در نیمه دوم برخورد مهران موسوی با یورگن لوکادیا باعث شد تا این دو بازیکن برای لحظاتی درگیری لفظی و نیمه فیزیکی داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درگیری ها و حواشی رخ داده در پایان دربی ریاض، بیشتر از درخشش رونالدو توجهات را به خود جلب کرد که این موضوع ریشه در اتفاقات 20 ماه پیش دارد.
چند فرد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان در جنوب مصلای اهل‌سنت حمله کردند که این درگیری پس از چند ساعت تبادل آتش، با شهادت یک مامور پلیس و هلاکت تروریست‌ها دقایقی پیش به پایان رسید.
چند فرد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان در جنوب مصلی اهل سنت حمله کردند که این درگیری پس از چند ساعت تبادل آتش، با شهادت یک مأمور پلیس و هلاکت تروریست‌ها دقایقی پیش به پایان رسید.
تصاویر منتشر شده توسط رسانه‌های فرانسوی، التماس یک زن از نیروی امنیتی برای عدم برخورد با معترضان و پایان دادن به درگیری‌ها در شهر لیون فرانسه را نشان می‌دهد.این شهروند خطاب به ماموران می‌گوید: «التماس می‌کنم آن‌ها (معترضان) را نکشید، هیچ‌چیزی ارزش این همه [درگیری] را ندارد.»
ویدیویی از درگیری بین دو گربه در خیابان منتشر شده که یک شهروند ترکیه‌ای با قرار گرفتن در بین آن‌ها به گفتگو با گربه‌ها می‌پردازد و به شیوه خود به این درگیری پایان می‌دهد. منبع: خبرآنلاین
حسین غول بعدازظهر سوم خرداد سال۹۸ در خیابان صفا حوالی میدان امام حسین و در جریان درگیری، پسری را با شلیک گلوله به قتل رساند و پدرش را زخمی کرد. وی پس از جنایت راهی مرز‌های غربی کشور شده بود که از ایران فرار کند، اما دستگیر شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از درگیری دسته جمعی در بوستانی در محله سلیمانیه که منجر به فوت یک نفر شد خبر داد و گفت: در این خصوص ۷ نفر دستگیر شدند.
پس از سوت پایان مسابقه دربی و پیروزی سرخپوشان یک جیمی‌جامپ پرسپولیسی با ورودش به زمین برای مهدی عبدی و افشین پیروانی دردسرساز شد.
نیمه اول بازی بایرن مونیخ و منچسترسیتی با یک درگیری به پایان رسید.
قربانی جنایت همراه ۳ تن از دوستانش در یک خودرو بودند و عامل جنایت همراه ۲ تن دیگر از دوستانش در خودروی دیگری بودند که مسابقه رالی شبانه بین ۲ خودرو آغاز شد، اما در پایان این مسابقه خیابانی تیم بازنده با تیم برنده وارد درگیری شدند و در حالی که عامل جنایت در حالت عادی نبود ضربات مرگباری را با چاقو به پسر جوان زد.
نزاع خونبار مشتریان کبابی با چند برادر در یکی از محلات مشهد، در حالی با یک کشته و ۵ مجروح به پایان رسید که عاملان این درگیری وحشتناک، انگیزه جنایت را غرور جوان «فکل جاهلی» دانستند که سوار بر موتورسیکلت، آتش نزاع را شعله ور کرد.
ویدیویی از شروع یک درگیری در پمپ بنزینی در برزیل که با یک تیر مستقیم به پایان رسید را ببینید.
ستاره های یوونتوس در پایان دیدار با اینتر جشن مفصلی در ورزشگاه سن سیرو برگزار کردند.
این بازی که در ورزشگاه خانگی الاهلی برگزار شد در نهایت با پیروزی ۳ بر یک اف سی قطر به پایان رسید تا این تیم سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.
مرگ کودک در شلیک پلیس به خودروی مشکوک/ پایان خونین سرقت مسلحانه طلافروشی/ صدای مرگ!/ قتل پدر به خاطر ازدواج دوم/ دستبرد پدر و پسر سارق به 10خودرو / قاتل پدرزن در یک قدمی محاکمه/ یورش مرگبار خنجر به دستان نقابدار به یک آشپزخانه!/ درگیری مرگبار ۲ همسایه به خاطر پارک خودرو
جام جهانی 2022 و حمایت هواداران بنگلادشی از آرژانتین، به یک مسئله مناقشه برانگیز سیاسی خاتمه داد.
نماینده ایران در سازمان ملل گفت: باگذشت یک سال از درگیری روسیه و اوکراین چشم‌اندازی برای پایان آن دیده نمی شود و ایران خواهان پایبندی همگان به منشور ملل متحد از جمله تمامیت ارضی کشورها است.
رسیدگی به این پرونده از آبان سال ۱۴۰۰ با گزارش یک درگیری خونین در خیابان بنی‌هاشم به پلیس آغاز شد. پس از آن مأموران کلانتری ۱۲۰ سیدخندان به محل اعزام شدند و مشخص شد درگیری میان چند نفر بر سر جای پارک خودرو رخ داده و جوان ۳۲ ساله‌ای به نام هادی نیز بشدت مجروح و ضارب نیز متواری شده است.
یک بازی بسکتبال در لیگ دسته دوم پورتوریکو، به درگیری شدید بین بازیکنان دو تیم پایان یافت. در آخرین لحظات پایان بازی خاویر تورس بازیکن آجونتاس به صورت یکی از بازیکنان سالیناس مشت زد. در حالی که بازیکنان هر دو تیم ضربات خود را رد و بدل می‌کردند، هواداران به سرعت به زمین هجوم می‌بردند.
ساموئل اتوئو بعد از پایان بازی دیشب برزیل و کره جنوبی درگیری عجیبی با یک فیلمبردار داشته است.
ساموئل اتوئو بعد از پایان بازی دیشب برزیل و کره جنوبی درگیری عجیبی با یک فیلمبردار داشته است.
مرداد سال ۱۴۰۰ گزارش یک درگیری خونین در یکی از مناطق جنوبی تهران آغاز شد. پس از آن مأموران به محل اعزام شدند و مشخص شد مرد جوانی با همدستی برادر و پسرخاله‌اش پس از ورود مخفیانه به خانه یک زوج، با آن‌ها درگیر شده و مرد صاحبخانه و یکی از مهاجمان مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند. ساعاتی بعد کادر درمان اعلام کردند که مرد صاحبخانه که با شلیک گلوله کلت کمری مجروح شده بود بر اثر شدت خونریزی تسلیم مرگ شده است.
تبعات نشان دادن هیس جواد منافی به ساپینتو با سوت یاسر همرنگ در پایان نیمه نخست ادامه پیدا کرد و تا ورودی رختکن دوتیم ادامه داشت.
برخلاف تصور عموم، ساپینتو در پایان نیمه اول، با جواد منافی مربی نساجی وارد درگیری شدید لفظی شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ