مربیان و بازیکنان دو تیم ایران و ژاپن در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه برخورد بسیار محترمامه‌ای با یکدیگر داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با تصمیم کارلو آنچلوتی، امشب آندری لونین از ابتدا برابر آلمریا بازی خواهد کرد و کپا نیمکت‌نشین خواهد بود.
آلگری در پاسخ به سوالی در مورد احتمال جذب موراتا پاسخی صریح داد: احترام زیادی برای موراتا قائلم، ولی در حال حاضر تیم فعلی کامل است و به اندازه کافی مهاجم در اختیار داریم.
اعضای تیم فوتبال مس رفسنجان در تمرین امروز به احترام درگذشت فوتبالیست جوان آبادانی یک دقیقه سکوت کردند.
نخستین دلیلی که پرواز جت‌های جنگنده روی میانگین ارتفاع ۵۰ هزار فوت (۱۵.۲ هزار متر) محدود شده، عدم احتراق کامل سوخت در ارتفاع بالاتر است. در فواصل خیلی زیاد از سطح زمین، هوا اکسیژن کمی دارد و می‌دانید که سوخت برای احتراق، نیازمند اکسیژن است. اگر اکسیژن نباشد، خبری از احتراق و پرواز هم نیست.
به عقیده پائولو دی کانیو، ستاره سابق فوتبال ایتالیا، رفتار فعلی کیلیان امباپه بی احترامی کامل به پاری سن ژرمن است.
علی آبادی گفت: نه تنها بر کاهش دخالت در اقتصاد اعتقاد داریم، بلکه تلاش و تمرکز ما بر سیاست گذاری و تنظیم‌گری خواهد بود و در این راستا به تشکل‌های صنفی اعتقاد کامل داشته و احترام می‌گذاریم.
علی آبادی گفت: نه تنها بر کاهش دخالت در اقتصاد اعتقاد داریم، بلکه تلاش و تمرکز ما بر سیاست گذاری و تنظیم‌گری خواهد بود و در این راستا به تشکل‌های صنفی اعتقاد کامل داشته و احترام می‌گذاریم.
کاپیتان تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت:برای تیم یمن احترام قائل هستیم و امیدواریم فردا بازی خوبی باشد.
وزیر ورزش چند روز بعد از جنجال های مربوط به دوپینگ در اردوی تیم ملی تکواندو حاضر شد.
باشگاه رئال مادرید به لوکا مودریچ، ستاره کروات، پیشنهاد داده که قراردادش را با دستمزد فعلی تمدید کند.
یکی از بازیکنان سابق النصر، کریستیانو رونالدو را به خاطر شادی گل در بازی مقابل الرعد مورد تمسخر قرار داد.
تیمی که گل نمی‌خورد از نظر شخصیتی تیمی خیلی قدرتمند و قابل احترام است.
خانواده کمال کلیچداراوغلو، رئیس حزب جمهوری خلق ترکیه که اهل تونجلی است، متعلق به «مردم کوریشان» (قریشان)، یکی از کانون‌های شناخته‌شده و مورد احترام علویان است.
ضرغامی با اشاره به این‌که من به منتقدانم بسیار احترام می‌گذارم و همه آن‌ها را از هر جناحی که باشند دوست دارم و به آن‌ها علاقه‌مند هستم، عنوان کرد: کسی که من را مورد نقد قرار می‌دهد به من محبت می‌کند و من جز احترام هیچ وظیفه دیگری نسبت به او ندارم که انجام دهم. توصیه‌ام این است که افراد در هر موضوعی که می‌خواهند موضع بگیرند به خاطر احترام به مخاطبان، سمپاد‌ها و علاقمندان خودشان آن اطلاعات را جامع و کامل کنند و بعد هر قضاوتی خواستند انجام دهند.
فدراسیون فوتبال در پیامی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های کارلوس کی‌روش برای وی در ادامه دوران ورزشی آرزوی موفقیت کرد.
شاید تصور کنید که عشق برای حفظ یک رابطه طولانی مدت مانند ازدواج کافی است، ولی کاملا در اشتباهید، در کنار عشق باید اعتماد، سازگاری، صداقت، صمیمیت، قدردانی و احترام قرار بگیرد تا بتوانید رابطه عاشقانه تان را در بلند مدت حفظ کنید. یکی از مهم‌ترین مولفه‌های رابطه عاطفی سالم، احترام است.
عبدی نوشت: سه شرط برای افزایش مالیات وجود دارد. اول؛ تاثیر مثبت آن بر افزایش تولید خالص داخلی. دوم؛ حداکثر رعایت انصاف در هزینه کردن و احترام به رای و نظر مردم در هزینه‌ها، با شفافیت کامل. سوم؛ حداکثر کوشش برای اینکه درآمد‌های دولت تحت عنوان رانت میان دیگران توزیع نشود. هر سه شرط فعلا مفقود است.
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان پس از شکست مقابل پرسپولیس رفتار متفاوتی نسبت به بازی‌های مشابه تیمش در چنین وضعیتی داشت.
پدری از اینکه تیم ملی آرژانتین با لیونل مسی توانست قهرمان جام جهانی شود خوشحال است و البته گفت که ناراحتی عثمان دمبله را کاملا درک می کند.
سجادی تصریح کرد: فوتبال پیشرفت کرده است و دیگر مثل گذشته نیست. باید به فکر تقویت تیم ملی باشیم و امکانات لازم را فراهم کنیم. زحمات کارلوس کی‌روش بر هیچ کس پوشیده نیست و مواضع، نگرش و تفکر وی برایمان قابل احترام و عملکرد او مشخص است. ما به سهم خودمان از طرف وزارت ورزش قدردان زحمات وی هستیم.
«متاسفانه برخی از دوستان بدون توجه به صراحت من در توییت اول، صرفا براساس جمله کنایه و مطایبه توییت دوم که کاملا روشن و قابل درک است، برداشت ناقصی از موضوع داشته‌اند که قابل احترام است.»
رزمری دی‌کارلو گفت که سازمان ملل به طور کامل به حاکمیت، وحدت، استقلال و تمامیت ارضی اوکراین متعهد است و از روسیه خواست که طبق قوانین بین‌المللی به قوانین اوکراین در سرزمین‌هایی که تحت کنترل گرفته احترام بگذارد.
وزیر امور خارجه ایران تاکید کرد: پایان اشغالگری و خروج نیروهای خارجی که به صورت غیرقانونی در سوریه حضور دارند، و احترام کامل به حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه از پیش نیازهای ضروری است.
من برای «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان احترام زیادی قائلم. با این وجود، اگر او هفته جاری بر خلاف میل پرزیدنت بایدن به تایوان سفر کند کاری را انجام خواهد داد که کاملا بی‌پروا، خطرناک و غیر مسئولانه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ