آیدین مولازاده، حقوقدان حوزه پزشکی درباره ورود گارد ویژه و نیرو‌های امنیتی به بیمارستان گفت: «اگر نیرو‌های امنیتی حکم قضایی داشته باشند، ورودشان به بیمارستان قانونی است. اما نحوه ورود مهم است، چون احتمال دارد مشکل بیمارانی که به دلیل مشکل قلبی، ریوی و... بستری هستند، تشدید شود. اگر قانون را هم کنار بگذاریم، این نحوه ورود به بیمارستان‌ها اخلاقی هم نیست. البته من تحقیق کردم و متوجه شدم ورود گارد ویژه به این شکلی که این افراد ادعا کرده‌اند، صورت نگرفته است. اما در هر حال در قسمت پشتی بیمارستان سینا این اتفاق رخ داده است.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری یک نفر از عوامل اصلی حمله مسلحانه به مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.
فرمانده کل انتظامی کشور در پیامی از اقدامات اثرگذار فرماندهان و کارکنان در اجرای طرح های امنیت اجتماعی به ویژه در حوزه عفاف و حجاب تقدیر و تشکر کرد.
فرمانده انتظامی پایتخت از به کارگیری تمام ظرفیت پلیس در راستای تأمین امنیت شهروندان در میهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر خبر داد.
لیونل مسی به دلیل مسافرت به چین با پاسپورت اشتباه، توسط ماموران مرزبانی چین متوقف شد و دو ساعت طول کشید تا اجازه ورود به این کشور را دریافت کند.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از استقرار مأموران پلیس راهور در معابر منتهی به مرقد حضرت امام و مدیریت ترافیک و تسهیل در تردد زائران خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو هنگام پرسه زنی با خودروی پراید مسروقه خبر داد.
فرمانده یگان امداد تهران از توقیف یک دستگاه خودروی سواری پراید به سرقت رفته و دستگیری یک سارق خودرو خبر داد.
خواهر حامد به عنوان شاهد ماجرا گفت: وقتی سر و صدای برادرم را شنیدم خودم را سراسیمه به کوچه رساندم. این ۳ مرد قصد داشتند با زور برادرم را سوار خودرویی کنند و حتی چند دقیقه‌ای هم او را در خودرو پژو ۲۰۶ حبس کردند که من مانع حرکت آن‌ها شدم. وقتی جمعیت جمع شد آن‌ها خودشان را مأمور معرفی کردند و گفتند که برادر من دزد است. اما بعد از اینکه مأموران گشت از راه رسیدند و دروغ این مردان آدم ربا در برابر چشم عابران فاش شد، مرد جوانی جلو آمد و به من گفت که هر چه را دیده شهادت می‌دهد.
در ایستگاه های مترو تهران ماموران نیروی انتظامی از دختران و زنان بی حجاب می خواهند که برای عبور از گیت و سوار شدن به واگن ها، حجاب به سر کنند و در غیر این صورت اجازه عبور به آنها داده نمی شود.
قراراست از بازیکنان دربی شماره ۱۰۰ پایتخت، تست دوپینگ گرفته شود.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای لوازم خودرو با گشت زنی‌های انتظامی پلیس خبر داد و گفت: متهم به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرد.
طبق رأی اکثریت قضات هیأت عمومی دیوان عالی کشور، رفتار مأمورانی که با قاچاقچیان تبانی کرده و با اخذ رشوه به آنها اجازه عبور داده اند، مشمول مقررات تعدد معنوی است.
دزفول- فرمانده انتظامی دزفول از کشته شدن یک سارق مسلح در درگیری با مأموران پلیس در شهرستان دزفول خبر داد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهم‌ترین حوادث را بخوانید.
لبخند تلخی می‌زند و می‌گوید: می‌خواستند مأموران ما را تحریک کنند؛ اصلاً موضوع مأموریت و استقرار ما چیز دیگری بود. ما با مردم عادی طرف نیستیم ما در کنار مردم هستیم. ما فقط افسوس خوردیم که چرا زنان و دختران‌مان گول خورده و حیا و عفت خود را به بهای ناچیزی فروخته‌اند. می‌پرسم پس مأموریت شما چه بود؟ می‌گوید در وهله اول استقرار در معابر و ایجاد امنیت برای مردم به خصوص زنان و در وهله اصلی شناسایی، رصد و دستگیری لیدرها.
مأموران پلیس راهور تهران بزرگ با آمادگی صد درصدی از ساعات ابتدایی امروز برای پوشش ترافیکی در محورهای منتهی به راهپیمایی 22 بهمن حضور یافتند.
شب گذشته هنگام تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز تعدادی از مأموران یگان حفاظت شهرداری تهران مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.
مدیرمسئول روزنامه کیهان با توجه به بازداشت و زندانی کردن «حمید نوری» در سوئد می‌گوید: سوئدی‌ها باید بدانند همانگونه که افرادی همچون رهبر گروه ترورسیتی الاهوازیه را به ایران منتقل کرده و مجازات کردیم، همین کار را می توانیم با مأموران امنیتی شما انجام دهیم.
انهدام باند مأموران قلابی مسلح در هرمزگان
«جعفر شهری» در کتاب تهران قدیم دراین‌باره چنین نوشته است: دروازه‌های دوازده‌گانه اطراف شهر تهران تنها راه خروج و ورود به تهران بود که از اذان صبح باز و کمی بعد از اذان مغرب بسته می‌شد و مردم فقط در این زمان می‌توانستند از شهر خارج یا به شهر وارد شوند و در ساعات غیرمجاز فقط با راضی ساختن دروازه‌بانان و دادن پول و رشوه اجازه عبور و مرور داشتند و در غیر این صورت باید تا باز شدن آن‌ها صبر می‌کردند، دو اتاق در اطراف این دروازه‌ها ساخته شده بود، یکی برای ماموران اخذ عوارض و دیگری جهت دروازه‌بانان بود که بستن و گشودن دروازه‌ها را در اختیار داشتند.
یک خبرنگار آمریکایی می‌گوید ماموران امنیتی ورزشگاه احمد بن علی به دلیل پوشیدن یک تی‌شرت خاص اجازه ورود او به استادیوم برای تماشای دیدار آمریکا و ولز را نداده‌اند.
من در آن تجمع نبودم و شاید عزیزانی که آنجا بوده‌اند اطلاعات و تحلیل دقیق‌تری داشته باشند؛ اما در کلان قضیه نهایتا اگر ما نگذاریم که سازمان‌ها و نهادهای رسمی کشور هم اعتراض خود را در چارچوب قانون مطرح کنند، بهانه می‌دهیم به یک عده ضدانقلاب که از این مسائل سوءاستفاده کنند و چهار حرف اضافه هم روی آن بگذارند.
اسماعیل کوثری گفت: اکنون شاهدیم گروهک‌هایی مانند کومله، منافقین، سلطنت‌طلب‌ها، هم‌جنس‌بازان، شیطان‌پرست‌ها، مارکسیست‌ها و چپ‌ها درعین اختلافاتی که با یکدیگر دارند با یکدیگر متحد شده و درتلاشند تا گام به گام مسیر تجزیه ایران را عملیاتی کنند.
قاضی صلواتی بیان کرد: با توجه به قرائن و شواهد منعکس در پرونده، اقدامات متهم از مصادیق محاربه است و بر اساس مواد 279، 283 و بند الف ماده 282 قانون مجازات اسلامی مصوب سال 1392، برای متهم حکم اعدام صادر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ