اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی نساجی مازندران می‌گوید فلسفه بازی نساجی وقت تلف کردن نیست و آنها هیچ‌گاه دست به چنین روشی نمی‌زنند.
لوئیس سوارز به شایعات اخیر درباره انتقالش به اینترمیامی و همبازی شدن با مسی پاسخ داد و گفت او با گرمیو قرارداد دارد و فعلا چنین انتقالی غیرممکن است.
حسنایی گفت: نمی‌شود دانشجو بدون حجاب وارد دانشگاه شود، بعد بگوید اول من را به کمیته ببرید، حکم بدهید و بعد ممنوع الورودم کنید! اصلا از ابتدای امر ورود چنین دانشجویی به هر دانشگاهی ممنوع است. اگر دانشجویی با حجاب وارد دانشگاه شد بعد کشف حجاب کرد، منطق در خصوص برخورد با او چه می‌گوید؟ می‌توان گفت فقط ورود به دانشگاه بدون حجاب ممنوع است بعد هر کاری خواستند بکنند؟
رئیس‌جمهور آمریکا یک روز بعد از سفر وزیر خارجه این کشور به پکن رئیس‌جمهور چین را با لفظ «دیکتاتور» مورد خطاب قرار داد. بایدن گفت: «علت اینکه وقتی من آن بالن را با دو کانتینر پر از تجهیزات جاسوسی داخلش ساقط کردم شی جین پینگ خیلی ناراحت شد این بود که خبر نداشت که آن بالن آنجا بود.» وی اضافه کرد: «برای دیکتاتور‌ها خیلی مایه پریشانی است که خبر نداشته باشند چه اتفاقی افتاده است.»
گمان چنین بود که اولین دیدار و سفر اردوغان به تهران خواهد بود، اما او به باکو رفت و در مصاحبه‌ای در کنار «علی‌اف» کلماتی علیه ایران بیان کرد که هیچ انتظارش نبود.
نماینده مردم چابهار در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: نمی‌شود شما به عنوان رئیس جمهور و من به عنوان نماینده به دنبال تیک آبی اینستاگرام باشیم و ملت را از کسب و کار مجازی خود محروم کنیم.
تا دو هفته پیش همه چیز متفاوت بود از او تعریف و تمجید می شد و حالا با دریافت یک گل همه چیز دوباره عوض شد. واقعا چرا چنین کاری را انجام می دهیم؟
کریستوف گالتیه در نشست خبری بازی با لانس به اتهام سنگین اخیر علیه خودش واکنش نشان داد و گفت از مطرح شدن چنین اتهامی شوکه و منقلب است.
رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، پس از پیروزی 3-0 مقابل جبل‌الطارق در مرحله مقدماتی یورو 2024، نسبت به سطح تیمش ابراز ناامیدی کرد.
سرمربی رم بعد از شکست تیمش مقابل کرمونزه اتهاماتی را به داور چهارم بازی وارد کرد.
من به‌عنوان یک فرد در اکباتان زندگی می‌کنم و طی این چهارماه اعتراض و حضور مردم در خیابان برای بروز نارضایتی‌هایشان بسیار محدود و حتی می‌توانم بگویم در این دوره اعتراضات هیچ کدام نامی از خاندان پهلوی، رضاشاه، محمدرضا یا رضا پهلویِ پسر را نیاورده‌اند. پس چنین پایگاهی وجود ندارد که بگوییم چه اتفاقی در داخل و فضای سیاسی جامعه افتاده است و چه تاثیری بر معترضان داخلی دارد. این جریان در آن سوی مرز‌ها به‌دنبال تحمیل خودشان بر اعتراضات مردمی هستند و می‌خواهند بگویند ما صدای نارضایتی مردم هستیم.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار تیمش مقابل ساوتهمپتون در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره هو شدن مارک کوکوریا توسط هواداران چلسی گفت او چنین چیزی نشنیده است.
هافبک پیکان می گوید با شرزود تمیروف بحث نکرده و پیش آمدن چنین موضوعاتی در فوتبال طبیعی است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال شکست بدی را مقابل تراکتور پذیرا شد گفت: این تیم کاملاً بی برنامه بود و طوری عمل کرد که من تا به حال در لیگ برتر چنین استقلالی را ندیده بودم.
محسن خلیلی می‌گوید پرسپولیس بدون لوکادیا هم پنج سال قهرمان شده و باز هم می‌تواند این اتفاق را رقم بزند.
«ما باید یاد بگیریم که در سیاست کشور‌ها حرف اول و آخر را منافع میزند نه اخلاق. چین هم مانند هر کشوری سعی دارد منافع خود را تامین کند. حالا این تامین منافع با رابطه با عربستان و توافقات پشت پرده با غربی‌ها انجام شود یا با ایران. فرقی نمی‌کند. هر سو که بتواند منافع ملی آن‌ها را تامین کند، به همان طرف می‌روند؛ بنابراین ما هم باید به فکر یک سیاست جدید و یارگیری تازه باشیم. به نظر من سیاست غربی‌ها این است که بعد از جدا کردن ایران از چین و روسیه که حق وتو دارند، به این سمت خواهد رفت که دوباره ایران را ذیل بند ۷ منشور سازمان ملل قرار دهند. به همین دلیل است که می‌گویم باید مقامات ایرانی این اتفاق را یک زنگ خطر بدانند.»
نماینده مردم مرودشت در مجلس افزود: «درخصوص همین موضوع، چند روز قبل در حوزه انتخابیه خود در مجالس مختلف، مسجد و برنامه‌هایی که با مردم به صورت مستقیم صحبت کردم، به نظرم اتفاقا جامعه نسبت به چنین مسائلی نگاه مثبتی دارد و آن را باز دارنده می‌داند؛ دست‌کم در افرادی که من با آن‌ها ارتباط داشتم چنین بود.»
سرمربی استقلال می گوید که علاقه داشته است دربی پایتخت پیش از جام جهانی قطر برگزار شود ولی چنین نشد.
لیونل مسی در ترسناک‌ترین فرم ممکن خود قرار دارد و در چنین شرایطی به جام جهانی خواهد رسید. نابغه آرژانتینی به همان نسخه قدیمی خود در بارسلونا برگشته است.
برای من بیش از اینکه مهم باشد چه اتفاقی در فولاد مبارکه رخ داده است، مهم و سوال برانگیز است که سازمان بازرسی طی این مدت چه کار می‌کرده است؟ مگر غیر از این است که افراد در این سازمان حقوق دریافت می‌کنند تا مانع از بروز موارد این چنینی شوند؟
معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد دولت جمهوری اسلامی ایران هستم، اینکه هنرمندان بگویند نماینده ما هستید، چنین موضوعی صحت ندارد. برخی از هنرمندان علاقه‌مند به یارکشی هستند، من نماینده هنرمندان نیستم، نماینده دولت جمهوری اسلامی ایران هستم و باید منویات آن را اجرا کنم. معاون هنری نیامده است تا هنرمندی، خلاف سیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی ایران عمل کند و دولت از او حمایت کند. قرار نیست چنین اتفاقی رخ بدهد. قرار است سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر مفاهیم انسانی و اسلامی در حوزه‌های مختلف هنری را اجرایی کنیم. اگر هنرمندی با این سیاست‌ها و تفکر علاقه‌مند بود، همراهی و مفاهیم اخلاقی را ترویج کند، روی چشم ما جای دارد و حتما در خدمتش هستیم.
دونالد ترامپ گفت: وزارت دادگستری و پلیس اف‌بی‌آی گذرنامه‌ام را به من برگرداندند. ممنونم، اما متاسفانه وقتی ۸ روز قبل (هشتم ماه اوت) به خانه من (مارالاگو) حمله کردند، هرچه به چشمشان خورد را زیر بغل زدند و رفتند. چنین اتفاقی نباید در آمریکا رخ دهد.
فرانکی دی یونگ، ستاره هلندی بارسلونا نه پیشنهاد کاهش دستمزد را قبول می کند و نه حاضر به جدایی از این تیم و انتقال به لیگ برتر است.
فرانکی دی یونگ، ستاره هلندی بارسلونا نه پیشنهاد کاهش دستمزد را قبول می کند و نه حاضر به جدایی از این تیم و انتقال به لیگ برتر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ