حضور یک مربی ایرانی در کادرفنی تیم زنان رم و کسب نخستین قهرمانی تاریخ این باشگاه در رقابت های سری آ، اتفاق جالب توجهی محسوب می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک روزنامه نگار ایتالیایی هوادار اینتر به سیمونه اینزاگی پیشنهاد کرد که برای کسب ستاره دوم، مهدی طارمی را بخرد.
ستاره تیم ملی ایران امیدوار است بتوانند با حضور سرمربی ایرانی خود به فینال جام ملت‌های آسیا راه پیدا کنند.
طباطبایی از جمله نفرات نسل طلایی شطرنج ایران است که توانسته عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی المپیک زیر ۱۶ سال جهان را کسب کند. وی اکنون با ریتینگ ۲۶۷۷ در جایگاه ۶۰ جهان و دوم ایران قرار دارد
حضور یک مربی ایرانی در کادرفنی تیم زنان رم و کسب نخستین قهرمانی تاریخ این باشگاه در رقابت های سری آ، اتفاق جالب توجهی محسوب می شود.
هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا برای شرکت در یک سمینار بدنسازی به زودی راهی انگلیس خواهد شد.
آ. ا. ک آتن با دو چپ‌پای ایرانی خود در آستانه قهرمانی در سوپر لیگ یونان قرار دارد.
ستارگان ایرانی تیم فوتسال پالما در حال جشن گرفتن یک قهرمانی خاطره ‌انگیز با هواداران تیم در مایورکا هستند.
فرزانه فصیحی قهرمان دوومیدانی ایرانی یک استوری جنجالی منتشر کرده است.
هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا با انتشار یک استوری در اینستاگرامش حسابی خبرساز شد.
در آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی اتحادیه جهانی، سه قهرمان ایرانی رنک یک اوزان خود را در اختیار دارند.
امیر سرخوش با برتری پنج بر یک مقابل ملی‌پوش مالزی قهرمان آسیا شد.
ملی‌پوش ایرانی بایر لورکوزن دو هفته دیگر باید خود را آماده یک رقابت حساس اروپایی کند.
فصیحی طی پنج ماه اخیر در ترکیه زندگی و تمرین می‌کند و حالا یک مدال ارزنده برای ورزش زنان ایران و همچنین دوومیدانی کشورمان کسب کرده است.
تیم ملی والیبال بنگلادش با هدایت علی پور عروجی مربی ایرانی، قهرمان مسابقات مردان زیر 23 سال آسیای مرکزی شد.
تیم کشتی آزاد کامبوج که سرمربیگری آن را کمیل قاسمی قهرمان سنگین وزن جهان و المپیک بر عهده دارد در مسابقات جنوب شرق آسیا صاحب ۱۹ مدال شد.
نایب قهرمان دسته ۱۰۲ کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان گفت: به ذهن هیچ کسی خطور نمی‌کرد که در یک ضرب به مدال طلا برسم.
مهدی خدابخشی که قبلا سابقه کسب عنوان قهرمانی جهان با پیراهن تیم ملی ایران را داشت، این بار با پرچم صربستان به مدال طلای جهان رسید.
مهدی خدابخشی که قبلا سابقه کسب عنوان قهرمانی جهان با پیراهن تیم ملی ایران را داشت، این بار با پرچم صربستان به مدال طلای جهان رسید.
تیم فوتسال پالما در شب درخشش و گلزنی یکی از بازیکنان ایرانی خود، به یک برد ارزشمند و پرگل برابر بارسلونا دست یافت.
تیم «الالتصالات» که آرین غلامی ملی پوش شطرنج ایران را در اختیار عنوان قهرمانی لیگ عراق را از آن خود کرد و سهمیه حضور در مسابقات باشگاه های آسیا را به دست آورد.
مهم‌ترین و خبرسازترین اتفاق ممکن را در فینال، سعید پیرامون رقم زد؛ جایی که وقتی با یک شوت زیبا دروازه برزیل را فروریخت، شادی معناداری در حمایت از زنان ایرانی انجام داد. اتفاقی که باعث شد تلویزیون خیلی سریع آن تصویر را سانسور کند. از این مورد گذشته، مراسم اهدای جام قهرمانی هم دوباره دغدغه‌ای برای تلویزیون شد. این تصاویر که به‌صورت زنده پخش می‌شد با یک غافلگیری تکراری برای اهالی تلویزیون مواجه شد.
هستی رضایی قهرمان ایرانی رشته موتور کراس در پایان مسابقات جهانی ترکیه، بیستم شد و برای نخستین بار در تاریخ ورزش ایران، یک ورزشکار ایرانی در جدول اصلی رنکینگ جهانی قرار گرفت.
والیبال ایران روز گذشته شاهد یک سری اتفاقات جنجالی و عجیب بود.
«قهرمان» ساخته اصغر فرهادی با رسیدن به جمع ۱۵ نامزد اولیه این شاخه، این فرصت را دارد تا برای کسب سومین جایزه اسکار بین المللی برای سینمای ایران رقابت کند. همچنین انیمیشن «نوازنده» ساخته رضا ریاحی و محصول فرانسه هم به جمع ۱۵ نامزد اولیه شاخه بهترین انیمیشن کوتاه جوایز اسکار ۲۰۲۲ راه یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ