موساد ادعا کرد که هشدارهایی پیرامون ترور مسئولان خود در خارج از فلسطین اشغالی دریافت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: از سه‌شنبه تا پنجشنبه (۳۱ مرداد تا ۲ شهریورماه) در شرق خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و جنوب شرق خراسان رضوی وزش باد نسبتا شدید و خیزش گردوخاک، احتمال افزایش غبار و کاهش کیفیت هوا و کاهش شعاع دید، احتمال اختلال در رفت وآمد‌های شهری و احتمال تاخیر پرواز‌ها وجود دارد.
رئیس جنبش حماس در خارج از فلسطین نسبت به نقشه رژیم صهیونیستی مبنی بر انتقال فلسطینی‌های ساکن کرانه باختری به اردن هشدار داد.
مدیر امنیت گوشی های هوشمند سامسونگ به کاربران درباره بدترین اشتباه ممکن که دستگاه ها و داده های آنان را در معرض خطر قرار خواهد داد هشدار می دهد.
گردان جنین در بیانیه‌ای ضمن تایید شهادت سه جوان فلسطینی در ترور روز یکشنبه صهیونیست‌ها، به مقامات تل آویو در این‌باره هشدار داد.
قائم مقام باشگاه استقلال اعلام کرد که برای علیرضا بیرانوند فقط تا امشب صبر خواهند کرد اما تصور می کند او امروز قراردادش را امضا کند.
گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس به رژیم صهیونیستی نسبت به استفاده از پهپادها برای ترور نیروهای مقاومت فلسطین هشدار داد.
سرمربی موفق پرسپولیس به هیچ عنوان نمی‌تواند تیم فصل آینده اش را بدون علیرضا بیرانوند تصور کند.
رئیس کمیته فلسطینی تحقیق در مورد فوت یاسر عرفات، هشدار داد که احتمال «تکرار سناریوی ترور» عرفات علیه محمود عباس وجود دارد.
اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین به اشغالگران نسبت به هرگونه انجام دوباره عملیات ترور رهبران فلسطینی هشدار داد.
زیاد النخاله به اشغالگران هشدار داده است که به هرگونه عملیات ترور دشمن صهیونیستی پاسخی سخت خواهیم داد.
احمد مازنی گفت: آن‌ها که آن روز‌ها خود را مدافع سینه‌چاک خلق و دشمن شماره یک امریکا و اسراییل می‌خواندند، اکنون از طریق جاسوسی برای همان حکومت‌ها ارتزاق می‌کنند. امیدوارم شهادت آیت‌الله سلیمانی موجب آگاهی و وحدت جامعه و حکومت در جهت اعتماد ملی و پیشگیری از بازتولید آن حوادث تلخ باشد.
رئیس اداره فرهنگی اجتماعی پلیس آگاهی فراجا ضمن هشدار به شهروندان گفت: از پرداخت وجه و تحویل اسناد و مدارک به افرادی که با تبلیغات فریبنده مدعی اجرای تور با هزینه‌های پایین هستند بپرهیزید.
عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که هر گونه تلاش برای ترور فرماندهان مقاومت با واکنش قاطع و سریع مواجه خواهد شد.
بعد از این که حبیب‌الله دستگیر شد به شیوه خاصی به ایران منتقل شد؛ راهی که به راحتی می‌شود مأموران دولت سوئد را هم منتقل کرد. آنها باید بدانند که ما این حرکتشان را بدون انتقام نمی‌گذاریم و خودشان دیدند، کسانی به ایران منتقل شدند که در دورترین افق ذهنشان هم نمی‌توانستند تصور کنند که چنین اتفاقی برایشان خواهد افتاد.
مجیدی در مورد چرخش السودانی به سمت کشور‌های غربی و شایعه نفوذ آن‌ها بر دولت جدید عراق توضیح داد: من جزو کسانی بودم که همان ابتدای تشکیل دولت از سوی السودانی هشدار می‌دادم که خیلی خوش‌خیال نباشیم و دولت السودانی آن تصور ذهنی برخی دوستان ما در مقاومت نخواهد بود. با این حال، با این ایده که دولت السودانی محملی برای فشار به تهران خواهد بود مخالفم.
علیرضا سلیمی در تذکری شفاهی در جلسه علنی دیروز مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: «به مسئولان چینی و رئیس‌جمهور چین هشدار می‌دهم که فریب عروسک‌های کوکی کشور‌های حاشیه خلیج فارس را نخورند. رئیس‌جمهور چین در این سفر نشان داد بیش از آنچه تصور می‌شد ساده است. جزایر سه‌گانه ایرانی بوده، هست و خواهد بود و هرکسی بخواهد نسبت به این موضوع ورود کند با برخورد قاطع جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد».
الجزیره در گزارشی با اشاره به استفاده از پهپادهای کوچک در چندین حادثه مختلف در اقصی نقاط جهان به ویژه در زمینه ترور شخصیت‌ها، در ارتباط با خطرناک بودن آنها هشدار داد.
جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا در دوران ریاست جهوری دونالد ترامپ، با هشدار به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه درباره استفاده احتمالی از سلاح اتمی در اوکراین، مدعی شد که ترور پوتین به دست واشنگتن محتمل است.
روزنامه جمهوری‌اسلامی در یادداشت امروز خود به مسئولان هشدار داد که تصور نکنند با فروکش کردن اعتراضات، نارضایتی‌ها تمام شده است بلکه مانند خاکستری زیر آتش است که با جرقه کوچک شعله‌ور می‌شود.
رئیس دومای روسیه با تأکید بر اینکه همه اهداف عملیات نظامی روسیه در اوکراین محقق خواهد شد، به آمریکا درباره تداوم حمایت تسلیحاتی از کی یف هشدار داد.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت: با توجه به ابهامات موجود در نحوه واگذاری قطار از طریق تور زیارتی و شائبه وجود رانت به راه آهن هشدارهایی داده شد.
سفارت ایران در بلغارستان اعلام کرده است: «ویزای گردشگری بلغارستان دریافتی از این طریق صرفاً مختص استفاده در شهر وارنا و در محدوده‌های در نظر گرفته شده از سوی تورگردان بوده و امکان استفاده از این ویزا برای سفر به دیگر شهر‌های بلغارستان وجود ندارد. همچنین حسب مقررات موجود الزامی است کلیه مسافران محترم در بدو ورود و استقرار در هتل گذرنامه‌های خود را تحویل هتل دهند، در زمان مدت اقامت، گذرنامه‌ها نزد هتل باقی می‌ماند و در پایان تور و هنگام بازگشت به کشور، گذرنامه‌ها تحویل مسافران محترم می‌شود».
سفارت جمهوری اسلامی ایران در بلغارستان طی اطلاعیه ای به هموطنان که قصد سفر به این کشور دارند هشدار داد ویزای گردشگری بلغارستان دریافتی از طریق آژانس های گردشگری برای تور وارنا مختص استفاده در این شهر و در محدوده های در نظر گرفته شده است و امکان استفاده از این ویزا برای سفر به دیگر شهرهای بلغارستان وجود ندارد.
در این نشست که به درخواست فلسطین و پس از سه روز درگیری در غزه برگزار شد، تور وینسلند، فرستاده صلح سازمان ملل درامور خاورمیانه نسبت به عواقب «ویرانگر» درگیری‌ها در صورت از سرگیری آن هشدار داد و تأکید کرد که آتش بس فعلی "شکننده" است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ