گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس به رژیم صهیونیستی نسبت به استفاده از پهپادها برای ترور نیروهای مقاومت فلسطین هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر دست کاسترو در پایان عمر پر بود، به جای تفاخر به ثابت‌قدمی‌اش، به رفاه و آزادی و عدالتی که برای مردم کوبا به ارمغان آورده بود افتخار می‌کرد. یعنی همان مطلوباتی که در 8 ژانویۀ 1959، در اولین روز رهبری‌اش، به مردم کوبا وعده داده بود.
امیرعبداللهیان گفت: با طرف‌های غربی و آمریکا به صورت غیر مستقیم در حال تبادل پیام بودیم، طرف آمریکایی تصور می کرد که ما در اغتشاشات در ضعیف ترین حالت قرار داریم و اکنون وقتی است که باید بین ما و آمریکا در بازگشت به برجام توافق شود.
سیدجلال حسینی با انتشار پستی در اینستاگرام از هم‌تیمی‌های سابقش قدردانی کرد.
فرمانده هوانیروز ارتش گفت: ما امروز به تعداد کافی بالگرد در اختیار داریم. بالگرد وسیله‌ای‌ست که عمر آن به پایان نمی‌رسد، ولی باید تجهیزات آن بروز رسانی شود. البته در حوزه واردات بالگرد برنامه‌ای نداریم.
لزوم انحلال تشکیلات خودگردان فلسطین و پیوستن به نیروهای مقاومت و هم چنین نابودی توهمات رژیم صهیونیستی در خصوص تضعیف نیروهای مقاومت، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
پارلمان اتحادیه اروپا اخیرا به تصویب قانون جدیدی رای داده که کل چرخه عمل باتری دستگاه های الکترونیکی از طراحی تا پایان عمر را تغییر می دهد.
گزارش شده است که این توافقنامه مالکیت خانه کریستیانو رونالدو در شهر مادرید را نیز به جورجینا واگذار می‌کند و جورجینا رودریگس نیز تا پایان عمر ماهانه ۸۵۹۰۰ پوند (۱۰۰۰۰۰ یورو) کمک هزینه دریافت خواهد کرد.
نسل ششم شورلت کامارو به پایان عمر خود نزدیک می‌شود و به این مناسبت شورلت نسخهٔ ویژهٔ کالکتور ادیشن را معرفی کرده است.
ممکن است که دوران حضور عمر السومه در العربی به پایان برسد و این بازیکن راهی الغرافه شود.
فردریکو پنا، مدیر برنامه وینیسیوس جونیور، مدعی شده که او شاید از آن دست بازیکنانی باشد که تا پایان عمر فوتبالش برای باشگاه دیگری به میدان نرود.
رییس سازمان خصوصی‌سازی با حضور متفاوتش در برنامه فوتبال برتر به سرعت تبدیل به کانون اصلی بحث‌های میان هواداران شد.
کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید برابر یوونتوس گلی فراموش نکردنی به ثمر رساند که به روایت عمر مامنی، جیانلوئیجی بوفون را به پایان دوران حرفه‌ای رساند و بازنشسته شد!
بمبی که منجر به اخراج گراهام پاتر شد، خبرهای شگفت‌انگیزتری هم داشت: انتصاب برونو سالتور به عنوان مربی موقت آبی‌ها.
این بقایا پایان عمر یک ستاره را نشان می‌دهند و ابری در حال گسترش از گاز و غبار هستند. پیش از آن که برنامه‌ها باعث اتحاد نیرو‌ها شوند بقایای ابرنواختری مشاهده شده توسط پژوهشگران بسیار اندک بودند.
کریم بنزما ستاره فرانسوی کهکشانی‌ها قرار است در پایان فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ بار دیگر با تیم فوتبال رئال مادرید تمدید کند و تا پایان عمر فوتبالی خود در این تیم باشد.
کارشناسان معتقدند از عمر خورشید، حدود ۵ میلیارد سال باقی مانده است. در آن مرحله، آن‌ها پیش بینی می‌کنند که هسته هیدروژنی که آن را حفظ می‌کند به پایان خود خواهد رسید.
ستارگان نوترونی هسته‌هایی متراکم‌اند که با پایان عمر ستارگان عظیم به جا می‌مانند. دانشمندان امیدوارند که این آغاز راه جدیدی برای بررسی ادغام ستاره‌های نوترونی باشد.
میدان حسن آباد از قدیمی‌ترین میدان‌های تهران است. سال ۱۳۰۹ ساخت بنا‌های دور میدان با گنبدهایشان به پایان می‌رسد و به همین مناسبت میدان هشت گنبد نام می‌گیرد. هشت گنبد، مدتی ملک‌المتکلمین نام گرفت، پس از پیروزی انقلاب میدان سی و یک شهریور نامیده شد و در نهایت نام آن به همان حسن آباد برگشت./ منبع: کجارو
قهرمانی بی دردسر پرسپولیس در پایان نیم فصل، هواداران این تیم را بیش از همیشه به تکرار قهرمانی در پایان فصل امیدوار کرده است‌.
در بخشی از مطلب رسالت آمده است: عمر مجلس یازدهم رو به پایان است و از دولت سیزدهم نیز یک سال و نیم گذشته است. نجات اقتصاد و توجه به معیشت مردم، غالب شعار‌های مسئولان فعلی را تشکیل می‌دهد. علی رغم دویدن‌های ستودنی، محصولات نامرغوبی به دست مردم رسیده است؛ حالا این را به دولت‌های قبلی و زمین مین‌گذاری شده و تحریم و امثالهم گره بزنیم یا نزنیم، دردی از مردم دوا نمی‌کند. کسانی هم که مسئولیت پذیرفتند، چه در مجلس شورای اسلامی و چه در دولت، پیش از این هم در بدنه حاکمیت کشور بودند و از سوئیس نیامدند!
بعد از بی نتیجه ماندن شیمی درمانی، «پله» اسطوره برزیلی فوتبال جهان به بخش مراقبت های پایان عمر بیمارستانی در برزیل منتقل شد.
سرمربی پیشین تیم ملی تکواندو گفت: فکر می‌کنم قبل از اعزام به مکزیک، کادرفنی بعدی تیم ملی انتخاب شده بود و عمر کادرفنی فعلی تا پایان این مسابقات بود.
در یک رویداد جالب توجه، یک مشتری در حیاط بیرونی یک رستوران در کشور چین موفق به شناسایی ردپای یک دایناسور شد.
بازار سهام در سال ۱۴۰۰ یکی از راکدترین روزهای عمر خود را تجربه کرد، به طوری که سال را در محدوده یعنی یک میلیون و ۳۴۵ هزار واحد به پایان رساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ