برخی تحلیلگران، شیوه میزبانی چین از مکرون و همچنین پیامی را که شی جین‌پینگ سعی در انتقال آن داشت، نوعی «ضدحمله» می‌دانند. استوارت لایو می‌نویسد: «چین سرعت و شدت ضدحمله‌های خود را برای مقابله با سیاست‌های امریکا افزایش داده است. آن‌ها استقبالی با شکوه از امانوئل مکرون و اورسولا ون در لاین برگزار کردند که تفاوتی محسوس با شیوه برخورد آن‌ها با مقام‌های امریکایی داشت.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توافق عادی سازی ایران و عربستان یک نقطه عطف مهم در زمینه درگیری‌های بین‌المللی به سمت تضعیف هژمونی آمریکا و به رسمیت شناختن نقش احتمالی برای ابرقدرت‌های در حال ظهور به نمایندگی از چین است. چالش‌های زیادی پیش روی دو کشور برای پیشرفت در پرونده‌های پیچیده بین آن‌ها وجود دارد و همچنین مشکلاتی پیش روی آمریکا و اسرائیل در یافتن ابزار‌های فشار یا اغواء برای برهم زدن توافق وجود دارد.
وزنه بردار چینی موفق شد رکورد یک ضرب دسته ۸۹ کیلوگرم دنیا را بشکند.
امیررضا معصومی در دیدار رده بندی وزن 125 کیلوگرم مقابل حریف چینی ضربه فنی شد و دستش از مدال کوتاه ماند.
امیررضا معصومی کشتی گیر سنگین وزن آزاد ایران برابر حریف چینی ضربه فنی شد!
رییس سازمان غذا و دارو گفت: آیین‌نامه داروخانه‌ها شاید بار‌ها بعد از انقلاب بازبینی شده و ابلاغ شده است. این چیزی که شما می‌بینید همان ابلاغ آیین‌نامه قبلی است، اما برخی از رسانه‌ها از روی شیطنت برخی از بخش‌های آن را پررنگ‌تر کرده‌اند که از طریق آن بتوانند ضربه بزنند.
وزیر بهداشت گفت: چیزی حدود ۳۰ درصد ریه وزیر ورزش دچار صدمه شده و مشکلی که از نظر جسمی برای وزیر ایجاد شده ناشی از ضربه سر و ضایعه قفسه سینه است.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس برد این تیم مقابل سپاهان اصفهان را نتیجه شناخت صحیح و دقیق از این بازی دانست و گفت: از سرمربی پرتغالی سپاهان بعید بود چنین چینشی داشته باشد.
سرمربی نساجی مازندران معنقد است چون تمرکز بهتری در ضربات پنالتی داشته‌اند، مقابل آلومینیوم پیروز شده‌اند.
برای سرگیجه‌های اتفاقی، این گیاهان دارویی می‌توانند مفید باشند. ۱-ژینکو: در اروپا عصاره ژینکو برای درمان سرگیجه و بسیاری از ناراحتی‌های دیگر مصرف گسترده‌ای دارد. ۲-کرفس: دانه کرفس سابقه طولانی برای درمان سرگیجه در پزشکی سنتی چین دارد. ۳-کدومسمایی (تخم کدو مسمایی در تسکین سرگیجه موثر است.)
سید محمد صدر، دیپلمات سابق ایران معتقد است که ایران روابط بین المللی خود را به دو کشور چین و روسیه محدود کرده است در حالی که رفتارهای این دو کشور نشان می دهد نه تنها چندان متحد استراتژیک ایران نیستند بلکه به فکر تأمین منافع خود می باشند.
دکتر صدر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بسیار اشتباه بزرگی است که امروز به دلیل اینکه به چین نفت می‌فروشیم و بسیاری از کشور‌های دیگر از ایران نفت خریداری نمی‌کنند، عکس العمل جدی نسبت به اظهارات رییس جمهور چین درباره تمامیت ارضی جمهوری اسلامی نداشتیم و ضروری است که رییس جمهور و وزارت خارجه جبران کنند و به صورت جدی به چین تذکر دهند.
انگلیس قصد دارد در لیگ برتر قانونی را اجرا کند که بازیکن مشکوک به ضربه مغزی، تا اعلام نهایی کادرپزشکی، به صورت موقت تعویض شود.
یاسر الشهرانی، بازیکن تیم ملی عربستان، برای اولین بار درباره لحظه مصدومیت خود در دیدار مقابل آرژانتین صحبت کرد.
نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: برخی کشورهای عربی گاوشیرده هستند و چین می‌خواهد از آنان برای اقتصادش استفاده کند اما این کار نباید به امنیت ملی ما ضربه وارد کند.
هری کین شنبه شب توانست با گلزنی مقابل فرانسه به رکورد گلزنی وین رونی در انگلیس برسد، اما ضربه پنالتی دوم او برای سه شیرها گران تمام شد.
کارشناسان محیط زیست به این نتیجه رسیدند که یکی از دلایل اصلی انقراض ببر مازندران ظل‌السلطان پسر ناصرالدین قاجار است و ماجرا چنین است: کل جمعیت ببر در آن زمان بیش از چیزی حدود چهار یا پنج برابر این رقم نبوده و لذا همین یک شکار عظیم ضربه سهمناکی در کاهش تعداد ببر بوده است. به بیان دیگر ظل‌السلطان حداقل ۲۰ درصد کل ببر‌های ایران را کشته است و به این ترتیب جمعیت این گونه را به اندازه چشمگیری کاهش داده است.
محمدتقی فاضل میبدی عضو مجمع روحانیون مبارز در واکنش به سخنان حسین جلالی نماینده اصفهان گفته امروز این حمایت‌ها از حرف دشمنان بدتر و ضربه سنگین‌تری است. حمایت از نظام خوب است، اما اینکه بخواهید هر چیزی را برای دفاع از آن فدا کنید، سرانجامی نخواهد داشت.
محمدتقی فاضل میبدی عضو مجمع روحانیون مبارز در واکنش به سخنان حسین جلالی نماینده اصفهان گفته امروز این حمایت‌ها از حرف دشمنان بدتر و ضربه سنگین‌تری است. حمایت از نظام خوب است، اما اینکه بخواهید هر چیزی را برای دفاع از آن فدا کنید، سرانجامی نخواهد داشت.
زمین‌خوردن، ضربه‌دیدن یا هر چیزی که موجب فشار ناگهانی به استخوان، عضله یا بافت زیر سطح پوست شود، کبودی ایجاد می‌کند. اصابت ضربه شدید به بدن، می‌تواند به استخوان‌ها آسیب برساند، باعث خون‌ریزی بخش‌های عمیق آن شود و کبودی‌هایی را ایجاد کند که بهبود آن‌ها ممکن است چند هفته طول بکشد. البته اغلب کبودی‌های بدن معمولاً در طول چند روز خوب می‌شوند و اثرشان از بین می‌رود.
در مورد ایران، توافق هسته‌ای و مذاکره بر سر آن پایان یافته قلمداد می‌شود. نماینده ارشد بایدن در ایران چند روز پیش گفته بود که ما در حال حاضر وقت خود را برای توافق هسته‌ای تلف نمی‌کنیم. جمهوری‌خواهان همواره از موضوع ایران به عنوان اهرمی برای ضربه زدن به بایدن استفاده می‌کنند و می‌گویند او نسبت به ایران رویکردی بسیار نرم و ملایم داشته است.
اکنون شی جین پینگ احتمالا تاس می‌اندازد تا ببیند که از طریق زور و ارعاب چه چیزی را می‌تواند بدست آورد. با این وجود، جنگ‌ها غیر قابل پیش بینی هستند و دست کم علاوه بر تلفات سنگین به اقتصاد چین ضربه بزرگی وارد می‌کنند زیرا تجارت خارجی آن کشور کاهش خواهد یافت و به دنبال آن مشکلات ارزی نیز ایجاد خواهد شد.
یک ضرب المثل چینی می‌گوید: «زنجبیل کهنه‌تر تندتر است». در دوران ریاست جمهوری شی ترس از اخراج یا پاکسازی به احتمال زیاد مانع از طرح برخی از انتقادات از سیاست‌های فعلی او شد. با این وجود، بازنشستگی ممکن است تعدادی از اعضای سابق حزب را متقاعد سازد که چیزی برای از دست دادن ندارند و بهتر است که از شی انتقاد کنند.
سخنگوی وزارت خارجه چین در سخنانی تأکید کرد: تا امروز آمریکا نزدیک به ۴۰ کشور را مورد تحریم قرار داده است؛ این تحریم‌ ها باعث بروز فجایع انسانی جدی در میان نیمی از جمعیت کره زمین شده است.
«تکه‌های یک زن» آن فیلمی است که فردی برای داشتن یک تجربه‌ احساسی خاص تماشا می‌کند. بخش‌هایی از آن امیدوارکننده است، بخش‌های دیگر نابودکننده. فیلم تلاش ندارد داستان را الکی تغییر بدهد، بلکه می‌خواهد آن را طوری به ما ارائه کند که باعث بشود بیننده ارتباط عمیقی با شخصیت‌ها برقرار کند؛ داستانی که بسیار رایج‌تر از چیزی است که احتمالا خیلی‌ها باور داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ