گیفت اروبان، مهاجم تیم خنت بلژیک، در عرض سه دقیقه موفق به هت‌تریک در لیگ کنفرانس اروپا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره جوان تیم ملی والیبال مصاحبه مفصلی با ورزش سه انجام داده و درباره خط خوردن از تیم ملی صحبت کرده است
به بچه‌ها گفتم همیشه ما عزیزترین‌ها را از دست دادیم و ادامه دادیم؛ پس باید کاری کنیم که روحش شاد باشد...
میکل آرتتا در گفتگویی اختصاصی با نشریه GQ شرکت کرد اما تصاویر منتشر شده از او در این نشریه باعث شده سرمربی آرسنال در انگلیس سوژه شود.
وزیر امور خارجه تاجیکستان نیز در این تماس ضمن ابراز خرسندی از روابط دوستانه ایران و تاجیکستان، بر گسترش روابط نزدیک و در سطوح عالی میان دو کشور دوست و برادر، ایران و تاجیکستان تاکید کرد.
مجری برنامه فوتبال برتر شب گذشته در بخش مربوط به محمدرضا عجمی‌پور فوتبالیست فقید نفت آبادان یک ماجرای غم‌انگیز را تعریف کرد.
منابع خبری بامداد سه‌شنبه گزارش دادند، وزیران خارجه قطر و آمریکا تلفنی درباره روابط دو جانبه و مسائل منطقه‌ای و بین المللی از جمله آخرین تحولات مربوط به برنامه هسته‌ای ایران گفتگو کردند.
مرتضی شریفی از غیبت در ارومیه و مسابقات قهرمانی آسیا خیلی، خیلی ناراحت است.
گیفت اوربان، مهاجم خنت بلژیک، با وجود گلزنی‌های متعددش در فصل گذشته که با شکستن یکی از رکوردهای هالند در اروپا همراه بود بر خلاف انتظار از باشگاه‌های بزرگ اروپا پیشنهادی نداشته است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روایتی از جلسه با دروازه‌بان ملی‌پوش این تیم قبل از فسخ قراردادش داشت.
دکتر بولنت اورهان تورل، رایزن ارشد بازرگانی ترکیه در ایران، نیز به ایراد سخنانی پرداخت و گفت:‌ هنگامی که برای رایزنی انتخاب شدم چنین انتظاری نداشتم؛ عمده ماموریت‌های من مربوط به امور گمرکی بود و در اروپا می‌گذشت و تجربه کار در ایران تجربه مغتنمی است که نکاتی را درباره آن عنوان خواهم کرد.
ساعتی پیش از ترک بیروت، امام موسی صدر در دیداری ویژه با اعضای دفتر سیاسی جنبش امل، اهداف خود از سفر به لیبی را تشریح کرد؛ مهمترین این اهداف عبارتند از: «۱. تبیین ماهیت حقیقی اندیشه تشیع و دعوت مصرانه به وحدت امت اسلام ۲. تشریح مواضع شیعیان در طول تاریخ و در زمان کنونی در قبال مسائل مهم جهان اسلام و در رأس آن‌ها قضیه فلسطین و روابط مستحکم با انقلاب فلسطین ۳. رفع ابهامات و سوءتفاهم‌های موجود درباره جنبش امل و رهبران آن، که در اثر جنگ تبلیغاتی گسترده در ذهن مسئولان لیبی شکل گرفته است.»
بانوی طلایی رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی آسیا گفت که می‌خواهد در سال جاری در رقابت‌های جهانی خوش‌رنگ‌ترین مدال را کسب کند.
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در این گفتگوی تلفنی در مورد مناسبات تهران و ریاض و دیگر موضوعات منطقه ای از جمله برقراری صلح در اوکراین رایزنی کردند.
ستاره سابق فوتبال ایران و استقلال به انتقاد از کی‌روش و اعضای قبلی هیات مدیره استقلال پرداخت.
پویا دادمرز و محمدمهدی جواهری نمایندگان اوران ۵۵ کیلوگرم ایران به ترتیب صاحب مدال طلا و برنز تورنمنت رنکینگ کرواسی شدند.
مسئول اداره هواشناسی شهرستان چادگان گفت: بیشترین بارش‌ها در روستا‌های شهرستان چادگان در روستا‌های دولت آباد گل سفید، فراموشجان، دهکلبعلی و اورگان رخ داده است.
در حالی که قرار بود جلسه دوم بین مهدی تاج و حبیب کاشانی یکشنبه برگزار شود، اما این جلسه بنا به دلایلی لغو شد.
بورل در این توییتی با اعلام این خبر، نوشت: در گفت وگوی تلفنی با آنتونی بلینکن وزیر خارجه ایالات متحده بر عزم مشترک برای تداوم حمایت قاطع از اوکراین از جمله پشتیبانی نظامی تاکید کردیم.
مدیر روابط عمومی سابق فدراسیون فوتبال در گفت و گو با شبکه تلویزیونی عربی زبان الساحات صحبت‌های جالبی درباره گروه ایران در جام جهانی انجام داد.
نخست وزیر مجارستان با اشاره به تلاش‌های اتحادیه اروپا برای تحت فشار قرار دادن بوداپست گفت که مجارستان همواره در برابر امپراتوری‌ها مقاومت کرده است.
وزیر امور خارجه کشورمان و وزیر امور خارجه قطر در تماس تلفنی به بررسی آخرین مسائل دوجانبه و منطقه‌ای پرداختند.
بازیکنان تیم ملی فوتبال نظرات خود را قبل از اعزام به اتریش درباره وضعیت این تیم و حضور کارلوس کی‌روش بیان کردند.
پیمان رنجبری آمار خوبی را در ۴ هفته اخیر از خود به جا گذاشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ