سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار با ولز با اعلام اینکه بیراوند در این دیدار حضور نخواهد داشت، گفت که تلاش می‌کنیم فوتبال خوبی را انجام دهیم و خوشحالی را به ارمغان بیاوریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
کاپیتان پرسپولیس با انتشار تصویری در فضای مجازی سوژه رسانه‌ها شد.
دانشگاه هنر، هنوز توضیحی درباره حذف کد رشته‌های "مجسمه سازی" و "سینما" و نحوه پذیرش دانشجو در این رشته‌ها ارائه نداده، در اطلاعیه‌های سازمان سنجش به حذف این کد رشته‌ها اشاره نشده است.
مارتا، ستاره برزیلی فوتبال زنان، بعد از ناکامی تیمش از صعود به دور حذفی جام جهانی 2023 در کنفرانس خبری اشک ریخت.
مربیان و بازیکنان دو تیم ایران و ژاپن در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه برخورد بسیار محترمامه‌ای با یکدیگر داشتند.
هیئتی از مقام‌های طالبان به رهبری امیرخان متقی، سرپرست وزارت خارجه این گروه، به اسلو پایتخت نروژ سفر کرده اند تا در کنفرانسی درباره افغانستان شرکت کنند.
بازیکنان وستهم همراه با هواداران خود قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا را جشن گرفتند.
جارد بوون، زننده گل قهرمان وستهم در لیگ کنفرانس اروپا، رفتار عجیبی با یک هوادار در جریان جشن قهرمانی داشت.
تیم وستهم پس از شکست 2-1 فیورنتینا قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا را جشن گرفت.
میرشاد ماجدی و ابراهیم شکوری، دو مدیر فدراسیون فوتبال در کنفرانس فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا شرکت کردند.
تیم بسکتبال دنور با برتری برابر فینیکس شروع خوبی در نیمه‌نهایی کنفرانس غرب داشت.
به گزارش یک ایستگاه خبری محلی، کالسئا جانسون و انکیا جکسون، دو دانش‌آموز دبیرستانی از دبیرستان سنت‌مری، مدرک جدیدی را به کنفرانس سالانه جنوب‌شرقی انجمن ریاضی آمریکا ارسال کردند که در آن به این نکته اشاره شده که چطور می‌توان از قانون سینوس‌ها برای اثبات قضیه فیثاغورث که ۲۶۰۰ ساله است بهره برد. جانسون و جکسون با بهره‌گیری از قانون سینوس‌ها و اجتناب ازهویت قضیه فیثاغورث (sin²α + cos²α = ۱)، این قضیه را بدون استفاده از استدلال دایره‌ای، اثبات کردند.
پژوهشکده تاریخ معاصر نوشت: کنفرانس مطبوعاتی دانشجویان پیرو خط امام، در محل سفارت سابق آمریکا. در تصویر ابراهیم اصغرزاده در حال توضیح در باره سلاح‌های موجود در سفارت دیده می‌شود.
گیفت اروبان، مهاجم تیم خنت بلژیک، در عرض سه دقیقه موفق به هت‌تریک در لیگ کنفرانس اروپا شد.
رامون دیاز، سرمربی الهلال عربستان کنفرانس خبری جواد نکونام را از نزدیک تماشا کرد.
محمد ربیعی پس از روز دشواری که پیش از مصاف با فولاد خوزستان در رفسنجان تجربه کرد، در دو کنفرانس خبری آرامش جالب توجهی داشت.
احتمالا در صورت شکست ملوان بخش مهمی از کنفرانس خبری مازیار زارع به گلی اختصاص خواهد داشت که تیمش در دقایق پایانی نیمه اول به ثمر رساند.
نشست خبری مربیان و بازیکنان دو تیم آرژانتین و فرانسه به شکل خاصی درحال برگزاری است.
کراماریچ و گواردیول در پایان نشست خبری قبل از بازی با مراکش، با کیک از خبرنگاران حاضر پذیرایی کردند.
سرمربی و بازیکنان تیم ملی به صورت سرزده در خیریه بهشت امام رضا (َع) حضور یافتند.
سران کشور‌ها و دولت‌ها کمی قبل از افتتاحیه اجلاس COP ۲۷ در شرم الشیخ مصر، عکس یادگاری گرفتند. اجلاس آب و هوایی سازمان ملل متحد با عنوان COP ۲۷ روز گذشته در شرم الشیخ مصر کار خود را آغاز کرد. قرار است ۱۲۰ رهبر جهان برای شرکت در این کنفرانس بین المللی که تا جمعه هفته آینده ادامه دارد، به ساحل دریای سرخ در مصر سفر کنند. نمایندگان ۱۹۶ کشور جهان در قالب هیات‌هایی با جمعیت مجموعا ۴۵ هزار نفر در این اجلاس شرکت می‌کنند.
ششمین نشست سران کشورهای عضو کنفرانس «سیکا»، امروز پنجشنبه به ریاست قاسم ژومارت توکایف، رئیس جمهور قزاقستان و با حضور سید ابراهیم رئیسی و ۱۰ تن دیگر از سران و روسای کشورهای عضو، دقایقی پیش آغاز به کار کرد. پیش از آغاز رسمی این اجلاس رئیس جمهور قزاقستان ابتدا به شکل جداگانه و بعد به صورت دسته‌جمعی با حضور روسا و سران حاضر در این نشست عکس یادگاری انداختند.
رم در سومین دیدارش در رقابت های لیگ اروپا در خانه مقابل بتیس 2-1 شکست خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ