فابیو گروسو، فیلیپو اینزاگی و آلبرتو جیلاردینو که در سال 2006 با ایتالیا قهرمان جهان شدند، حالا به عنوان مربی در سری B فوتبال ایتالیا کار می کنند و تیم‌های‌شان شانس اصلی صعود به سری A محسوب می شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئولان برگزاری مسابقات لیگ برتر در جریان بازی به صورت آنلاین گزارش های خود را به کمیته انضباطی ارسال می کنند.
از اسپالتی و گاسپرینی تا آلگری و مورینیو؛ تکلیف نیمکت های سری آ در فصل بعد چندان مشخص نیست.
پپ گواردیولا در تنها 15 سال فعالیتش به عنوان مربی فوتبال در سطح اول اروپا، توانسته برنده 34 جام شود.
طالب ریکانی دقایقی پس از به ثمر رساندن گل برای صنعت نفت با کارت قرمز اشکان خورشیدی مواجه شد.
ناپولی 18 امتیاز بیشتر از تیم دوم یعنی لاتزیو دارد و از لحاظ تفاضل گل نیز شرایطش فوق العاده است اما با وجود اینکه 6 بازی به پایان سری آ مانده، هنوز فاتح اسکودتو نیست.
کارلو آنچلوتی امروز تایید کرد که ریکاوری لوکا مودریچ سریع‌تر از تصورات بوده و او احتمالا برابر اوساسونا در فینال کوپا دل ری بازی بازی خواهد کرد اما این اتفاق چگونه رخ داد؟
روزنامه بیلد تصاویری از تمرین امروز بایرن پشت درهای بسته منتشر کرد که نشان می‌دهد توماس توخل در این تمرین بسیار عصبانی بوده است.
فوتبال ایتالیا با امیدواری به عملکرد ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا و یوونتوس در لیگ اروپا، در آستانه کسب دوگانه قرار دارد
گزارش جالب و سریع و تند جواد خیابانی در دیدار هوادار و پرسپولیس را ببینید.
یک مطالعه جدید در دانشگاه کمبریج بریتانیا گزارش می‌دهد که یک پیاده روی سریع روزانه ۱۱ دقیقه‌ای می‌تواند کمک کند طولانی‌تر زندگی کنید.
بر اساس گزارش طبقه‌بندی‌شده جدید و به‌روز شده وزارت انرژی ایالات متحده که توسط روزنامه وال‌استریت ژورنال به‌دست آمده، کووید احتمالا نتیجه نشت آزمایشگاهی بوده است.
حسن صالح حمیدزیچ، ملقب به براکو، که مدیر ورزشی بایرن مونیخ است، در روزهای اخیر با یان زومر و کنراد لایمر به توافق رسیده و این دو را باید بازیکن جدید بایرن مونیخ بدانیم.
قلعه‌نویی حالا مدعی قهرمانی است؛ جامی که اگر ببرد، برای او ارزش‌های زیادی خواهد داشت
روزی روزگاری یک کابوس بزرگ بود، تیم ملی‌ای که چهار بار قهرمان جام جهانی شد. امروز اما یک تیم ملی معمولی است که به حذف‌های سریع عادت می کند.
دولت سوئیس پیشنهاد کرده گزارش دهی حملات سایبری به زیرساخت های حیاتی الزامی شود تا فعالیت هکرها آشکار و زنگ خطر سریع تر به صدا دربیاید.
طبق گزارش های جدید به نظر می رسد موتورلا قصد دارد یک موبایل با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۶۸ واتی و تراشه اسنپ دراگون ۸Gen۲ به بازار عرضه کند.
گزارش شاخص جهانی نوآوری ۲۰۲۲ منتشر شد و جمهوری اسلامی ایران دارای سریع ترین رشد عملکرد نوآوری و دومین کشور نوآور در منطقه آسیای مرکزی و جنوبی شده و نسبت به سال گذشته، ۷ رتبه صعود کرد.
شورای عالی قطر در واکنش به پیراهن خاص تیم ملی دانمارک برای جام جهانی 2022 بیانیه ای منتشر کرد.
طبق گزارش ها کل سری آیفون ۱۵ مجهز به قابلیت «دینامیک آیلند» آیفون ۱۴ پرو خواهند بود.
یک گزارش جدید نشان می‌دهد که باتری گوشی‌های آیفون ۱۴ گرانتر از باتری سری آیفون ۱۳ است.
در گزارشی جدید حجم دقیق باتری های سری آیفون ۱۴ مشخص شد. طبق این گزارش بیشترین عمر شارژ به آیفون ۱۴ پرومکس با باتری ۴۳۲۳ میلی آمپری تعلق دارد.
عربستان سعودی پس از انتشار گزارش رشد اقتصادی ۹.۹ درصدی در سه ماهه نخست امسال برآورد کرده بود که این نرخ در سه ماهه دوم به ۱۱.۸ درصد افزایش خواهد یافت.
رئیس دستگاه قضا گفت: گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه تاکنون برای قوه قضائیه ارسال نشده است. همه جوانب قضیه دقیق و سریع مورد رسیدگی قرار بگیرد.
طبق گزارش های جدید به نظر می رسد اپل مینی آیفون را همچنان در سری موبایل های جدید ۲۰۲۲ عرضه می کند. همچنین این شرکت در مراسم سالانه خود از ۷ دستگاه رونمایی می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ