پایگاه اطلاع رسانی خانه موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی به خبر مجازی دیدار خانم فاطمه هاشمی رفسنجانی با حجت الاسلام و المسلمین مجتبی خامنه ای واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برنامه فشرده تیم ملی ایران قبل از برگزاری جام ملت‌های آسیا با تایید امیر قلعه نویی نهایی شده است.
در دیدار رؤسای مجالس ایران و صربستان بر توسعه ارتباطات پارلمانی و اقتصادی با محوریت تقویت بخش خصوصی تأکید شد.
رئیس جمهور در دیدار وزیر امور خارجه الجزایر با تمجید از سابقه انقلابی و ایستادگی ملت این کشور در برابر استعمار، بر اراده ایران برای گسترش همکاری‌ها و ارتقای سطح روابط با الجزایر تاکید کرد.
وزیر امور خارجه در دیدار سفیر جدید ایران در ابوظبی با اشاره به اهمیت روابط با امارات عربی متحده، بر ضرورت‌ تلاش برای گسترش مناسبات در همه زمینه‌ها تأکید کرد.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با همراه سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی با شهردار کازان دیدار و گفتگو کردند.
رهبر انقلاب در دیدار کارگران گفتند: اگر مسئولی جرات مقابله با مفسد داخلی را نداشته باشد، جرات مبارزه با زورگوی خارجی را نخواهد داشت.
مدیرعامل بانک سپه در دیدار نوروزی با مدیران این بانک، بر ضرورت هدایت فعالیت‌های بزرگترین بانک کشور به سمت مهار تورم و رشد تولید تاکید کرد.
در دیدار وزیر خارجه بحرین با یک هیئت پارلمانی اوکراینی موضوعات مختلفی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
قم- مراجع تقلید در دیدار با فرمانده فراجا و وزیر آموزش و پرورش بر لزوم شناسایی علل حوادث مسمومیت ها در مدارس و برخورد قاطعانه با عوامل احتمالی در این ماجراها تاکید کردند.
از نظر نایب‌رئیس ۱۷ ساله فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران و روسیه حائز اهمیت است.
رئیس پارلمان مصر که به همراه هیات اتحادیه بین المجالس عربی به دمشق سفر کرده با رئیس جمهور سوریه دیدار و گفتگو کرد.
تاکید بر لزوم پرداخت مطالبات بانکی ایران، حفظ و کنترل مرز و ضرورت اعمال حاکمیت کامل عراق در جلوگیری از هرگونه تحرکات تهدید آمیز علیه ایران، تقویت خطوط مواصلاتی و حمل ونقل، برگزاری دور بعدی نشست کمیته عالی مشترک و نهایی سازی سند جامع همکاری از موضوغات مهم مطرح شده از سوی حسین امیرعبداللهیان بود.
تیم ملی فوتبال کشورمان در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ به مصاف روسیه خواهد رفت.
به دنبال اعطای مجوز یوفا و ای اف سی، فیفا نیز با ارسال نامه ای، دیدار دوستانه سپاهان و زنیت را مورد توجه خود قرار داد‌.
پاکو خمس تائید کرد که محمد عباس‌زاده شرایط بازی ندارد و در دیدار مقابل فولاد به میدان نخواهد رفت.
در جریان دیدار وزیر امور خارجه کشورمان و رئیس جمهور سوریه، ضمن دعوت از رئیس جمهور کشورمان برای سفر به دمشق، تاکید شد که این سفر زمینه ساز تقویت روابط در همه زمینه‌ها خواهد شد.
فاطمه قره‌حسنلو، خواهر دکتر حمید قره‌حسنلو گفت: در تلاش هستیم تا بی‌گناهی کامل حمید و همسرش ثابت شود. در حال حاضر حمید راهی زندان خواهد شد و خانواده احتمالا از این پس خواهند توانست با او دیدار کنند.
چند روز اخیر برخلاف روزهای قبل از آن که هیچ خبری از تحرکات و سخنان برخی از جناح های سیاسی کشور به خصوص اصلاح طلبان شنیده نمی شد ؛ زمزمه هایی مبنی بر دیدارهایی بین برخی از فعالان سیاسی با مسئولان کشور شنیده و درباره جزییات آن گمانه زنی هایی مطرح می گردید
«سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار «محمد کاظم آل صادق»، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد در خصوص آخرین تحولات عراق و منطقه گفتگو کرد.
رئیس جمهور در دیدار با همتای فرانسوی خود در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: لازمه حصول توافق پایدار، تضمین‌های اطمینان‌بخش و بسته شدن پرونده‌های پادمانی ایران است.
رئیس‌جمهور در دیدار با تجار ایرانی حاضر در ازبکستان گفت: از میزان روابط اقتصادی و تجاری بین ایران و ازبکستان راضی نیستیم و این روابط باید افزایش پیدا کند.
قضاوت دو دیدار هفته چهارم لیگ برتر مورد نقد و بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
امیرعبداللهیان در این دیدار تاکید کرد: وزارت امور خارجه از هیچ تلاشی برای آزادی اتباع خود فروگذار نخواهد کرد.
رسانه های عراقی جزئیاتی از دیدار «سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق با «محمد بن سلمان»، ولیعهد عربستان سعودی در آغاز سفر وی به این کشور منتشر کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ