نشست خبری مربیان و بازیکنان دو تیم آرژانتین و فرانسه به شکل خاصی درحال برگزاری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی نعمتی راه حضور ثابتش در ترکیب پرسپولیس را در پست دفاع چپ پیدا کرده است.
نساجی و الخلیج عربستان با حضور مهمانان ویژه و سرمربیان ملی در کاراتپه مقابل هم قرار گرفتند.
دیوید تیلور آمریکایی با حضور در رقابت‌های تورنمنت رنکینگ مجارستان و قرار گرفتن در رده‌های اول تا هشتم می‌تواند جای حسن یزدانی را در رده چهارم بگیرد تا اینبار احتمالا شاهد رقابت این دو چهره پیش از فینال رقابت‌های قهرمانی جهان باشیم.
دیوید تیلور آمریکایی با حضور در رقابت‌های تورنمنت رنکینگ مجارستان و قرار گرفتن در رده‌های اول تا هشتم می‌تواند جای حسن یزدانی را در رده چهارم بگیرد تا اینبار احتمالا شاهد رقابت این دو چهره پیش از فینال رقابت‌های قهرمانی جهان باشیم.
انتخابات فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا دوم مرداد برگزار می‌شود و از بین 3 کاندیدای شرکت کننده در انتخابات تنها صلاحیت یک کاندیدا از سوی مراجع ذی صلاح وزارت ورزش و جوانان به تایید نهایی رسیده است.
باشگاه پرسپولیس از پوستر قهرمانی این تیم در این فصل رونمایی کرد.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی با حضور در تمرین استقلال، به گفت‌وگو با کادر فنی و بازیکنان پرداخت.
دومین گروه منتخب بازیکنان آکادمی در تمرینات تیم بزرگسالان فولاد خوزستان حاضر شدند.
تصویری از حضور محمدعلی زم، روحانی مشهور و پدر روح الله زم با کت و شلوار در مراسم تشییع و تدفین پیکر زنده یاد کیومرث پوراحمد در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است. بر اساس تصویری که خبرگزاری مهر منتشر کرده فردی که در سمت راست تصویر عینک دودی بر چشم دارد، محمدعلی زم است.
ژابی آلونسو بعد از حضور در لورکوزن توانسته این تیم را با پیشرفتی استثنایی مواجه کند.
یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون تیراندازی سرمربی تیم ملی تفنگ را تهدید کرد.
نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین حالا رسانه‌های اروپایی به‌ویژه یکی، دو رسانه آلمانی از آن به‌عنوان جایگاه سیاسی علی دایی در مراسم فیفا حرف زده‌اند. روز گذشته «آگزبورگر» آلمان با اشاره به همین مراسم از انتخاب مسی و حضور علی دایی به‌عنوان دو اتفاق مهم در این مراسم یاد کرد و صندلی علی دایی را صندلی سیاسی فیفا توصیف کرد.
هوادار مشهور استقلال در تمرین این تیم ظاهر شد.
حضور ژوزه مورایس در فوتبال ایران سبب شده تا نگاه چهره‌ها و رسانه‌های بین‌المللی به لیگ برتر بیشتر از گذشته شود.
با حضور سینا سعیدی فر در نیمه دوم دیدار برابر نفت مسجدسلیمان، تمام بازیکنان استقلال در این فصل به میدان رفتند.
گلزن طلایی‌پوشان در دیدار رفت دو تیم احتمالا دقایقی برای بازی در ورزشگاه وطنی فرصت پیدا می‌کند.
دایی در اعتراضات اخیر در ایران حمایتش را از مردم نشان داد، نسبت به مرگ مهسا امینی بی‌تفاوت نبود، بعد در داستان مرگ دانش‌آموز اردبیلی با بیان یکی، دو مطلب فضای خبرسازی را ایجاد کرد و نهایتا هم که بحث منجر به پلمب گالری جواهرات همسرش، سروصدای زیادی به راه انداخت. اگرچه رسانه‌های وابسته به طیفی خاص در تلاش بوده‌اند تا در یکی، دو هفته اخیر با علی دایی به شکلی متفاوت رفتار کرده و به‌نوعی با او تسویه کنند، ولی دایی در مراسم ختم کریم باوی حضوری پررنگ داشت تا نشان دهد جوسازی‌های اخیر چندان تأثیری بر روحیه او نداشته است.
جبلی درباره حذف چهره‌های محبوب در میان مردم از صدا و سیما، گفت: چهره‌ها جزء جدایی ناپذیر رسانه‌ها هستند. اساساً رسانه با میدان دادن به چهره هاست که شکل می‌گیرد، اما نکته مهم این است که نباید به یک تعداد محدوی از چهره‌ها وابسته باشیم به طوری که این افراد خاص گمان کنند الی الابد در صدا و سیما حضور خواهند داشت.
سه داور زن برای اولین مرتبه در تاریخ جام‌های جهانی قضاوت در مهم‌ترین فستیوال فوتبالی جهان را تجربه خواهند کرد و البته آنها با حضورشان چیزهای متفاوتی نسبت به گذشته به این جام وارد می‌کنند.
یکی از رسانه‌های عربی ویدیویی درخورتوجه از حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس منتشر کرده است.
پورتو در حضور مهاجم ایرانی خود دیدار برابر ریو آوه را آغاز می‌کند.
معاون حقوقی و فنی سازمان امور مالیاتی گفت: وزارت اقتصاد برای کمک به نقدینگی واردکنندگان مواداولیه و کالاهای واسطه ای ، مالیات علی الحساب ۴ درصدی آن‌ها را به ۲ درصد کاهش داد.
در سال‌های اخیر با فعالیت اشخاص مختلف و به موازات آن حضور ذینفعان غیر رسانه‌ای متعدد در این عرصه، با پدیده‌ای به نام «محرمانه خواری» یا «بده بزنیم» مواجه شدیم. در این زمانه شاهدیم که جناح‌ها یا گروه‌ها یا دسته‌های اقتصادی یا سیاسی با تطمیع و تهییج برخی افراد و در اختیار دادن اطلاعاتی به اصطلاح محرمانه یا خاص به آن‌ها به دنبال این هستند که «له» یا «علیه» جناح رقیب خود مطالبی را منتشر کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ