اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دومین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان به میزبانی هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران و به مدت سه روز برگزار می‌گردد.
رایزنی درباره وضعیت اوکراین در نشست جده عربستان با حضور نمایندگان ۳۰ کشور آغاز شد.
تور جهانی تنیس زیر 18 سال از امروز به میزبانی باشگاه آپت استقلال آغاز شد.
مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا که از امروز به میزبانی ایران آغاز می شود در مجموع ۴۱ هزار دلار جایزه نقدی دارد که برای برترین‌های سه بخش مسابقات در نظر گرفته شده است.
مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا در حالی از روز شنبه به میزبانی ایران آغاز می‌شود که فدراسیون بولینگ و بیلیارد کشورمان پیش از این نیز ۴ بار برگزار کننده این مسابقات بود.
روز نخست از رقابتهای هندبال جام باشگاه های آسیا با دیدار نمایندگان قطر و ازبکستان به میزبانی اصفهان آغاز خواهد شد.
فیفا پس از سلب میزبانی جام جهانی جوانان از اندونزی، جریمه‌ای را برای فدراسیون فوتبال این کشور در نظر گرفت.
فیفا پس از سلب میزبانی جام جهانی جوانان از اندونزی، جریمه‌ای را برای فدراسیون فوتبال این کشور در نظر گرفت.
جام ملت‌های ۲۰۲۳ قرار است به میزبانی قطر برگزار شود و ایران در سید اول بهمراه چهار قدرت دیگر آسیا قرار گرفته است.
مسابقات تورجهانی تنیس با حضور بیش از 90 ورزشکار خارجی از 22 کشور جهان به میزبانی ایران و در جزیره کیش آغاز شد.
تبریز - رئیس هیئت بسکتبال آذربایجان شرقی گفت: رقابت‌های گروه A لیگ بسکتبال نوجوانان دختر به میزبانی شهر تبریز آغاز شد.
تبریز - رئیس هیئت بسکتبال آذربایجان شرقی گفت: رقابت‌های گروه A لیگ بسکتبال نوجوانان دختر به میزبانی شهر تبریز آغاز شد.
مسابقات جودو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان در رده سنی نوجوانان و جوانان و مسابقات لیگ برتر بزرگسالان(کنگره ملی 6544 شهید استان لرستان) 12 تا 15 بهمن ماه به میزبانی لرستان برگزار می‌شود.
اردوی تیم‌ملی جودو کم‌بینایان و نابینایان به میزبانی استان خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.
تربت حیدریه ـ رئیس هیأت جانبازان و معلولان تربت‌حیدریه گفت: مسابقات قهرمانی والیبال نشسته استان خراسان رضوی، با حضور ۱۲۰ ورزشکار در قالب ۱۰ تیم در سالن ورزشی شهید جلیلی تربت‌حیدریه آغاز شد.
جداسازی کانتینر‌های ورزشگاه ۹۷۴ برای تخریب این ورزشگاه تنها ۲ روز بعد از پایان بازی برزیل و کره‌جنوبی آغاز شد. قرار بر این بود که این ورزشگاه در اختیار کشور‌های توسعه نیافته قرار بگیرد، اما اروگوئه که به دنبال کسب میزبانی مشترک جام جهانی ۲۰۳۰ است، وارد نبرد خرید کانتینر‌ها شده است.
بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال عصر یکشنبه ( ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ) برای اولین باردر خاورمیانه به میزبانی کشور قطر و در شهر دوحه آغاز شد. هواداران فوتبال از سراسر جهان خود را به سواحل خلیج فارس رسانده اند تا در سی روز آینده شاهد رقابت تیم های محبوبشان باشند.
در کمتر از چند ساعت دیگر سوت آغاز جام جهانی 2022 با بازی بین دو تیم قطر، میزبان رقابت ها و اکوادور به صدا درخواهد آمد.
چند روز مانده به آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ به میزبانی قطر، هیجان در دوحه پایتخت و سراسر این کشور به اوج خود رسیده است. شهر دوحه محل برگزاری این رقابت‌ها با حضور هواداران فوتبال و نماد‌های خاص نصب شده حال و هوای خاصی به خود گرفته است.
شناور بزرگ ایران که طبق وعده وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قرار بود از هفته آینده جابه‌جایی مسافران جام جهانی را در مسیر قطر آغاز کند که به گفته جدید خود او، امکان پهلوگیری این شناور در بنادر قطر برای میزبانی مسابقات جام‌جهانی ۲۰۲۲ منتفی شده است. اما چرا؟
فاجعه شکست در هدفگذاری برای میزبانی تماشاچیان جام جهانی فوتبال، اوایل هفته قبل آشکار شد وقتی جمشید حمزه‌زاده؛ رییس هیات‌مدیره جامعه هتلداران حرفه‌ای کشور گفت که «با وجود تمهیدات برای اسکان و پذیرایی از ۲۰ هزار تماشاچی جام‌جهانی قطر، تاکنون (تا روز ۲۶ مهر ۱۴۰۱ و ۳۳ روز پیش از آغاز جام جهانی قطر) حتی یک رزرو نیز از سوی تماشاگران جام‌جهانی قطر در ایران انجام نشده است.»
آزمون چند روزی است تمرینات انفرادی خود را آغاز کرده و حالا در جدیدترین خبر، قرار است این بازیکن راهی کمپ پزشکی کشور قطر شود تا تمرینات ویژه خود زیر نظر پزشکان بایرلورکوزن را در کمپ پزشکی مجهز کشور میزبان جام جهانی پشت سر بگذارد.
رزمایش چندملیتی با میزبانی گرجستان و فرماندهی نیروهای تروریست آمریکایی در تقابل با تمارین نظامی وستوک -۲۲ روسیه به طور رسمی از امروز آغاز شد.
انتظارها امروز پایان می‌یابد و رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان به میزبانی لهستان و اسلوونی آغاز می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ