رئیس اداره فرهنگی اجتماعی پلیس آگاهی فراجا ضمن هشدار به شهروندان گفت: از پرداخت وجه و تحویل اسناد و مدارک به افرادی که با تبلیغات فریبنده مدعی اجرای تور با هزینه‌های پایین هستند بپرهیزید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: از سه‌شنبه تا پنجشنبه (۳۱ مرداد تا ۲ شهریورماه) در شرق خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و جنوب شرق خراسان رضوی وزش باد نسبتا شدید و خیزش گردوخاک، احتمال افزایش غبار و کاهش کیفیت هوا و کاهش شعاع دید، احتمال اختلال در رفت وآمد‌های شهری و احتمال تاخیر پرواز‌ها وجود دارد.
رئیس جنبش حماس در خارج از فلسطین نسبت به نقشه رژیم صهیونیستی مبنی بر انتقال فلسطینی‌های ساکن کرانه باختری به اردن هشدار داد.
مدیر امنیت گوشی های هوشمند سامسونگ به کاربران درباره بدترین اشتباه ممکن که دستگاه ها و داده های آنان را در معرض خطر قرار خواهد داد هشدار می دهد.
بیت الهی گفت:در منطقه دماوند درمحدوده وقوع این زمین‌لرزه،ویلاسازی گسترده در جریان است که با توجه به عبور گسل مشاء انتظار می‌رودتا تجدیدنظری دربارگذاری‌ها وساخت و سازهای این منطقه قرار گیرد.
کنسولگری امارات متحده عربی در شهر لس‌آنجلس به شهروندان اماراتی مقیم آمریکا درباره وضعیت آب و هوایی خطرناک در این کشور هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در ۵ استان و آبگرفتگی معابر عمومی و طغیان رودخانه‌های فصلی هشدار داد.
افسران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مورد خسارت سنگین در جنگ‌های آتی هشدار دادند.
رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ماده ۲۹ قانون هوای پاک و میزان جریمه خودرو‌های متخلف گفت: تولید صدای نامتعارف یا ناهنجار از بوق‌های شیپوری، لوله اگزوز، سامانه صوتی یا بلندگوی منصوب در وسایل نقلیه مانند آن تخلفی است که در صورت ارتکاب از سوی رانندگان خودرو‌ها در مرتبه اول شامل ۱۰۰ هزار تومان جریمه نقدی، در مرتبه دوم ۲۰۰ هزار تومان و برای بار سوم ۳۰۰ هزار تومان خواهد شد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: تردید نباید کرد که زمان تجدید نظر در سیاست تعامل خوشبینانه با طالبان فرا رسیده و ما باید اولاً در مورد اجازه ورود به اتباع افغانستان با احتیاط شدید عمل کنیم، ثانیاً ساماندهی آنان در داخل کشور و نظارت کامل، دقیق و بدون اغماض بر آنان را به بالاترین سطح ممکن برسانیم.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز از مسافران خواست از هرگونه طبیعت گردی در کوهستان‌ها بویژه جاده چالوس پرهیز کنند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا به هشدار‌ها و اطلاعیه‌های جوی در خصوص بارش فصلی باران اشاره کرد و از مسدود شدن محور هراز از صبح امروز خبر داد و گفت: این انسداد تا فردا سه شنبه ادامه خواهد داشت و ممکن است متناسب با شرایط برنامه انسداد تغییر کند.
هواشناسی مازندران نیز روز گذشته با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی به این استان با صدور اطلاعیه سطح زرد نسبت احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان‌آب و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی این استان هشدار داد.
مسافران متروی لندن که در میان دود و هشدار آتش سوزی با درهای بسته واگن های متروی لندن مواجه شدند با وحشت و اضطراب شیشه‌ها را شکستند و سراسیمه از واگن مترو خارج شدند.
با توجه به ورود جبهه سرد و بارشی به کشور و احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها، همکاری مسافران به پیشگیری از مخاطرات و کاهش خسارات ناشی از حوادث در روزهای پایانی نوروز کمک می‌کند.
رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به انباشتگی مسافر در ۵ شهر گفت: مسافرانی که در مسیر استان اردبیل قصد تردد دارند حتماً از زنجیر چرخ استفاده کنند.
رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به انباشتگی مسافر در ۵ شهر گفت: مسافرانی که در مسیر استان اردبیل قصد تردد دارند حتماً از زنجیر چرخ استفاده کنند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران علاوه بر تاکید بر آمادگی دستگاه‌های اجرایی به منظور انجام اقدام‌های پیشگیرانه، از شهروندان نیز خواست که در طی این مدت علاوه بر رعایت جوانب احتیاط در ترددها، از اسکان در کنار رودخانه‌ها و تردد‌های غیرضروری و همچنین از توقف جاده‌ای بویژه در محور‌های کوهستانی استان نیز خودداری کنند.
مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری گفت: با توجه به وقوع زلزله اخیر در ترکیه، هموطنانی که قصد سفر به این کشور را دارند، پیش از انجام سفر از قطعیت در تأمین محل اقامت خود مطمئن شوند.
مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری گفت: ضروری است تمام هموطنان که قصد سفر به ترکیه را دارند در زمان خرید بسته‌های سفر با دقت موضوع تامین محل اقامت و مشخصات آن را مورد توجه و تاکید قرار دهند.
دبیرجامعه گردشگری الکترونیکی ایران به مسافران و گردشگران نوروزی که بلیت خریداری می‌کنند درباره فعالیت افراد کلاهبردار و غیرمجاز در فضای مجازی هشدار داد.
با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی و بارش برف در ارتفاعات شمال غرب کشور و نواحی شمالی سازمان راهداری و همچنین مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرده اند که مسافران پیش از عزیمت از آخرین وضعیت راه ها مطلع شوند.
خرید و فروش و سوءاستفاده از اطلاعات مسافران جهت ثبت گوشی تلفن همراه قاچاق، طبق بند «چ» ماده ۲ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز جرم بوده و طبق ماده ۶ قانون جرائم رایانه‌ای، ورود اطلاعات خلاف واقع در سامانه‌های ملی، یک تا پنج سال حبس در پی خواهد داشت.
سفارت ایران در بلغارستان اعلام کرده است: «ویزای گردشگری بلغارستان دریافتی از این طریق صرفاً مختص استفاده در شهر وارنا و در محدوده‌های در نظر گرفته شده از سوی تورگردان بوده و امکان استفاده از این ویزا برای سفر به دیگر شهر‌های بلغارستان وجود ندارد. همچنین حسب مقررات موجود الزامی است کلیه مسافران محترم در بدو ورود و استقرار در هتل گذرنامه‌های خود را تحویل هتل دهند، در زمان مدت اقامت، گذرنامه‌ها نزد هتل باقی می‌ماند و در پایان تور و هنگام بازگشت به کشور، گذرنامه‌ها تحویل مسافران محترم می‌شود».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ