استقلال برای دفاع از عنوان قهرمانی سال سختی را پیش رو دارد، استقلال ساپینتو برای تکرار قهرمانی همه ابزار لازم را درکنار هم دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سعید حجاریان : بیش از پیش باید نگران ایران بود چرا که از یک‌سو سلسله‌‌ای از مقاومت‌های مدنی را شاهد هستیم و از سوی دیگر، قوانین و کنش‌هایی که جملگی میل به اعمال فشار بیشتر به جامعه می‌کنند.
سیدضیاء مرتضوی درباره یادداشت سید محمد خاتمی نوشت: با تأسف و تأثر، به جای استقبال از این اقدام دین‌مدارانه و خیرخواهانه که می‌تواند کمکی به برون‌رفت از معضل کنونی به شمار رود، یا حتی به جای نقد منصفانه آن، شاهدیم که از سوی برخی رسانه‌ها، رفتاری هتاکانه و فرسنگ‌ها دور از اخلاق و شرع و انسانیت پیش گرفته می‌شود.
سید محمد خاتمی نوشت: سخن بر سر این نیست که حجاب بر اساس آموزه‌های دینی و سنت امری واجب است و فرد متدین باید آن را رعایت کند، بلکه سخن بر سر آنست که آیا اجباری کردن آن از سوی حکومت اولاً معقول و نتیجه بخش است؟ ثانیاً با توجه به همه جهات و با توجه به اینکه چه بسا در سایه آن بسیاری از ارزش‌ها که از اهمیت بیشتری برخوردار است لطمه می‌بیند و نیز آسیبی که به منافع جمعی می‌زند بخصوص با شیوه‌ها و برخورد‌های ناروا، جایز است؟
کمال کامیابی‌نیا با انبوه افتخارات، از پرسپولیس رفت ولی از آن جدا نشده است. او برای همیشه بخشی پر افتخار از این باشگاه پرافتخار است و فرهنگ و فلسفه بزرگ پرسپولیس با امثال او در این فوتبال گسترش خواهد یافت.
چه موافق ظریف باشیم و چه نباشیم باید از حضور افراد اثرگذاری، چون او در عرصه انتخابات اتفاقاً استقبال کنیم گرچه خود به صراحت گفته است که چنین سودایی در سر ندارد و این یادداشت نیز به هیچ عنوان آتش تهیه‌ای برای ایجاد بستر حضور یکی از بهترین وزرای خارجه تاریخ ایران برای این عرصه نیست حتی در مقام دفاع از او هم نیست گرچه در ایمان و وطن‌دوستی او تشکیک نارواست.
از نحوه ی گزینش سرمربی در استقلال سیمای فصل آینده ی این تیم از هم اکنون پیداست. درهم ریختگی و بی‌نظمی عجیبی که بدون شک به زمین هم منتقل خواهد شد.
دوستان می گویند خوبیت ندارد یک فیلمساز برای تبلیغ فیلم خودش پشت سر هم پست تبلیغی بگذارد. راستش را بخواهید ترجیح خودم این نیست. ولی چه کنم وقتی بعد از سی و اندی سال کار در سینما، امروز آخرین فیلمم در فقر تبلیغاتی و سئانس های نامرغوب سینماها و در آشفتگی و بی برنامه گی اکران بیش از هفت فیلم همزمان، روی پرده ها رفته است.
با همه فرصت هایی که استقلال در بازی با صنعت نفت از دست داد، در این بازی آن تیم همیشگی نبود.
پرویز پرستویی، بازیگر پیشکسوت تلویزیون و سینما با انتشار یک دل‌نوشته تلخ به انتشار عکس خبرساز از حاشیه سفر رئیسی به سوریه واکنش تندی نشان داد و از رئیس دولت سیزدهم به شدت انتقاد کرد.
پرویز پرستویی، بازیگر پیشکسوت تلویزیون و سینما با انتشار یک دل‌نوشته تلخ به انتشار عکس خبرساز از حاشیه سفر رئیسی به سوریه واکنش تندی نشان داد و از رئیس دولت سیزدهم به شدت انتقاد کرد.
پرویز پرستویی، بازیگر پیشکسوت تلویزیون و سینما با انتشار یک دل‌نوشته تلخ به انتشار عکس خبرساز از حاشیه سفر رئیسی به سوریه واکنش تندی نشان داد و از رئیس دولت سیزدهم به شدت انتقاد کرد.
در پی تصرف اجباری ساختمان مدرسه متعلق به روسیه در لهستان، سفارت روسیه در ورشو مراتب اعتراض خود را به وزارت خارجه این کشور ابلاغ کرد.
هوای بهاری و ابرهای سیاه لندن، همان قدر که توریست جذب می کند، این روزها هواداران سه تیم بزرگ شهر را فراری داده است.
در فوتبال ایران تا تیمی به مشکل بر می خورد اولین نقدی که به آن می شود، این است. تیم پلی میکر و بازیساز ندارد.
فوتبالدوستان ایرانی دیشب از ندیدن بازی سیتی-لستر حسرت نخوردند!
آبی های پایتخت بهترین نمایش خود را در شبی فراموش نشدنی برابر هوادار به نمایش گذاشتند، آنها برای دربی خط و نشانی جدی کشیدند.
نمایش تیم آلومینیوم اراک برابر استقلال علیرغم شکست این تیم قابل ستایش است.
اگر همه این آموزه های فیفا را نادیده بگیریم ما اینجا با یک تماس خفیف روبرو هستیم و این نمی تواند دلیل سقوط مهاجم بر روی زمین باشد
امیرقلعه نویی دوباره به ورزشگاه آزادی بر می گردد، ورزشگاهی در آن خاطرات زیادی برای استقلال خلق کرده است و در آن از استقلال زخم های زیادی خورده است.
تیم فوتبال استقلال پس از انجام شانزده بازی در برابر پنج تیم بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر، اکثر امتیازات ممکن را از دست داده است.
استقلال در تبریز نه تنها سه امتیاز را به تراکتور داد، هواداران خود را نیز از نوع بازی که ارائه داد ناامید کرد.
تیم فوتبال استقلال در شرایطی باید به مصاف نفت آبادان برود که به نظر می رسد شرایط این تیم با هفته های اخیر تفاوت بارزی پیدا کرده است.
بعد از گذشت ده هفته از رقابتهای لیگ بنظر تنها شگفتی، حضور نساجی در رتبه پنجم است.
صحبت‌های عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص مربیان رقیب این تیم شوکه‌کننده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ