نخست وزیر عراق در پیامی به رئیس جمهور سوریه که از سوی رئیس حشد شعبی در اختیار بشار اسد قرار گرفت بر حمایت همه جانبه بغداد از دمشق تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از نمایندگان پارلمان عراق تاکید کرد که آمریکا تمام تلاش خود را برای از خنثی کردن دستاوردهای دولت عراق به وسیله استفاده از اهرم وضع تحریم‌ها، به کار گرفته است.
رئیس ائتلاف الفتح عراق در واکنش به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد خواهان اخراج تمام هیأت‌ها و نیروهای سوئدی از این کشور شد.
سخنگوی وزارت برق عراق اعلام کرد که این وزارت تمام بدهی‌های گازی ایران به مبلغ ۱۱ تریلیون دینار را پرداخت کرده است.
مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران گفت: وزارت برق عراق تمام مطالبات گازی ما را پرداخت کرده و اکنون بدهی گازی این کشور به ایران صفر است.
وزیر برق عراق از پرداخت تمام بدهی‌های گازی ایران خبر داد.
معاون امور بین الملل قوه قضاییه ادامه داد: متهمین آمریکایی حدود ۹۷ نفر هستند که دستگاه قضایی باید برای تمام آن ها، تحقیقات کاملی را با کمک ضابطین قضایی و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی انجام می‌داد و مستندات ضمیمه پرونده می‌شد؛ از این تعداد برای ۷۳ نفر قرار جلب به دادرسی و کیفر خواست و برای ۲۴ نفر دیگر هم قرار منع تعقیب صادر شد.
وزیر کشور عراق در جریان دیدار با یک مقام فلسطینی تاکید کرد که تمام اقشار ملت عراق از آرمان فلسطین حمایت می‌کنند.
سخنگوی وزارت خارجه عراق امروز به موضع گیری درباره بازگشت سوریه به اتحادیه عرب پرداخت.
فرزاد کوهیان در مورد پیروزی مقابل نفت عراق در یک‌چهارم نهایی سوپرلیگ غرب آسیا گفت: در نیمه اول هماهنگی لازم را نداشتیم و نتوانستیم از توپ‌ها در زمان خاص خود استفاده کنیم اما در نیمه دوم بازیکنان ما با تمام وجود بازی کردند.
تیم فوتبال جوانان ایران یک برد دیگر برای صعود به جام جهانی زیر ۲۰ سال نیاز دارد.
رایزن بازرگانی ایران در عراق گفت: در هفته‌های اخیر، صادرات تمام کالاهای دارای مجوز به عراق انجام شده و تنها در انتقال ارز مشکلاتی به‌وجود آمده که به‌زودی رفع خواهد شد.
شواری عالی قضایی عراق تاکید کرد که اقدامات قانونی برای محاکمه عاملان ترور فرماندهان پیروزی را اتخاذ خواهیم کرد.
مشهد ـ فرمانده جبهه مقاومت عراق گفت: حاج قاسم به تمام معنا مرد میدان بود و در این میدان شجاعانه و بدون هیچ ترس و واهمه‌ای در برابر دشمنان ایستاد.
نخست وزیر عراق در سومین سالروز ترور ناجوانمردانه شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، این اقدام را طبق تمام قوانین بین المللی اقدامی محکوم دانست.
پارلمان عراق امروز با ۲۵۳ نفر تشکیل جلسه داد و به تمام وزرای پیشنهادی نخست‌وزیر جدید رای اعتماد داد.
جلسه پارلمان عراق برای رأی اعتمادبه کابینه نخست‌وزیر جدید دقایقی پیش با حضور ۲۵۳ نماینده آغاز شده و منابع عراقی اسامی وزرای پیشنهادی را اعلام کردند.
سازمان دیده بان محیط زیست عراق اعلام کرد که حدود ۲۵ میلیون مین در تمام مناطق نوار مرزی عراق و ایران، از فاو در بصره در جنوب عراق تا منطقه خانقین در استان دیالی وجود دارد.
سردار نیلفروشان گفت: در عملیات موشکی اربیل تمام اسناد و مدارک ارتباطی و اطلاعاتی ما نشان می‌دهد، مرکز راهبردی صهیونیستی‌ها که در آن مبادرت به جاسوسی و هدایت ضدانقلاب و جمع آوری اطلاعات از نوار مرزی غربی کشور می‌کرد را مورد اصابت قرار دادیم.
رهبر معظم انقلاب فرمودند: یک روزی ما ادعا می‌کردیم که تمام کشورها در جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی می‌جنگیدند؛ امروزه تمام آن کشورها این موضوع را تایید می‌کنند.
قیس الخزعلی دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق با انتشار پیامی در صفحه توئیتری خود از تعطیلی تمامی دفاتر این جنبش تا اطلاع ثانوی خبر داد.
وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: از شروع حوادث دوشنبه در عراق من و همکارانم تمام اتفاقات را با دقت پیگیری کرده و در تماس مستمر با طرف‌های مختلف عراقی تمام تلاش خود را برای برگزاری پرشور اربعین حسینی و حفظ سلامت زائران ایرانی عتبات عالیات به کار بسته‌ایم.
دبیرکل جنبش النجباء عراق بر حمایت از مقاومت فلسطین در مقابل تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه تاکید کرد.
ایزدیان، عضو هیئت مدیره فولاد اکسین خوزستان با اشاره به ۴۵ روز خاموشی برق در سال گذشته گفت: این خاموشی ها فقط برای یک سال ۳۰۰ میلیارد تومان به شرکت زیان زد.
مروز صهیونیست ها گاهی که از پریشان حالی به حرف می آیند، می گویند ما گزینه نظامی را هم روی میز داریم که در جواب آنها باید بگوییم بزرگتر و قدرتمندتر از شما، آمریکا و اتحادیه جماهیر شوروی بود که تمام امکانات خود را در اختیار رژیم بعث عراق قرار دادند اما شهدای ما آبروی همه آنها را حتی در بعد نظامی بردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ