رئیس فدراسیون کشتی گفت: از تمامی کسانی که پیگیر حل مشکل ویزا بودند تشکر می کنم، ما کار خود را کرده ایم، حالا نوبت شما است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گلر اتریشی فولاد در صورت حل شدن مشکل قراردادش، در دربی خوزستان فیکس خواهد بود.
کمیته ملی المپیک برای حل مشکل انتخابات ژیمناستیک مکاتباتی داشته و در انتظار پاسخ مسئولان فدراسیون جهانی است.
علی موسوی مهاجم سابق استقلال گفت: آقای خطیر آمد تا به استقلال کمک کند اما دیگر خبری از او نیست! خطیر نمی‌تواند کاری کند. مشکل استقلال بودجه است مگر خطیر میلیاردر است که بتواند بودجه تزریق کند. استقلال به پول نیاز دارد تا بتواند بازیکن بخرد و مشکلاتش را حل کند اما هیچ یک از مسئولان برای این تیم کاری نمی‌کنند.
مدیران استقلال موفق شدند در رایزنی با مسئولان نفت مسجدسلیمان رضایتنامه این بازیکن را دریافت کنند.
به گفته عزت زمانی کافیست دولت اسلامی، رئیس جمهور و وزیر مسکن و دیگر مسئولین اجرایی و تقنینی اراده کنند که مشکل مسکن حل شود. البته سخت است و فرآیندهایی دارد اما در کوتاه‌مدت قابل حل است.
احسان ده‌پهلوان صبح امروز پنجشنبه برای پیگیری مشکل به وجود آمده به فدراسیون ووشو مراجعه کرد تا بلکه بتواند از طریق مسئولان این فدراسیون مشکل خود را حل کند هر چند که باز هم در زمان حضورشان در آنجا با مشکل بزرگی مواجه می‌شوند به طوری که کارمندان این فدراسیون با بیل به سر همسر او می‌زنند تا برای دقایقی او دچار بیهوشی شود.
نایب رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری با مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران دیدار کرد.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: بنده در یکی از جلسات هیئت دولت هم عنوان کردم که از دیرفهمی یا نافهمی برخی مسئولان در عجب هستم. چرا باید زمانی که با مشکلی مواجه می‌شویم به دنبال حل مشکل یا آسیب‌شناسی باشیم.
آیت الله نوری همدانی گفت: باید توجه داشت بخشی از مشکلات که در جامعه وجود دارد ریشه در مشکلات اقتصادی دارد و باید این مسئله و مشکل حل شود. مردم امروز در سختی معیشت هستند و باید خدمت به مردم و حل مشکلات آنان اولویت کار مسئولان باشد.
به نظر می‌رسد رئیس کمیته ملی المپیک ایران کمی خوش‌بینانه به این شرایط نگاه کرده است. اول اینکه در گذشته هرگز از سوی مسئولان ورزش ایران عنوان نشده که مسئله مسابقه‌ندادن با ورزشکاران اسرائیلی خواست دولت است یا ارتباطی با دولت دارد؛ چه‌بسا که اگر چنین اعترافی صورت می‌گرفت، کل ورزش ایران تعلیق می‌شد. حتی برای مثال، در همین ماجرای دادگاه سعید ملایی، یکی از بند‌های دفاعیه طرف ایرانی این بود که مردم ایران از لحاظ اعتقادی و مذهبی اسرائیل را قبول ندارند و ورزشکاران هم از آنجا که از مردم جدا نیستند، به خواست و اعتقاد خودشان از مسابقه‌دادن با ورزشکاران اسرائیلی سر باز می‌زنند و دولت یا مسئولان دولتی نقشی در این ماجرا ندارند.
امام جمعه اردبیل با بیان اینکه از مسئولین محترم مصراً می خواهم راجع به مشکل نان تدبیری اتخاذ کنند، گفت: سرانه سهمیه استان اردبیل از غالب استان ها بالاتر است، اما هم نانوا ناراضی است و هم ارباب رجوع. ۱۰۰ درصد راهکار علمی برای حل مشکل و رضایت هم استانی های عزیز و نانواها وجود دارد.
اهواز- آبگرفتگی معابر و منازل در اهواز به پدیده ای تکراری در زمان بارندگی تبدیل شده و مردم در انتظارند که مسئولان برای حل این مشکل چاره اندیشی کنند.
مدیران باشگاه استقلال فعلا قصد دارند با نامه نگاری جلوی اقدام قانونی مسئولان سانتاکلارا را بگیرند.
مدیران باشگاه استقلال فعلا قصد دارند با نامه نگاری جلوی اقدام قانونی مسئولان سانتاکلارا را بگیرند.
سرمربی پرتغالی باشگاه استقلال مایل بود برای حل مشکل پرداخت طلب سانتاکلارا با مسئولین این باشگاه همکاری کند اما پیشنهاد ساپینتو مورد پذیرش استقلالی ها قرار نگرفت.
ساپینتو به مسئولان باشگاه پیشنهاد داد که مبلغ مورد نظر را در تهران دریافت و همین مبلغ را در پرتغال به حساب سانتاکلارا واریز کند، اما مورد پذیرش قرار نگرفت.
سرمربی پرتغالی باشگاه استقلال مایل بود برای حل مشکل پرداخت طلب سانتاکلارا با مسئولین این باشگاه همکاری کند اما پیشنهاد ساپینتو مورد پذیرش استقلالی ها قرار نگرفت.
مهاجم هلندی پرسپولیس بابت عدم پرداخت مطالبات خود گلایه‌هایی داشت که مسوولان باشگاه در صدد هستند تا ساعات آتی و پیش از دیدار با مس رفسنجان آن را حل کنند.
آیا اتهام علی دایی در مجموع پرسیدن یک سؤال و دعوت به حل مشکلات مردم و توصیه به اصلاح خودی است؟ فرض بر اینکه علی دایی اعتراضی به اتفاقات اخیر داشته و گلایه‌ای هم مطرح کرده؛ اینجاست که باید این موضوع مطرح شود که اگر علی دایی، بین‌المللی‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران، حق چند پرسش ساده و بیان اعتراضش را نداشته باشد، پس چه کسی محق است تا از مسئولان بخواهد مشکل مردم را حل کنند؟
اهواز - دود ناشی از آتش‌سوزی در بخش عراقی تالاب هورالعظیم، زندگی را برای مردم شهرهای پیرامون تالاب سخت کرده است و مسئولان باید برای حل این مشکل چاره‌اندیشی کنند.
اهواز - دود ناشی از آتش سوزی در بخش عراقی تالاب هورالعظیم، زندگی را برای مردم شهرهای پیرامون تالاب سخت کرده و مسئولان باید برای حل این مشکل چاره اندیشی کنند.
وقتی برای یک مشکلی هر روز تجمع می کنند و مسئولان می گویند این مشکل را ظرف دو هفته یا یک ماه حل می کنند این دیگر هنر نیست، هنر این است که ما پیش بینی می کردیم که همدان چه وضعیتی دارد و ما تا چه مدت آب داریم و آن زمان برایش فکری می کردیم تا الان به این روز نیفتد.
ورود مردم عادی به این بیمارستان‌ها ممنوع است!
نماینده مجلس گفت:‌ ما امروز در نیازهای اولیه خود مانده‌ایم. هفته‌ی گذشته طی سفری که به یکی از روستاها داشتم وقتی دیدم در گرمای شدید آب خوردن نداشتند، اشکم سرازیر شد. اما این تنها به یک روستا ختم نمی‌شود بلکه در یک شهر مرزی با ۲۰ هزار نفر جمعیت امروز مشکل آب شرب دارند، مدت مدیدی است که مسئولان می‌گویند این مشکل را حل می‌کنیم؛ اما تا امروز این مشکل را حل نکرده‌اند. البته تنها این شهر نیست بلکه شهرهای بسیاری است که مشکل آب‌شان حل نشده است و این در حالی است که ما یکی از غنی‌ترین منابع آب‌ را در آنجا داریم، اما مردم تشنه‌ هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ