باشگاه لیورپول مذاکرات برای جذب کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن را آغاز کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ظواهر امر نشان می‌دهد که لطیفی به‌رغم صدور این رای و حتی در صورت تاییدش در سازمان اداری و استخدامی ماندنی است و دولت این دوئل را از قوه قضاییه برده است. اما سازمان تحت مدیریت لطیفی از سایه امنش بیرون آمده و پس از این بیشتر زیر ذره‌بین افکار عمومی، مجلس و نهاد‌های نظارتی خواهد بود. احتمالا استخدام‌های بی‌رویه و مجوز‌های استخدامی تیم لطیفی در کنار تعارض منافع شکل گرفته در حوزه کانون‌های ارزیابی و فعالیت‌های مرکز آموزش مدیریت دولتی با دقت و حساسیت بیشتری مورد بررسی و موشکافی دستگاه‌های نظارتی قرار گیرد.
یک خبرنگار عربستانی ادعا کرد که ممکن است قرارداد مالکوم و الهلال فسخ شود.
به تیم ملی جوانان ایران هنوز صعودش به دور بعد قطعی نشده است.
دروازه بان ملی پوش ایرانی احتمالا فصل آینده هم در اسپانیا حضور خواهد داشت و به نظر اخبار بازگشتش به ایران صحت نداشته باشد.
توزیع فلز در کهکشان راه شیری در مقایسه با کهکشان‌های دیگر بسیار مسطح‌تر است و بیشتر شبیه یک پنکیک است تا یک دونات. به گفته محققان، کهکشان ما منحصر به فرد نیست، اما چندان هم رایج نیست. توزیع فلزی کهکشان راه شیری، احتمالا برای کهکشانی به این جرم، متداول نیست.
لوب سالهاست که در جستجوی کشف مصنوعاتی است که ممکن است به یک تمدن فرا زمینی تعلق داشته باشند و در این راستا برای خود شهرت زیادی دست و پا کرده. اگرچه او احتمالا به خاطر نظریه‌هایش درمورد جرم میان‌ستاره‌ای Oumuamua که در اکتبر ۲۰۱۷ از کنار زمین عبور کرد، مشهور است. این در حالی است که آخرین پدیده این چنینی با نام IM ۱ در سال ۲۰۱۴ در اقیانوس آرام سقوط کرده بود.
هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان مورد توجه تیم‌هایی از یک لیگ عجیب و نوپا قرار گرفته است و احتمال دارد در فوتبال ۷ نفره بازی کند!
ستاره استقلال درخواست ویژه‌ای از کمیته داوران برای فینال احتمالی با پرسپولیس در جام حذفی داشت.
وضعیت عمر السومه برای فصل بعد نامشخص است و او احتمالا در یکی از تیم های الاهلی، العربی، الغرافه و الاخدود به میدان خواهد رفت.
مصطفی با پلیس تماس می‌گیرد و آن‌ها شروع به جست‌وجو می‌کنند تا اینکه به ردپایی که در برف جا مانده است می‌رسند. پلیس و مصطفی، از ردپا عکس می‌گیرند و همین سرنخ، به شناختن سارق احتمالی کمک می‌کند.
فوتبال روسیه در حال آماده شدن برای یک تصمیم مهم و انتقال احتمالی به کنفدراسیون فوتبال آسیا است.
علی اصغر مجرد می‌گوید احتمال بسیار زیاد نیاز به عمل ندارد و برای درمان به امارات خواهد رفت.
در اتفاقی عجیب یک سگ با پیشبینی احتمال حمله سگی دیگر به دختربچه او را از اتفاقی هولناک نجات داد.
دکتر مهدی زارع زلزله شناس در این ویدیو درباره منشاء نور‌های عجیب و اسرار آمیزی می‌گوید که در لحظه زلزله ایجاد می‌شوند و درباره آن‌ها شایعات زیادی راه افتاده است. از اینکه این‌ها از هارپ تولید می‌شوند یا منبعی فرازمینی دارند یا اصلا یک پدیده علمی هستند؟ در این کمتر از دو دقیقه این متخصص ایرانی درباره فعل و انفعالاتی در اعماق زمین گفته که احتمالا منشاء اصلی این نور‌ها هستند.
یک رسانه بلژیکی اعلام کرد باشگاه شارلوا بلژیک با علی قلی زاده بازیکن ایرانی خود معامله بدی خواهد داشت.
دانشمندان در مطالعه‌ای دریافتند که احتمالا چرخش هسته زمین معکوس شده است. این مطالعه چشم‌اندازی جدید بر فرآیند‌های زمین‌شناسی که در عمق سیاره ما اتفاق می‌افتد، خواهد گشود.
شاید تعجب کنید اگر بشنوید در فرانسه، اسپانیا و سوئیس، افراد عینکی باید همیشه در حین رانندگی یک عینک دوم نیز با خود به همراه داشته باشند.
سعید مصطفی‌وند بازیکن باتجربه والیبال ایران در آستانه یک ناکامی عجیب قرار دارد.
یک سایت اماراتی مدعی شد که باشگاه استقلال پول انتقال قرضی مهدی قایدی را به خاطر مشکلات مالی پرداخت نکرده است و این بازیکن احتمالا به الاهلی برمی‌گردد.
شاید شکل‌های متمایزی که در این دهانه‌ها دیده می‌شود کمی گیج‌کننده باشد، اما گیسلر می‌گوید یک توضیح احتمالی در ارتباط با تصعید مواد یخی در مریخ وجود دارد که این شکل‌ها را توجیه می‌کند.
ساعت حدود چهار می‌شود که آقای نیک‌فرجام تصمیم خودش را می‌گیرد: به شدت نگران توله‌ها بودم، آن منطقه هم آنتن ندارد و امکان تماس با هیچ‌کسی را نداشتم. از یک طرف می‌دانستم که اگر توله‌ها را با خودم ببرم، شاید دیگر مادرشان سراغ‌شان نیاید، از طرفی حدس می‌زدم یوزپلنگ مادر با خطری مواجه شده و تصمیم گرفته جای توله‌ها را عوض کند و شاید همین حین دچار حادثه شده باشد و اصلا برنگردد، اگر توله‌ها را همان‌جا رها می‌کردم احتمال برگشتن مادرشان از اینکه از گرسنگی بمیرند و یا طعمه حیوانی شوند، کمتر بود، پس تصمیمم را گرفتم و توله‌ها را با بدون اینکه دستم به آن‌ها بخورد، با یک گونی برداشتم.
امسال در ابتلا به آنفلوآنزا با سویه عجیب و جدیدی درگیر نبودیم و می‌توان گفت که تقریبا شرایط مانند سال‌های قبل از کرونا بوده است. منتها امسال یک ویژگی که در اپیدمی آنفلوآنزا وجود داشت، این بود که علائم تنفسی را در کودکان بیشتر شاهد بودیم، اما به لحاظ تعداد و روند، تقریبا شرایط مانند قبل از کرونا بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ