«نگرانی‌های فزاینده از تقویت احتمال شکست مذاکرات وین و فروپاشی توافق برجام و تبعات گسترده این مساله برای کل منطقه خاورمیانه و روند‌های جاری تنش زدایی در آن، و البته تقویت گمانه زنی‌ها مبنی بر وقوع جنگی قریب الوقوع میان اسرائیل و حزب الله لبنان با محوریت اراده جدی حزب الله جهت حراست از منابع انرژی لبنان در میادین مشترک گازی این کشور با رژیم اسرائیل در شرق مدیترانه و بی اعتنایی تل آویو به این مساله و پیشبرد پروژه‌ها در این میادین به صورت یک طرفه، دو بحرانِ قریب الوقوعی هستند که در سطوحی متفاوت، از ایجاد چالش‌های جدی سیاسی و امنیتی در خاورمیانه در روز‌ها و ماه‌های آتی خبر می‌دهند».
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای برگزاری اولین دیدار افصل جدید با دو تغییر نسبت به فصل گذشته همراه شد. هر چند دو تغییر صورت گرفته هم بازیکنان جدیدی نیستند و قبلا برای سرخ ها بازی کردند.
سیمرغ و دریاچه ارومیه دو شاخصه مهم پوستر بیست‌ودومین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی ارومیه است.
محمد نوازی و بهزاد غلامپور قبل از شروع نخستین جلسه تمرین استقلال وارد کمپ ناصر حجازی شدند.
نفرات منتخب حسین عبدی در دیدار نیمه نهایی جام ملت‌های نوجوانان معرفی شدند.
مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بدون شک قهرمان از دل دربی خارج می‌شود. سپاهان شانس قابل ملاحظه‌ای با توجه به حریفانش دارد اما من فکر می‌کنم این بازی باعث تغییراتی در صدر می شود.
هواپیمای جدید رییس جمهور ایالات متحده دارای سیستم منور‌های سوزان جدید برای گول زدن موشک‌ها و لیزر‌های پیشرفته خواهد بود که نه تنها می‌توانند سیستم مسیریابی موشک‌های هدایت شونده را از کار بیندازند، بلکه آن‌ها را در حین پرواز نیز نابود سازند. سیم کشی جدید نیز در برابر حملات الکترومغناطیسی ایمن بوده و به ایر فورس وان امکان می‌دهد که در صورت وقوع انفجار هسته‌ای در همان حوالی نیز به کار خود ادامه دهد. شکل جدید بال‌ها نیز به هواپیما امکان می‌دهد روی باند‌های کوتاه تری بلند شده و فرود بیاید.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای زمان برگزاری دیدار نهایی لیگ برتر زنان را ساعت 14 روز جمعه 21 بهمن‌ماه اعلام کرد.
باشگاه مس کرمان با دو بازیکن جدید از تیم هوادار تهران قرارداد بست.
مرتضی منصوری و حسین ابراهیمی با امضای قراردادی به طور رسمی به هوادار تهران پیوستند.
دو داروی گیاهی «لیپوویا» تنظیم کننده سطح کلسترول، تری‌گلیسیرید، قند خون و « ول اسلیپ» داروی درمان اختلالات خواب با حضور ئیس جهاددانشگاهی رونمایی شد.
خروس‌ها با دو تغییر اجباری در ترکیب بازی مقابل مراکش را آغاز می‌کنند.
تماشاگران دو تیم ملی فوتبال ایران و ولز که از ساعات ابتدایی صبح امروز در مسیرهای منتهی به ورزشگاه احمد بن علی حضور داشتند با شور و اشتیاق بالا منتظر شروع این دیدار حساس هستند.
تماشاگران دو تیم ملی فوتبال ایران و ولز که از ساعات ابتدایی صبح امروز در مسیرهای منتهی به ورزشگاه احمد بن علی حضور داشتند با شور و اشتیاق بالا منتظر شروع این دیدار حساس هستند.
سه شنبه این هفته از کیت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 رونمایی می شود.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: به دنبال روش های الکترونیکی برای صدور مجوز و ارسال مدارک الکترونیکی هستیم.
امید نمازی به عنوان دستیار سرمربی و مدیر بخش بازیکن‌یابی به کادرفنی تیم فوتبال هاتفورد اتلتیک امریکا اضافه شد.
دو بازیکن سابق پرسپولیس به تیم لیگ یکی دریای کاسپین پیوستند.
از لباس اول و دوم تیم های ملی آرژانتین و اسپانیا برای جام جهانی2022 رونمایی شد.
دو نانوکیت تشخیص آلودگی های نیترات و نیتریت و آمونیاک در پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی رونمایی شد.
رونمایی از پیراهن سوم فصل جدید اورتون، هواداران این تیم را به دو دسته تقسیم کرده است. گروهی که مخالفت این پیراهن جدید هستند می‌گویند نگران از دست رفتن سنت و تاریخ باشگاهند.
محمدمهدی احمدی ناشناخته‌ترین خرید تابستانی پرسپولیس است که وظایف سنگینی را در ترکیب سرخپوشان خواهد داشت.
دو کشور چین و ایران به همراه روسیه هسته اصلی قطبی ضدآمریکایی را تشکیل می‌دهند. با بحران اوکراین و افزایش تنش ها در تایوان، باید منافع مشترک تهران، پکن و مسکو را زیر نظر داشت.
هر دو فیلمساز در زمره فیلم اولی‌ها هستند و البته ارسلان امیری به واسطه تجاربش در همکاری با آیدا پناهنده دورنمای بهتری را پیش رو دارد اما هیچ یک از این دو اثر کنجکاوی منتقدین را به شکل گسترده در پی نداشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ