ژاپن اعلام کرد که ایجاد تاسیسات نظامی به ارزش ۳۲۰ میلیارد دلار را آغاز خواهد کرد. این تاسیسات از آنجایی که قبلاً تنش های منطقه ای و حمله روسیه به اوکراین ترس از جنگ در شرق آسیا را افزایش داده، قرار است ژاپن را برای یک درگیری جدی آماده کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه بر ضرورت ارتقای همکاری‌های دو کشور در حوزه های مختلف، خصوصا سازوکار مشارکت شرکت‌های ژاپنی در بخش دارو و تجهیزات پزشکی را مورد تاکید قرار داد.
تصاویری از عزاداری محبان اباعبدالله در توکیو ژاپن را مشاهده می‌کنید.
قهرمان پارالمپیک توکیو دلیل تغییر کلاس‌بندی، موفق به حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان پارادوومیدانی در رشته پرتاب نیره نشد.
رسانه‌های ژاپنی اعلام کردند انفجاری در ساختمانی در مرکز شهر توکیو عصر دوشنبه رخ داد اما آتش خیلی زود مهار شد.
در توکیو، بازدیدکنندگان می‌توانند بومیان پشمالو آمریکای جنوبی را نوازش کنند، در آغوش بگیرند. ۳۰ دقیقه ۱۰۰۰ ین (۷ دلار) هزینه دارد.
وزیر خارجه امارات که در توکیو به سر می برد با مقامات ژاپنی دیدار و گفتگو کرد.
دارنده مدال طلای پرتاب نیزه پارالمپیک توکیو گفت: به دلیل شرکت در دوره‌های آموزشی پارادوومیدانی که ۹ تا ۱۳ اردیبهشت در هندوستان برگزار می‌شود، امکان شرکت در مسابقات قهرمانی کشور را ندارم.
دارنده مدال طلای پرتاب نیزه پارالمپیک توکیو گفت: به دلیل شرکت در دوره‌های آموزشی پارادوومیدانی که ۹ تا ۱۳ اردیبهشت در هندوستان برگزار می‌شود، امکان شرکت در مسابقات قهرمانی کشور را ندارم.
معاون وزارت خارجه کشورمان گفت:ارتقای همکاری‌های تهران و توکیو، علاوه بر تأمین منافع دو ملت، بسترساز صلح و ثبات است و منافع هیچ طرفی را تهدید نمی‌کند.
سفرهای رسمی متقابل مقامات کره جنوبی و ژاپن پس از ۱۲ سال توقف از سر گرفته می‌شود.
دوپینگ وزنه‌بردار مدال‌آور قزاقستان در بازی‌های المپیک توکیو مثبت اعلام شد.
اعضای تیم ملی بسکتبال ایران در اقدامی فرهنگی با پیراهن هایی منقش به نقشه و نام خلیج همیشه فارس وارد توکیو شدند.
ژاپن به دلیل کمبود نیروی کار و چالش های ایزوله سازی مناطق حومه شهری مشغول تسهیل قوانین ترافیک خود است تا ربات های خودران تحویل کالا بتوانند در خیابان ها تردد کنند.
کازو توشی آیکاوا، سفیر ژاپن در ایران با علی‌اکبر صفایی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی دیدار و گفت‌وگو کرد.
قهرمان پارالمپیک توکیو در رشته جودو گفت: برای ارتقای رنکینگ و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس در وزن مثبت ۹۰ کیلوگرم کار سختی را پیش رو دارم.
قهرمان سه دوره المپیک در رشته وزنه‌برداری از کشور چین به دلیل دوپینگ از حضور در رقابتها فعلا محروم شده است.
تصاویر منتشر شده از ورود کاروان ژاپن به دوحه، نکات جالبی را در خود دارد.
وزیر دفاع ژاپن اعلام کرد که پس از بررسی اطلاعات، متوجه شدیم که موشک پرتابی اخیر کره شمالی از مجمع الجزایر ژاپن عبور نکرده، بلکه بر فراز دریای ژاپن ناپدید شده است.
«جواد اوجی» و هیات همراه برای حضور در نشست وزارتی شراکت سبز آسیا و دیدارهای چند جانبه تهران را به مقصد توکیو ترک کردند.
نخست‌وزیر ژاپن در مجمع عمومی سازمان ملل مدعی شد بدون هیچ پیش‌شرطی با رهبر کره شمالی دیدار خواهد کرد.
نایب قهرمان پارالمپیک توکیو در پرتاب نیزه گفت: با تمرینات خوبی که بعد از بازی‌های پارالمپیک توکیو داشتم، هدفم کسب مدال طلا و رکوردشکنی در مسابقات بین‌المللی مراکش است.
قهرمان پرتاب نیزه پارالمپیک توکیو با اشاره به حضورش در مسابقات بین‌المللی مراکش گفت: تلاشم بر این است که با رکوردشکنی در این مسابقات، بهترین عملکرد را بعد از پارالمپیک توکیو در پرتاب نیزه داشته باشم.
پانزدهمین دوره رقابت‌های شوتوکان کاراته قهرمانی جهان با کسب سه مدال طلا، یک نقره و دو برنز برای نمایندگان ایران به پایان رسید.
پانزدهمین دوره رقابتهای شوتوکان کاراته قهرمانی جهان با کسب سه مدال دو، یک نقره و دو برنز برای نمایندگان ایران به پایان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ