زوج خط حمله استقلال در این فصل علاوه بر ثبت آماری کم‌نظیر، حالا باید به دنبال درخشش و در دنباله قهرمانی در جام حذفی باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با سفر امیرعبداللهیان به عربستان به نظر می‌رسد فصل جدیدی در روابط دو کشور آغاز شده،روابطی که علاوه بر منفعت مشترک برای تهران و ریاض، موجب منفعت دسته جمعی کشورهای منطقه و جهان اسلام خواهد شد.
اگر اجازه داده می‌شد مسئله برجام که در دولت آقای روحانی به مرحله مناسبی رسیده بود، ادامه پیدا می‌کرد، در طول ۲ سال اخیر شاهد این رفتار‌ها نبودیم که کشور‌های مختلف به امارات درباره جزایر سه گانه امتیاز بدهند. فرصت سوزی‌های متعددی که کردیم و زمان‌هایی به خاطر رفتار‌های یک گروه، با طیف فکری خاص از دست دادیم، ما را به شدت از امتیازاتمان عقب انداخته است. نکته مهم دیگر این است که ما به اندازه کافی اسناد داریم که ثابت کنیم این جزایر متعلق به ایران است و مشخص کنیم که بریتانیا در حق ما خیانت بزرگی کرد و در خصوص بحرین و امارات بدعهدی کرد.
مردی پس از متوجه شدن روابط غیرمتعارف دخترش با یک پسر، وی را با ضربات به سر و خفه کردن به قتل رساند.
در حالی که پزشکی قانونی آزار و اذیت دختر دانشجو را تأیید کرده و در گزارشی اعلام کرده بود وی به شدت شکنجه شده و مورد ضرب و جرح قرار گرفته، برای سام کیفرخواست صادر شده و پرونده‌اش به شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
عبدالله ویسی به صنعت نفت آبادان یک هفته وقت داده که بعید به نظر می‌رسد تکلیف این باشگاه به این زودی‌ها روشن شود.
ساعت ۲ بامداد شنبه نهم اردیبهشت‌ ماه، جسد مرد جوانی کنار سطل زباله یک پارک در محله تهرانپارس از سوی رهگذران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.
پرسپولیس و پیکان در تاریخ فوتبال ایران جایی به هم گره خورده‌اند.
به هر حال زندگی من و مرجان به سختی شروع شد، اما خوب بود و هیچ مشکلی نداشتیم و بخاطر رابطه خوبی که با برادرم دارم در هفته یک شب یا دو شب در خانه برادرم میهمان بودیم و همسرم هیچ وقت اعتراضی نداشت، چون به همین اندازه به خانه خانواده همسرم هم می‌رفتیم، اما مشکل از آنجایی شروع شد که برادرم خانه‌اش را عوض کرد و یک خانه بزرگ خرید و چیدمان و دکور خانه‌اش را به‌روز کرد.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دختر و پسری که در جریان یک رابطه عاشقانه سه ضلعی مرتکب جنایت شده بودند، خبر داد.
اگر شما یا یکی از عزیزانتان در یک رابطه‌ی سمی هستید، ممکن است جدایی آن طور که دیگران فکر می‌کنند، آسان نباشد. بیرون آمدن از آن رابطه می‌تواند فرایندی باشد که ماه‌ها و حتی سال‌ها زمان ببرد. اگر می‌ترسید شریک زندگی‌تان به شما صدمه برساند یا در گذشته شما را تهدید کرده است، داشتن یک برنامه که امنیت شما را تامین کند، بسیار مهم است. برای این موضوع می‌توانید با خانه‌های امن محل زندگی خودتان یا سایر سازمان‌های اجتماعی مرتبط تماس بگیرید.
در نگاه جناب علم الهدی، قطع رابطه ایران و عربستان در دولت قبلی، افتخار ملی است.
یک رابطه سالم با تلاش هر دو طرف برای حفظ فردیت خود و در عین حال حمایت از یکدیگر در رابطه مشخص می‌شود. تحقیقات نشان می‌دهد که حفظ تعادل سالم بین نزدیکی و خودمختاری در روابط عاشقانه برای هماهنگی رابطه مهم است.
سوزان کراوس ویتبورن، دکترای ABPP ، می‌گوید: «عاشق شدن برای بسیاری از زوج‌ها به معنای داشتن رابطه جنسی در اسرع وقت است.عجله شیفتگی افراد را به سمت برداشتن گام‌های بعدی در رابطه‌شان سوق می‌دهد، بدون اینکه نگاهی عینی به شانس موفقیت رابطه داشته باشند.»
مالک فعلی توییتر روز دوشنبه در اقدامی غافل‌گیرکننده سگ معروف لوگوی دوج‌کوین را به‌جای لوگوی توییتر قرار داد و مدعی شد به وعده ماه‌ها پیش خود عمل کرده است.
حقیقت آن است که خاورمیانه تک قطبی که در آن ایالات متحده قدرت مسلط بود و در سیاست‌های تقابلی اش از سوی متحدان خود یعنی عربستان سعودی و اسرائیل تشویق می‌شد منطقه چندان باثباتی نبود. خاورمیانه چند قطبی با پوشش و تعادل بی وقفه خطرات خاص خود را خواهد داشت و همان طور که کیسینجر می‌گوید این یک بازی نوین با قوانین نوین خواهد بود.
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری یک نفر در رابطه با مسمومیت دانش آموزان یکی از مدارس بجنورد خبر داد.
وقتی یک رابطه جدید است، هر دوی شما دنیا را با عینک‌های رنگی می‌بینید. همه چیز تازه و نو است. وقتی به یکدیگر نگاه می‌کنید، شخصی را می‌بینید که هیجان انگیز و کامل است. حتی دنیای اطراف شما روشن‌تر و شادتر از قبل از اینکه یکدیگر را پیدا کنید به نظر می‌رسد. در آن مرحله "جدید" یک رابطه، گفتن چیز‌های عاشقانه به یکدیگر آسان است.
اشتباه رامتین سلیمان‌زاده در مصاف با آلومینیوم و سپس یک نمایش بی‌نقص دیگر از این بازیکن مقابل فولاد خوزستان نام این بازیکن را بر سر زبان‌ها انداخت.
همچنین یافته‌های اخیر نشان دهنده رابطه پیچیده بین حیوانات و خدماتی است که آنها به محیط زیست خود ارائه می‌دهند. سوئتسوگو در ایمیلی به مجله Popular Science نوشت:«احتمالا این خرگوش‌ها پیوندی حیاتی بین این گیاه و میزبانان‌شان ایجاد می‌کنند. چنین مشاهدات طبیعی‌ای باعث افزایش درک ما از محیط زیست‌مان می‌شود. »
سندروم شوک سمی بیماری است که در اثر عفونت باکتریایی رخ می‌دهد و با علایمی، چون تب، مشکلات گوارشی، التهاب کبدی و... همراه است. به تازگی توئیتی درباره یک بیماری که ممکن است با رعایت نکردن بهداشت در دوران قاعدگی رخ دهد، در فضای مجازی بسیار بازنشر شده است.
شاید تصور کنید که عشق برای حفظ یک رابطه طولانی مدت مانند ازدواج کافی است، ولی کاملا در اشتباهید، در کنار عشق باید اعتماد، سازگاری، صداقت، صمیمیت، قدردانی و احترام قرار بگیرد تا بتوانید رابطه عاشقانه تان را در بلند مدت حفظ کنید. یکی از مهم‌ترین مولفه‌های رابطه عاطفی سالم، احترام است.
شرکت ملی نفت ایران در واکنش به گزارشی با عنوان « ساز وکار پر ابهام فروش نفت به اشخاص» توضیحاتی را ارائه داد.
یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: من به مانند گذشته معتقدم ایران در رابطه با آمریکا یا باید یک بله بزرگ بگوید یا یک نه بزرگ. در غیر این صورت هزینه های زیادی پرداخت خواهد شد و همچنان ادامه خواهد داشت و بازنده بزرگ آن مردم خواهند بود.
رئیس قوه قضائیه در خصوص گزارش اخیر تحقیق و تفحص مجلس گفت: این گزارش هنوز به قوه قضائیه  واصل نشده است اما دادستان و رئیس دادگستری تهران، به محض وصول به موضوع رسیدگی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ