اهواز - استاندار خوزستان گفت: شهید «محمد قنبری» زندگی پاکی داشت و این مسئله باید الگوی مسئولان باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران گفت: شروری که تیرماه ۱۴۰۰ پس از درگیری دسته جمعی و تیراندازی در بزرگراه شهید باکری زندگی مخفیگانه آغاز کرده بود، صبح یکشنبه دستگیر شد.
سعی کنید کمی متنوع شوید. زندگی ساعت‌وار شما را خموده و خسته می‌کند. کمی هیجان‌های مثبت را به زندگی خود جذب کنید. همیشه نوشیدن یک چای با یک دوست خوب می‌تواند ما را سر ذوق بیاورد. حتی می‌توان برای نجات از روزمرگی، کار‌های ساده‌تری انجام داد. قدم بزنید. به یک رستوران شیک بروید.
شرح وقایع زندگی، رشادت‌ها و سخنان پربار شهید مصطفی چمران در کتب درسی فارسی پایه هفتم، پیام‌های آسمانی پایه هشتم و تاریخ معاصر ایران پایه یازدهم و .. منتشر شده است.
زندگی پر از رازهای عجیب است که شاید هیچ‌گاه اسرار آن فاش نشود. اما به جرات می‌توان گفت که والتر سامرفولد که سه بار در طول زندگی و یک بار پس از مرگ مورد اصابت صاعقه قرار گرفت یکی از بدشانس‌ترین مردم تاریخ بوده است!
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی گفت: علل مردانه ناباروری عمدتاً مربوط به سبک زندگی و بیماری‌های قبلی است، اما شایع‌ترین عامل در آقایان بیماری واریکوسل است که کیفیت اسپرم سازی را مختل می‌کند.
روایت محوری مستند درباره شب شهادت شهید مطهری است، اما به صورت موازی و در گفتگو با نزدیکان او چهره‌هایی مانند علی‌اکبر ناطق نوری، رضا داوری اردکانی، هاشم صباغیان و ... گفتگو شده است.
سایت شبکه المیادین با انتشار گزارشی در خصوص زندگی شهید خضر عدنان نوشت که وی ۱۴ بار توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شد و هر بار دست به اعتصاب غذا زد اما هرگز از مسیر مقاومت و جهاد خارج نشد.
در پرتغال ادعا شده است که کریستیانو رونالدو از همسرش جورجینا رودریگز خسته شده و قصد دارد به زودی از او جدا شود.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: روندی که صیاد شیرازی در زندگی داشته، الگویی برای جوانان و آیندگان است.
گلپایگانی درباره رهبر معظم انقلاب گفت: گاهی هدایای بسیار ذی‌قیمتی هم برایشان می‌آورند که یا قبول نمی‌کنند و یا اصلاً نگه نمی‌دارند و سریعاً به جایی واگذار می‌کنند. اگر این را بخواهم بگویم، شاید درست نباشد. فرزندان ایشان هم همگی مستاجرند و اجاره می‌پردازند. کدام آقازاده‌ای این‌طور زندگی می‌کند؟ همه ساده‌زیست و بی‌آلایش هستند. فرزندانشان را اینطوری تربیت و بزرگ کرده‌اند.
این دیالوگی از فیلم غریب است درباره زندگی شهید محمد بروجردی، فرمانده شهید کردستان. در این بخش، امر به معروف و نهی از منکر را این فرمانده شهید در دل جبهه روایت می‌کند. شاید بد نباشد آن‌هایی که به اسم امر به معروف سطل ماست بر سر دختر مردم می‌کوبند، این بخش کوتاه را به روایت شهید محمد بروجردی ببینند.
من همیشه می‌گویم که مسیر حزب الله از روز اول بر تقوا بنا شده بود، زیرا رهبران بنیان‌گذار جان خود را بر کف دست داشتند، برخی از آن‌ها شهید شدند، برخی از دنیا رفتند و برخی زندگی پربرکت و پر از دستاورد‌هایی داشتند.
علاوه بر رژیم غذایی گیاهی و کاهش مصرف الکل سینکلر می‌گوید روزانه یک تا دو لیوان چای ماچا می‌نوشد و مکمل‌های حاوی رسوراترول (مکمل غذایی با پایه گیاهی است که عمدتا در انگور، بادام زمینی، بلوبری، و توت سفید یافت می‌شود) را مصرف می‌کند.
اعظم (عالیه) روحانی گفت: مطهری نظیر نداشت، او یک بشر عادی نبود، برای مادرش بهترین پسر، برای من بهترین همسر و برای بچه هایش بهترین پدر بود. در زندگی مشترک با وجود حقوق طلبگی سعی می کرد، تا حد توان زندگی خوبی برای ما فراهم کند، او اصلاً اهل مریدبازی و ریاکاری نزد مردم نبود و تنها رضای خدا را مدنظر داشت.
ستاره‌های کوتوله قرمز احتمالا سیاره‌هایی در اطراف‌شان می‌چرخند که سرشار از آب هستند، بنابراین جستجوی جهان‌هایی به اندازه زمین در اطراف این ستاره‌ها مکانی منطقی برای شروع جستجوی حیات در جای دیگری در کهکشان است.
محقق داماد استاد دانشگاه شهید بهشتی گفت: در کشوری زندگی می‌کنیم که مجلس آن در حال تصویب قانونی است که هر کسی هر نظری مخالف حاکمیت بدهد ١٠ الی ١۵ سال زندان برود! کره شمالی هم این طور نیست. منبع: خبرفوری
رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه زیارت مزار سردار سلیمانی گفت: اخلاص شهید سلیمانی علت ارادت مردم است، شهید سلیمانی چون انسان صادق و مخلصی بود زندگی این مرد هم در دنیا هم در آخرت پربرکت شد.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پیروی از حاج قاسم به معنای گذاشتن قاب عکس ایشان روی طاقچه نیست پیروی از شهید سلیمانی یعنی عمل به منطق مدیرتی و اصول زندگی فردی و اجتماعی ایشان.
انتقادات شدید عبدالناصر همتی رئیس کل پیشین بانک مرکزی از عملکرد اقتصادی دولت ادامه دارد.
بایرون مورنو شاید بدترین داور تاریخ جام های جهانی باشد، اما در ایتالیا او را یک احمق می دانند که خودش را به ورطه سقوط کشاند.
موضوع از این قرار بود که انفجار‌ها مربوط به یک برنامه فرهنگی با نام «تا پای جان» در محل گروه ۴۴ توپخانه ارتش اصفهان با موضوع روایت زندگی شهید صیاد شیرازی بود که اتفاقاً در زمینه تبیین و روشنگری در جهت نشان دادن پیشینه برخی از هسته‌های اصلی همین عوامل رسانه‌های معاند بوده است.
رئیس پلیس پایتخت با تشریح نحوه شهادت مامور یگان امداد گفت: این شهید دارای فرزند ۷ و نیم ماه است و در خانه ۳۹ متری زندگی میکرد.
فرمانده کل انتظامی گفت: جوانان باید سیره و منش شهیدان بزرگ و گرانقدری همچون شهیدان همت، باکری، خرازی، کاظمی و شهید سلیمانی را در رأس امور زندگی خود قرار دهند.
به گفته عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، سبک زندگی سالم یکی از عوامل پیشگیری کننده از ابتلاء به فشار خون بارداری است. پیروی از یک رژیم غذایی مناسب همراه با رعایت دستورات پزشکِ متخصص و مصرف دارو‌های تجویز شده نیز می‌تواند این بیماری را کنترل و پیامد‌های ناشی از عوارضِ خطرناک آن را کاهش دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ