جارد بوون، زننده گل قهرمان وستهم در لیگ کنفرانس اروپا، رفتار عجیبی با یک هوادار در جریان جشن قهرمانی داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم‌های اتلتیکومادرید و رئال بتیس در هفته دوم لالیگا به تساوی بدون گل رضایت دادند.
باشگاه تراکتور از هواداران این تیم درخواست کرد که بدون بلیت راهی ورزشگاه نشوند.
حتی افزایش سرمایه بورسی هم نتوانست پرسپولیس را نجات دهد، آنها به آخرین میلیاردهای سرمایه خود چنگ می‌زنند اما این هم کارساز نخواهد بود.
پس از ماه انتظار، بالاخره قرار است هفت خان واردات خودرو‌های کارکرده به مراحل پایانی نزدیک شود. اتفاقی که می‌تواند چهره بازار خودروی کشور را پس از سال ها، با خودرو‌های متفاوت تغییر دهد.
پس از ماه انتظار، بالاخره قرار است هفت خان واردات خودرو‌های کارکرده به مراحل پایانی نزدیک شود. اتفاقی که می‌تواند چهره بازار خودروی کشور را پس از سال ها، با خودرو‌های متفاوت تغییر دهد.
جیمی کرگر، اسطوره لیورپول، سیاست این باشگاه در قبال خرید رومئو لاویا را شرم‌آور دانست.
جیمی اوهارا بدون هر گونه تعارفی به انتقاد از ستاره تازه وارد آرسنال پرداخت.
اگر بیمار مبتلا به سرطان هستید، یک سبک زندگی سالم می‌تواند به شما کمک کند تا تناسب جسمی خود را در طول درمان و بعد از آن حفظ کنید. تحقیقات نشان می‌دهد که غذای سالم خوردن، فعال بودن و انجام سایر فعالیت‌های سالم می‌تواند کیفیت زندگی شما را در حین درمان بهبود بخشد.
با توجه به ناکامی النصر در فتح لیگ عربستان، کریستیانو رونالدو برای دومین سال متوالی هیچ جامی به دست نیاورد.
مدافع پرسپوليس دو هفته باقیمانده تا پایان فصل را سخت و حساس برای تیمش عنوان می‌کند و امیدوار است پایان آن همراه با جامی دیگر برای سرخ‌ها باشد.
با وجود اخبار رسانه‌های انگلیسی درباره پیشتاز بودن سِر جیم راتکلیف در رقابت برای خرید منچستریونایتد، قطر اطمینان دارد که در نهایت موفق به خرید این باشگاه خواهد شد.
دن بوون، مشاور بالون استراتوسفر در گفتگو با NPR گفت: «ما آماتور‌ها قبل از ساقط شدن بالون یوکان، در حال تماشای K ۹ YO-۱۵ بودیم که به سمت آلاسکا می‌رفت.»
بهزاد نبوی در پاسخ به این سوال که آیا تمایل به ادامه همکاری در جبهه اصلاحات را دارد، گفت:‌ به دلیل مشکلات جسمی و همچنین بالا بودن سن دیگر امکان حضور در جبهه را ندارم.
باشگاه فولام که دیشب در مقابل چلسی به تساوی بدون گل رسید با یک توییت آبی‌های لندن که درباره ریس جیمز منتشر شده بود شوخی کرد و خبرساز شد.
در فرانسه به دلیل اعتصاب علیه اصلاحات حقوق بازنشستگی حمل و نقل عمومی با وضعیت بحرانی روبرو شده است به نحوی که کلمنت بوون وزیر حمل و نقل از فرانسوی‌ها خواسته که سفر خود به تاخیر بیندازند.
تیم ملی قطر با قبول شکست در بازی پایانی دور گروهی، بدون امتیاز از جامی که میزبان آن است کنار رفت.
جیمز لاپورتا خبرنگار خبرگزاری آسوشیتدپرس ظاهرا با استناد به تنها یک منبع اطلاعاتی و بدون اینکه دقیقا مشخص شود موشک از چه منبعی شلیک شده است، مسئولیت این امر را به گردن روسیه انداخته و در گزارشی نوشته بود: «یک مقام ارشد اطلاعاتی آمریکا می‌گوید «موشک‌های روسی» به لهستان - که عضو ناتو است - برخورد کرده و دو تن را به کام مرگ کشانده‌اند».
جیجی بوفون دروازه بان پارما متقاعد شده که کریستیانو رونالدو در جام جهانی نمایش درخشانی خواهد داشت.
یک مخترع هنرمند به نام دیوید بوون (David Bowen) اخیرا توانسته با ساخت Plant Machete گیاهان را قادر به شمشیر زنی کند.
جیجی بوفون توضیح می‌دهد که چرا در ۴۴ سالگی هنوز برای پارما بازی می‌کند.
تبصره ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی می‌گوید: «زنانی که بدون حجاب شرعی در معابر و انظار عمومی ظاهر شوند به حبس از ۱۰ روز تا دو ماه یا از پنجاه هزارتا پانصد هزار ریال جزای نقدی محکوم خواهند شد.» این تبصره از عبارت «بدون حجاب شرعی» استفاده کرده است. یعنی اینکه زن اصلا و به‌طورکلی حجاب نداشته باشد.
براساس بیانیه ناسا و ای‌اِس‌اِی، چشم‌انداز واضح تلسکوپ جیمز وب رشته‌های ظریف گاز و غبار را در بازوان چرخشی بزرگ آشکار کرده است که از مرکز این تصویر به سمت بیرون می‌پیچد. نبود گاز در منطقه هسته‌ای، چشم‌اندازی بدون ابهام از خوشه ستاره‌ای هسته‌ای در مرکز کهکشان رقم زده است.
قیمت سکه طرح جدید امروز بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته به ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.
وی درخصوص نقطه ضعف فرزندش نیز خاطرنشان کرد: نقطه ضعف مهدى از بدو تولد با او بوده واین مسئله هم جسمی است و هم روحی. من و مادرش هم بسیار تلاش کردیم تا این نقاط ضعف بر شخصیت او تأثیر نگذارد و او بتواند بتدریج که رشد مى کند، بدون احساس ضعف و به صورت عادى به تحصیل و زندگى اجتماعى بپردازد و تا حدود زیادى هم موفق بودیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ