قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت: با توجه به ابهامات موجود در نحوه واگذاری قطار از طریق تور زیارتی و شائبه وجود رانت به راه آهن هشدارهایی داده شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره فعالیت سامانه همرفتی بارشی هشدار سطح زرد صادر کرد.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره نفوذ توده گردوخاک به استان، وقوع توفان لحظه‌ای و فعال شدن کانون‌های گردوغبار داخلی طی ۵ روز پیش رو هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح اخیرا در همایش فرماندهان نیروی زمینی سپاه گفت که اگر دولت عراق تا شهریورماه به تعهداتش در مورد گروهک‌های تروریستی در شمال عراق عمل نکند و این گروهک‌ها مسلح باقی بمانند، عملیات علیه آن‌ها را با شدت بیشتری تکرار می‌کنیم.
ولهاوس، به عنوان یکی از اعضای گروه علمی بیماری‌های همه‌گیر در مدل‌سازی (SPI-M) که به دولت انگلیس در طول همه‌گیری کرونا مشاوره پزشکی می‌داد، گفت که نمی‌خواهد مردم را نگران کند ولی ممکن است اپیدمی بعدی خیلی سخت‌تر باشد.
طبق پیش بینی هواشناسی ۷ استان کشور شاهد رگبار باران، رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید خواهد بود.
از فردا (۲۸ خرداد) تا اواسط هفته در سطح استان به‌ویژه در جنوب استان و در ساعات بعد از ظهر وزش باد، گاهی وزش باد شدید موجب خیزش گردوخاک در مناطق مستعد انتقال گردوخاک از استان‌های همجوار کاهش کیفیت هوا و دید افقی خواهد شد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وقوع تندباد و خیزش گردوخاک در مناطق مختلف استان طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه خبرداد.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره فعالیت سامانه بارشی و وزش باد شدید ۲ هشدار سطح زرد صادر کرد.
زیدآبادی نوشت: اگر جمهوری اسلامی قصد خروج از این وضعیت را دارد، بهتر است تا دیر نشده با همین دولت بایدن به قرار و توافقی دست پیدا کند
«تسهیل و اولویت‌بخشی در صدور مجوز ساخت و ساز»، «سرعت‌بخشی به احداث مسکن روستایی» و «اعتبارزدایی از اسناد عادی» از دیگر تأکیدات رئیس شورای‌عالی مسکن در جلسه شورای عالی مسکن بود.
سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش تا ۱۵ درجه‌ای دما در برخی مناطق کشور برای ۱۸ استان هشدار سرمازدگی و خسارت به کشاورزان صادر کرد.
وزارت راه و شهرسازی نسبت به فروش زمین های کشاورزی بدون مجوز به خریداران در سفرهای نوروزی هشدار داد.
معاون فرمانده گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به رژیم صهیونیستی درباره تحولات روزهای آتی هشدار داد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از نفوذ سامانه بارشی به استان از فردا چهارشنبه و فعالیت آن تا ۲۰ اسفند خبرداد.‌
از اتراق در حاشیه و بستر مسیل‌ها و رودخانه‌ها، پارک خودروها در کنار درختان فرسوده و پرواز با هواپیماهای سبک و بالگرد در این بازه زمانی پرهیز شده و مستحکم‌سازی سازه‌های موقت مانند پوشش گلخانه‌ها و تابلوهای تبلیغاتی نیز در اولویت قرار بگیرد.
سیمونیان در کلیپی که از روز یکشنبه در توئیتر منتشر شد اشاره کرد در صورت برآورده نشدن خواسته‌های پوتین درگیری بین روسیه، غرب و اوکراین ممکن است تشدید شود.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه سرد بارشی به استان از عصر پنجشنبه یکم دی ماه خبرداد.
رئیس سازمان هواشناسی توضیحاتی درباره راه‌اندازی سامانه هشدار سریع سیل در کشور و آلودگی هوا ارائه داد.
حوضه آبریز دریای خزر هم در هفته منتهی به ۱۱ آذرماه بیشینه بارش ۴۶.۳ میلی‌متری و متوسط محدوده ۹.۸ میلی‌متری را تجربه خواهد کرد. هفته آینده حوضه آبریز دریاچه ارومیه بیشینه بارش ۲۵.۱ میلی‌متری و متوسط محدوده ۸.۳ میلی‌متری خواهد داشت. حوضه آبریز قره قوم هم در هفته منتهی به ۱۱ آذرماه بیشینه بارش ۱۰.۴ میلی‌متری و متوسط محدوده ۵.۴ میلی‌متری خواهد داشت.
راه برون‌رفت از وضعیت کنونی، بی‌اعتنایی به خواسته‌های معترضان، کوچک شمردن دامنه آن و تلاش صِرف در جهت «جمع کردن» آن با تدابیر امنیتی و پلیسی به هر قیمتی نیست.
از همه شهروندان می‌خواهیم نسبت به احتمال سقوط اجسام و خیزش موقت گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا احتیاط‌های لازم را داشته باشند.
رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی اعلام کرد: انتظار ما پاییز کم‌بارش و بارش‌هایی کمتر از نرمال است. علاوه بر کم بودن میزان بارش‌ها، زمان آغاز آن‌ها نیز دیرتر خواهد بود چراکه فعالیت‌های سامانه مانسون زیاد است و فعالیت این سامانه، ورود سیستم‌های بارشی به کشور را با تاخیر مواجه می‌کند و به همین دلیل نیز بارندگی‌ها دیرتر شروع می‌شوند و شاید بارش‌های پاییزی نسبت به سال گذشته که کمتر از نرمال بود هم کمتر شود.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با تأکید بر پایبندی این کشور به تعهدات خود در خصوص توسعه بندر چابهار گفت: مردم ایران توقع دارند حضور هند در چابهار مثمر ثمر باشد.
اهواز- اداره کل مدیریت بحران خوزستان نسبت به افزایش رطوبت و شرجی و بالا بودن شاخص‌های ناپایداری در استان هشدار سطح نارنجی (اخطاریه) را صادر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ