای از سوی شورای حکام صادر نشده و فقط تبادل نظر صورت گرفته است.
ارسال پیام از سوی «ویکتور اوربان»، نخست وزیر مجارستان به پوتین تکذیب شد.
مدیرعامل بانک ملت در پیامی فرارسیدن سالروز ورود آزادگان سرافراز را به کشور، گرامی داشت.
قنبری با اشاره به انتقادات فراوانی که به ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی می‌شود، عنوان کرد: طی یک سال اخیر در حوزه انتصابات وزارت جهاد کشاورزی شاهد ایجاد حواشی بودیم و مشکلی که در این رابطه وجود داشت این بود که برای مناصب حساس این دستگاه اجرایی، افراد نزدیک به وزیر به کار گمارده شدند، بدون آنکه از تخصص لازم در این زمینه برخوردار باشند، تغییرات متوالی در برخی از پست‌ها نیز خود موید این موضوع است که افراد به درستی برای این مناصب انتخاب نشده اند، حال باید دید که در ادامه آیا همین وضعیت فعلی بر عملکرد وزارت جهاد کشاورزی حاکم خواهد بود یا اینکه، واقعا و در عمل تغییراتی رخ خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ