دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران با کلاه قرمز رنگ و گارد ویژه در تمرین امروز حضور یافت تا شایعه درباره بازی کردنش قوت بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد نادری یکبار دیگر مقابل یحیی گل محمدی و پرسپولیس قرار می گیرد؛ او احتمالا بار دیگر برای یحیی دسته گل ببرد.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: انبار مهمات تیپ ۱۵ گارد ملی اوکراین منهدم شد.
وقتی محمد انصاری برای باقری پست احساسی می گذارد یعنی آقا کریم در دل طیف کاملا گوناگونی از علاقمندان به فوتبال جا دارد.
فرمانده کل فراجا گفت: گارد ملی فدراسیون روسیه شباهت‌هایی با سازمان یگان ویژه، نیرو‌های ویژه ضد تروریسم و رهایی گروگان فراجا دارد و یگان‌های رزمی را هم شامل می‌شود که آن یگان‌ها هم شباهت‌هایی با یگان تکاوری فراجا دارد.
چابهار-گردشگری دریایی به دلیل نیاز به زیرساخت‌های ویژه و تا حدودی ناشناخته بودن آن برای مردم و مسئولان، مورد غفلت بسیار بوده،اما مسئولان اعلام کرده اند این بخش در سواحل مکران رونق می گیرد .
طبق روایت دانشجو‌ها از حدود ۹ صبح با حضور گارد ویژه فضای اطراف این دانشگاه امنیتی شده و با وجود اینکه گارد ویژه با دانشجو‌ها برخوردی نداشته، اما افراد لباس شخصی برای برخورد با دانشجو‌ها اقدام کردند. حتی طبق اظهار برخی دانشجوها، با والدین برخی دانشجو‌هایی که در داخل دانشگاه تحصن کردند، تماس گرفته شده تا فرزندشان هرچه زودتر از دانشگاه بیرون بیاید.
این سرکرده داعش، فارغ‌التحصیل دانشگاه پلی‌تکنیک کابل و در دولت اشرف غنی، از اعضای گارد ویژه معاون ریاست جمهوری بوده است.
ساعتی پیش از ترک بیروت، امام موسی صدر در دیداری ویژه با اعضای دفتر سیاسی جنبش امل، اهداف خود از سفر به لیبی را تشریح کرد؛ مهمترین این اهداف عبارتند از: «۱. تبیین ماهیت حقیقی اندیشه تشیع و دعوت مصرانه به وحدت امت اسلام ۲. تشریح مواضع شیعیان در طول تاریخ و در زمان کنونی در قبال مسائل مهم جهان اسلام و در رأس آن‌ها قضیه فلسطین و روابط مستحکم با انقلاب فلسطین ۳. رفع ابهامات و سوءتفاهم‌های موجود درباره جنبش امل و رهبران آن، که در اثر جنگ تبلیغاتی گسترده در ذهن مسئولان لیبی شکل گرفته است.»
سعید مهری با وجود دو مصدومیت ویژه اما در تمرینات گروهی استقلال حاضر است و می‌خواهد مقابل تراکتور به میدان برود.
مهاجم استقلال با زدن دو گل دیگر بهترین گلزن تاریخ این باشگاه در دربی لقب می گیرد؛ او فقط یک گل با رکورد مظلومی و جباری فاصله دارد.
از امروز تا یکشنبه با توجه به افزایش ابر و افزایش سرعت باد در بیشتر نواحی استان به ویژه مرکز و نیمه‌جنوبی احتمال خیزش موقتی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.
رژیم صهیونیستی با ایجاد تشکیلات شبه نظامی جدید موسوم به "گارد ملی"، عملا تندروهای اسرائیلی را که سال ها بدون هرگونه تابلو و نشانی بالای سر خود، دست به جنایت علیه فلسطینی ها به ویژه در کرانه باختری می زدند را در قالب یک تشکیلات شبه نظامی منسجم سازماندهی می کند و حتی به آن ها جهت انجام رویه های مجرمانه و غیرقانونیشان علیه فلسطینی ها، نوعی مصونیت را نیز اعطا می کند. به بیان ساده تر، این طیف ها که به شدت خطرناک هستند، به بخشی رسمی از بدنه نظام حکمرانی اسرائیل تبدیل خواهند شد.
مدافع تراکتور با گارد ویژه و با اجازه پزشک مقابل پرسپولیس قرار گرفت.
مدیرعامل استقلال از جلوی جایگاه ویژه کمپ حجازی با هواداران استقلال صحبت کرد.
محمد جمشیدی با وجود مصدومیت و بستن گارد روی صورت و بینی خود امتیازآورترین بازیکن گرگانی ها در دیدار با نفت عراق بود.
فرمانده نیروی ویژه گارد پادشاهی بحرین قصد دارد در ماه مارس برای حضور در یک مسابقه ورزشی که در تل آویو با همکاری مشترک برگزار می شود، به فلسطین اشغالی برود.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت اجرای نظام تعرفه گذاری پرستاران گفت: باید به معیشت پرستاران به ویژه پرستاران مراکز درمانی توجه ویژه شود.
علیرضا بیرانوند که در بازی ایران مقابل انگلیس از ناحیه بینی دچار شکستگی شده بود، در تمرین امروز تیم ملی پس از دو روز غیبت شرکت کرد. بیرانوند در این تمرین با محافظ روی صورت و کلاهی بر سرش شرکت کرد تا با این شرایط احتمال حضور خود در بازی با ولز را افزایش دهد.
آیدین مولازاده، حقوقدان حوزه پزشکی درباره ورود گارد ویژه و نیرو‌های امنیتی به بیمارستان گفت: «اگر نیرو‌های امنیتی حکم قضایی داشته باشند، ورودشان به بیمارستان قانونی است. اما نحوه ورود مهم است، چون احتمال دارد مشکل بیمارانی که به دلیل مشکل قلبی، ریوی و... بستری هستند، تشدید شود. اگر قانون را هم کنار بگذاریم، این نحوه ورود به بیمارستان‌ها اخلاقی هم نیست. البته من تحقیق کردم و متوجه شدم ورود گارد ویژه به این شکلی که این افراد ادعا کرده‌اند، صورت نگرفته است. اما در هر حال در قسمت پشتی بیمارستان سینا این اتفاق رخ داده است.»
شهردار تهران می‌گوید شهرداری هیچ‌وقت اتوبوس‌ها را برای بستن میدان‌ها استفاده نکرده است: «ما دنبال این هستیم که راه‌ها را باز کنیم تا ترافیکی ایجاد نشود، آن وقت شما می‌گویید اتوبوس‌ها را گذاشتیم تا راه را ببندیم؟»
برنامه‌ای جامع با هدف توسعه زیست‌بوم نوآوری در مناطق آزاد و ویژه با رویکرد توسعه صادرات دانش‌بنیان طراحی شده است.
رئیس جمهور گفت: سمن‌ها، گروه‌های مردمی و به ویژه تشکل‌های جهادی ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه ایجاد اشتغال دارند که باید مورد توجه قرار گیرند.
رئیس جمهور روسیه خواستار هماهنگی و سرعت عمل بیشتر دستگاه های مرتبط با عملیات نظامی ویژه این کشور در اوکراین شد.
اراک - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دولت سیزدهم باید توجه ویژه به مناطق محروم و حاشیه نشین داشته باشد و رفع مشکلات این مناطق نیز باید در دستور کار مسئولین استان مرکزی قرار گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ