مدیرعامل باشگاه تراکتور به مناسبت فرارسیدن نوروز پیامی را منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع فلسطینی از انجام ۱۸ عملیات مقاومتی طی ۲۴ ساعت گذشته از سوی مبارزان فلسطینی علیه اهداف صهیونیستی خبر می‌دهند.
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه گفت: با همان سرعتی که از دیوار سفارت عربستان بالا رفتند، با همان سرعت از آن سوی دیوار به پایین افتادند. ایران هنوز نتوانسته توافق با عربستان را در راستای اهداف اقتصادی خود پیش ببرد.
واسیلی نبنزیا نماینده دائم روسیه در سازمان ملل پیش از این در نشستی در سازمان ملل ارسال سلاح از ایران را اتهامی بی‌اساس خوانده و گفته بود که مجموعه صنعتی و نظامی روسیه می‌تواند بدون کمک گرفتن از دیگران به اهداف خود دست پیدا کند. این در حالی است که صنعت نظامی اوکراین از اساس وجود ندارد و از سوی صنعت غرب تامین می‌شود.
وزارت خارجه روسیه نسبت به هرگونه اشاره‌ای از سوی غرب جهت استفاده از اوضاع روسیه در راستای تحقق اهداف خصمانه خود، هشدار داد.
عباس سلیمی‌نمین، تحلیلگر مسائل سیاسی، گفت: سازمان‌های مزدور به طور کامل مضمحل نمی‌شوند و جای دیگری برای اهداف دیگری به کارشان می‌گیرند. کسانی که سابقه کار‌های نظامی داشته‌اند و به نیابت از کشور‌های مختلف کار‌های مخفی را انجام داده‌اند، همچنان برای امور دیگری و از سوی کانون‌های قدرت به کار گرفته می‌شوند.
جایزه کمپین برگزیده روز جهانی پوکی استخوان از سوی بنیاد بین‌المللی پوکی استخوان به پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران اهدا شد.
شرایط سنی بازیکنان در رده های سنی مختلف برای فصل 1403-1402 از سوی دبیرکل فدراسیون به هیئت‌های فوتبال استانها ابلاغ شد.
کنعانی سوء استفاده از سازوکارهای سازمان ملل برای کسب اهداف سیاسی از سوی برخی از کشورهای عضو را عادتی ناپسند دانست و دستکاری آشکار حقوق بشر برای اهداف سیاسی از جمله در ارائه تبعیض آمیز قطعنامه‌های کشوری در شورای حقوق بشر را مایه تاسف ارزیابی کرد.
سفر بایدن از نظر سیاسی یک پیروزی بزرگ برای اوکراین بود. بسیاری از تحلیلگران معتقدند با حضور رییس جمهور امریکا و تصریح او بر تداوم حمایت ایالات متحده از اوکراین، متحدانی که در ادامه کمک‌های نظامی و اقتصادی به این کشور دچار تردید شده بودند، تردیدشان را کنار خواهند گذاشت. از سوی دیگر روسیه نیز درخواهد یافت که یک سال پس از آغاز حمله نظامی، در حالی که به بسیاری از اهداف اولیه خود دست نیافته، نتوانسته شکافی در جبهه غرب ایجاد کند و غرب همچنان بر سر موضوع حمایت از اوکراین اتفاق نظر دارد.
رئیس شورای شهر درباره اعطای جایزه از سوی شهردار تهران به برنده جشنواره فیلم فجر واکنش نشان داد.
یک کارشناس حوزه اوراسیا گفت: جمهوری آذربایجان به خوبی می‌داند خط قرمز اعلامی از سوی رهبر انقلاب در مورد عدم تغییر مرز‌های بین المللی مهمترین مانع برای تحقق کریدور زنگزور به شمار می‌رود؛ بنابراین باکو با ایجاد این قائله در خصوص سفارت و با کاهش سطح روابط دیپلماتیک با ایران به دنبال استفاده از فرصت‌ها به منظور پیشبرد اهداف خود در منطقه است.
معاون برنامه ریزی جامع تولید سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا در اواخر سال گذشته بر اساس اهداف تعیین شده از سوی مدیرعامل گروه مبنی بر افزایش تولید در سال ١٤٠١، استراتژی خود را بر همین اساس تعیین و تمامی تامین کنندگان و قطعه سازان را مکلف به اجرای آن کرد.
در این مدت این صدا که به امانت در اختیارم بود در هیچ یک از برنامه‌های رادیو و تلویزیون و یا شبکه‌های اجتماعی استفاده نشده و امروز خوشحالم به وصیت استادم جامه عمل پوشاندم و امیدوارم با ایجاد شرایط لازم که آقای خسروی وفا ریاست محترم کمیته ملی المپیک وعده آنرا داده اند دوست داران جهان پهلوان تختی بتوانند صدای چند ثانیه‌ای تختی را که در المپیک ۱۹۶۴ توکیو از سوی استاد بهمنش ضبط شده بود را بشنوند.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: اگر می‌خواهیم در مسیر کاهش خام‌فروشی و حرکت به سوی تکمیل زنجیره ارزش گام برداریم، مدیریت کلان‌نگر، راهبردی و اثربخش می‌تواند این اهداف را تحقق بخشد.
با وجود پیشرفت‌های وسیع در علم پزشکی هنوز ماده‌ای که بتواند به طور کامل جایگزین خون شود، ساخته نشده است؛ بنابراین برای درمان بیمارانی که به خون و فرآورده‌های آن نیاز دارند، لازم است از افراد داوطلب خون گرفته شود و پس از طی مراحل مختلف به مصرف بیماران برسد. از سوی دیگر هر فرآورده برای مدت زمانی محدود و مشخص قابل نگهداری است. به عنوان مثال پلاکت در دمای ۲۲ درجه سانتی‌گراد، فقط تا سه روز قابل نگهداری است.
نشان فداکاری اعطایی فرماندهی معظم کل قوا به دانشگاه افسری امام علی (ع)، به چهار تن از فرماندهان اسبق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اهدا شد.
آویگدور لیبرمن وزیر دارایی رژیم صهیونیستی که در روزهای آینده در صورت تشکیل کابینه جدید از سوی بنیامین نتانیاهو باید از این پست خداحافظی کند، درباره اهداف مدنظر وی هشدار داد.
درحالیکه کریم بنزما شانس اصلی بدست آوردن توپ طلای امسال محسوب می‌شود اما هنوز مشخص نیست آیا کیلیان امباپه در مراسم اهدای توپ طلا حاضر خواهد شد یا نه.
آمریکا در پی ناکامی در رسیدن به اهداف خود در سوریه بر دامنه اقدامات اقتصادی علیه دمشق افزوده است.
برغم حمایت اولیه از مذاکرات، پوتین هنگام ارائه توافق تنظیم شده از سوی کوزاک، تاکید کرد که امتیازات مذاکره شده توسط مشاورش کافی نیست و به اهداف خود از جمله انضمام یک نوار ارضی از خاک اوکراین اضافه کرد.
از سوی ایران یک میلیون دُز واکسن «برکت» به کشور آفریقایی مالی اهدا شد.
از سوی ایران یک میلیون دُز واکسن «برکت» به کشور آفریقایی مالی اهدا شد.
فیلیپ لام از اهدای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ به قطر به دلیل سابقه حقوق بشری در این کشور، انتقاد کرد و گفت که قصد ندارد در این مسابقات شرکت کند.
اتحادیه بانک‌ها در لبنان (تشکل غیردولتی) در بیانیه‌ای اعلام کرد: بانک‌ها در اعتراض به "دعاوی مغرضانه برخی سپرده گذاران علیه آنها و صدور احکام خودسرانه و عوام‌گرایانه از سوی مراجع از پیش تعیین شده با اهداف خاص و مشخص " روز دوشنبه دست به اعتصاب زده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ