هاله متقیان، ستاره سریک به سردار آزمون مالک‌ این‌ تیم قول قهرمانی داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الاتحاد، قهرمان فصل گذشته لیگ عربستان، به دلیل سیاست‌های نقل و انتقالاتی امسال تابستان با مشکل مواجه شده و تنش در رختکن این تیم بالا گرفته است.
گل‌محمدی در اولین نشست خبری فصل پاسخگوی سوالات خبرنگاران حوزه پرسپولیس بود.
بازیکن اسبق استقلال برخلاف خیلی.ها امیدوارانه در مورد این تیم حرف می‌زند.
ایرنا نوشت: ملی‌پوش کشتی فرنگی گفت: امسال با رفع برخی نقاط ضعف و بهبود نقاط قوت از لحاظ فنی سعی دارم در صورت رویارویی با رضا کایالپ او را شکست دهم.
بدون دخالت VAR یا همان کمک داور ویدیویی در مسابقات لالیگای امسال، جام از دست بارسا خارج می‌شد و رئال مادرید قهرمان می‌شد.
تیم فوتبال پرسپولیس با برد مقابل استقلال قهرمان جام حذفی هم شد تا دوگانه امسال فوتبال ایران را کسب کند.
سرپرست پرسپولیس می‌گوید او تلاش کرد که فشاری روی تیم به وجود نیاید.
مدافع ملوان می‌گوید امسال سال بقای این تیم بود و فصول بعدی قایقران‌های فوتبال ایران متفاوت‌تر دنبال خواهد شد.
آکژول محموداف یکی از شاخص‌ترین فرنگی‌کارانی است که امسال در مسابقات قهرمانی آسیا در آستانه شرکت می‌کند، او به دنبال تکرار طلای سال گذشته‌اش در اولانباتور است.
نایب قهرمان کشتی امیدهای جهان همکاری علیرضا رضایی با کشتی کرج را یک موهبت دانست و گفت: او خیلی پهلوان است و به لحاظ فنی کمک‌مان می‌کند.
کوین دی‌بروینه معتقد است امسال می‌تواند سال قهرمانی منچسترسیتی در لیگ قهرمانان باشد.
ادرسون، دروازه‌بان منچسترسیتی، می‌گوید هدف او و سیتیزن‌ها قهرمانی در فصل جاری چمپیونزلیگ است و هیچ چیز نمی‌تواند مانع از رسیدن آنها به این هدف بشود.
رئال مادرید یک بار در تاریخ خود با وجود اختلاف 5 امتیازی با قهرمان نیم فصل اول، توانسته در پایان فصل فاتح لالیگا شود و امسال به دنبال تکرار همان اتفاق است.
رئیس فدراسیون کشتی در دیدار با اعضای تیم ملی فرنگی عنوان کرد: تیم ملی باید سال 2022 در بلگراد قهرمان جهان می‌شد که این اتفاق نیفتاد، شما امسال باید قهرمان جهان شوید.
برخی پیش بینی‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که علیرغم آن که در حالی که اروپایی‌ها امسال دوباره تعدادی باشگاه ملی قدرتمند دارند این بار رقبایی، چون برزیل و آرژانتین در یک مسابقه کلاسیک به دوئل از نوع فوتبالی آن در برابر یکدیگر خواهند پرداخت.
یواخیم لو، سرمربی سابق تیم ملی آلمان می‌گوید دوست دارد امسال تماشای جام جهانی به عنوان یک تماشاگر را تجربه کند.
قهرمان وزن 79 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان از برنامه‌های خود برای حضور در تیم ملی گفت و اینکه انگیزه زیادی دارد تا حقش را بگیرد.
سسک فابرگاس، ستاره سابق آرسنال، بعد از پیروزی این تیم مقابل تاتنهام در دربی لندن می‌گوید توپچی‌ها امسال بدون شک یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر هستند.
قهرمان رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد امسال هم با سرمربیگری رضا یزدانی و جذب نفرات عنوان‌دار به دنبال تکرار و دفاع از عنوان قهرمانی است.
قهرمان رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد امسال هم با سرمربیگری رضا یزدانی و جذب نفرات عنوان‌دار به دنبال تکرار و دفاع از عنوان قهرمانی است.
نایب قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن معتقد است تمامی آزادکاران اعزامی به رقابتهای جهانی صربستان بدون هیچ اغراقی، شایستگی و توان کسب مدال را دارند.
عضو کادر فنی تیم صنایع مازندران گفت: به عنوان قهرمان رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد سال گذشته امسال هم برای تکرار این عنوان به میدان خواهیم رفت.
فابیو کاپلو معتقد است که سیتی امسال مدعی اول قهرمانی چمپیونزلیگ است و پپ گواردیولا دیگر بهانه‌ای برای ناکامی ندارد.
سنگربان سپاهان می گوید که به آینده این تیم امید زیادی دارد تا زردپوشان اصفهانی پس از چند سال قهرمان لیگ برتر شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ