طبق روایت دانشجو‌ها از حدود ۹ صبح با حضور گارد ویژه فضای اطراف این دانشگاه امنیتی شده و با وجود اینکه گارد ویژه با دانشجو‌ها برخوردی نداشته، اما افراد لباس شخصی برای برخورد با دانشجو‌ها اقدام کردند. حتی طبق اظهار برخی دانشجوها، با والدین برخی دانشجو‌هایی که در داخل دانشگاه تحصن کردند، تماس گرفته شده تا فرزندشان هرچه زودتر از دانشگاه بیرون بیاید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع ملی‌پوش و جنجالی الهلال پس از باخت مقابل النصر به زد ‌‌و خورد با ستاره النصری‌ها پرداخت.
بهارستان- فرمانده انتظامی بهارستان وقوع یک فقره قتل بر سر جای پارک خودرو در گلستان را تائید کرد و گفت: قاتل در کمتر از یک ساعت دستگیر شد
دعوا که شروع شد تراب از داخل رستوران بیرون آمد. آن ۳ جوان داشتند من را کتک می‌زدند. سنگ و چوب هم در دستان‌شان بود. تراب سمت آن‌ها آمد و برای دفاع از من با آن‌ها درگیر شد. چند بار دنبال هم دویدیم. ناگهان آن‌ها ۳ نفری سر من ریختند و داشتم از آن‌ها کتک می‌خوردم. نفهمیدم چه شد که تراب به داخل رستوران رفت و از آشپزخانه رستوران چاقوی بزرگی برداشت و با آن به صحنه دعوا برگشت. وقتی به خودم آمدم که یکی از آن جوانان روی زمین افتاده بود.
اختلاف بر سر یک ملک باعث درگیری طرفین و وقوع جنایت شد. مرد میانسال که قصد داشت اختلاف ملکی با فردی را حل کند در جریان نزاع کشته شد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان در صحنه جرم حکایت از آن داشت که مقتول با ۲ برادر جوان که با آن‌ها در تهرانپارس همسایه بوده به دلیل جای پارک خودرو درگیر شده و در جریان این نزاع با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است. همچنین در ادامه مشخص شد که این ۲ برادر پس از ارتکاب جنایت ابتدا به کردستان و سپس به صورت غیرقانونی به عراق گریخته‌اند.
لیبروی تیم ملی والیبال درباره اتفاقات عجیبی که طی چند روز اخیر پشت سر گذاشته صحبت کرده است.
روز گذشته صدا و سیمای مرکز کرمان بدون اشاره به حاشیه‌های ماجرا، دلیل مرگ این بانوی ۵۹ ساله را ایست قلبی عنوان کرد. علی بابایی، فرماندار شهرستان کرمان هم دیروز اظهار داشت: عصر روز (یکشنبه) بین گروهی از مسافران در منطقه گردشگری شهر ماهان نزاع رخ داده است که متاسفانه تعدادی مجروح و فوت شدند.
بعد از ظهر روز یکشنبه در پارکینگ باغ شازده کرمان درگیری جمعی بین دو گروه از افراد که یک گروه آن‌ها از مسافران بوده اند صورت می‌گیرد.
‌سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از درگیری منجر به قتل پسری جوان در شهرستان ری، خبر داد.
روزنامه تایمز اسرائیل در یادداشتی نزاع داخلی اسرائیل را نشانه‌ای از فروپاشی قریب الوقوع دولت یهود عنوان کرد که باعث افزایش قدرت نیروهای مقاومت و فلسطین می‌شود.
دادستان همدان با تکذیب این ادعا که موضوع نزاع بر سر حجاب بوده است گفت: ماجرای رخ داده به دنبال درگیری لفظی و سپس فیزیکی در نحوه پذیرایی در محل بوده و از آنجا که حین درگیری روسری از سر متهمان می‌افتد.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از نزاع و درگیری منجر به قتل یک همسر در شرق پایتخت خبر داد.
عصر امروز نزاع بر سر جای پارک در شهرک افشین باعث مرگ یک پدر و پسر شد.
عامل نزاع مرگبار خیابانی به دام افتاد
بندرگز- فرمانده انتظامی بندرگز از دستگیری ۱۲ نفر از عوامل نزاع و درگیری شب گذشته در این شهرستان خبر داد.
عروس جوان که تصور می‌کرد در این نزاع مادرشوهرش را به قتل رسانده است در تحقیقات گفت: مادرشوهرم از همان ابتدا مخالف این ازدواج بود و مدام زخم‌زبان می‌زد و یک لحظه هم اجازه نمی‌داد آرامش داشته باشم. روز حادثه به دیدنش رفتم، اما با هم درگیر شدیم و او را کتک زدم. وقتی مادرشوهرم بی‌هوش روی زمین افتاد، فکر کردم مرده است و از ترس فرار کردم. طلاهایش را هم سرقت کردم تا فکر کنند دزد به خانه‌اش آمده است. طلا‌ها را ۲۰۰ میلیون تومان فروختم و خرج کردم، اما الان پشیمانم.
به گزارش رسانه های انگلیسی، شاهزاده هری مدعی شده است که برادر بزرگترش و وارث تاج و تخت، شاهزاده ویلیام، او را در جریان مشاجره سال ۲۰۱۹ بر سر همسرش مگان مارکل، مورد ضرب و شتم قرار داده است.
دقایقی قبل از گل تساوی هلند به آرژانتین، درگیری شدیدی میان اعضای دو تیم کنار زمین رخ داد که کم سابقه بود.
با شکست صربستان برابر سوئیس، امروز در فرودگاه دوحه از مسافرین بلگراد می‌خواهند برای تحویل چمدان‌های خود به قسمت تحویل بار مراجعه کنند!
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: امروز وقت رسیدگی به یک پرونده قتل بوده که طرفین پرونده درب دادگستری با هم درگیر شده و این درگیری منجر به تیراندازی بین طرفین شده که ۶ نفر از خانواده قاتل و ۲ نفر از عابرین و رهگذران مجروح می‌شوند.
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور ادامه داد: تا کنون ۲ نفر در این خصوص دستگیر شدند و تحقیقات با دستورات مقام قضایی ادامه دارد.
نزاع و تیراندازی اراذل و اوباش، رهگذر بی گناه را روانه بیمارستان کرد
رسیدگی به این پرونده از اوایل دی‌ماه سال گذشته با گزارش نزاع جمعی در قرچک ورامین آغاز شد. پس از حضور و بررسی‌های مأموران مشخص شد، درگیری میان ۷ نفر که سرنشینان دو خودرو بودند، رخ داده است. در این میان پسر ۳۰ ساله‌ای به نام کریم از ناحیه سر بشدت مجروح شده بود که به بیمارستان منتقل شد و ساعاتی بعد هم در اثر شدت جراحات وارده جان باخت.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای حوالی مشهد پنج مجروح برجای گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ