رئیس‌جمهور در دیدار با تجار ایرانی حاضر در ازبکستان گفت: از میزان روابط اقتصادی و تجاری بین ایران و ازبکستان راضی نیستیم و این روابط باید افزایش پیدا کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در دیدار وزیر امور خارجه الجزایر با تمجید از سابقه انقلابی و ایستادگی ملت این کشور در برابر استعمار، بر اراده ایران برای گسترش همکاری‌ها و ارتقای سطح روابط با الجزایر تاکید کرد.
رئیس جمهور عراق امروز میزبان هیئتی به ریاست معاون وزیر خارجه ایران بود و بر اهمیت تقویت همکاری عراق و ایران در زمینه تجارت و انرژی تاکید کرد.
رئیسی همچنین به قانون ارتقای سلامت اداری به عنوان یکی از قوانین بسیار خوب و متقن، اما مغفول مانده در نظام اداری کشور اشاره و بر اهتمام بیشتر برای اجرای آن تاکید کرد.
رئیس‌جمهور در مراسم استقبال رسمی در نیکاراگوئه گفت: استقلال، آزادی‌خواهی و عدالت‌طلبی وجه مشترک هر دو کشور است؛انقلاب دو کشور در یک برهه زمانی و همزمان اتفاق افتاد؛ امپریالیسم شکست داده‌شد.
رئیس جمهور وزارت راه و شهرسازی را مکلف کرد با همکاری شورای پول و اعتبار، راهکارهای قانونی کاهش سود وام‌های بانکی در حوزه مسکن، به ویژه مسکن حمایتی را بررسی و تصمیمات لازم را اتخاذ کند.
رئیس جمهور وزارت راه و شهرسازی را مکلف کرد با همکاری شورای پول و اعتبار، راهکارهای قانونی کاهش سود وام‌های بانکی در حوزه مسکن، به ویژه مسکن حمایتی را بررسی و تصمیمات لازم را اتخاذ کند.
در جلسه شورای اقتصاد که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، تاکید شد که نرخ رشد قیمت‌ها از ۴.۷ درصد در اسفند ماه سال گذشته به ۲/۸ درصد در اردیبهشت ماه سال جاری کاهش یافته است.
رئیس جمهور تونس به تحولات جاری در این کشور و بازداشت رهبران جنبش النهضه و تعطیلی دفاتر آن واکنش نشان داد.
رئیس جمهور تونس با امیر قطر درباره موضوعات منطقه ای و بین المللی رایزنی کرد.
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد باید در برابر تحرکات و اقدامات غرب رویکرد قاطعی در پیش گرفت.
رئیس جمهور اظهار داشت: حمایت‌ها از فعالیت‌های دانش‌بنیان باید بگونه‌ای برنامه‌ریزی شود که به تحول و سرعت بخشیدن به فرآیند اجرایی‌سازی قانون جهش تولیدات دانش بنیان در کشور بیانجامد.
رئیس جمهور روسیه با بیان اینکه شناور گورشکوف مجهز به سلاح زیرکون به خوبی از روسیه در برابر تهدید‌های بالقوه خارجی محافظت خواهد کرد تاکید کرد: هیچ کشور دیگری در جهان تسلیحاتی شبیه به این ندارد.
رییس جمهور پیشین ایران تاکید کرد که نباید گذاشت تا آزادی و امنیت در برابر هم قرار گیرند و در نتیجه آزادی به بهانه حفظ امنیّت، پایمال شود یا امنیّت که شرط استقرار سامان و نظم خوب در جامعه است به نام آزادی نادیده انگاشته شود.
رئیس جمهور با اشاره به مصوبه قبلی شورای‌عالی اداری برای ممنوعیت برگزاری دوره‌های آموزشی در دستگاه‌های اجرایی گفت: ایجاد مراکز آموزشی در دستگاه‌ها و جذب نیرو از آنها ناقض عدالت است.
رئیس جمهور با اشاره به مصوبه قبلی شورای‌عالی اداری برای ممنوعیت برگزاری دوره‌های آموزشی در دستگاه‌های اجرایی گفت: ایجاد مراکز آموزشی در دستگاه‌ها و جذب نیرو از آنها ناقض عدالت است.
رئیس جمهور عراق بر نقش حیاتی کشورش در منطقه تاکید کرد.
حسین زهی گفت: رئیس جمهور در این دیدار تاکید کردند لازم است از شهروندان و خانواده‌هایی که ناخواسته و بی گناه دچار آسیب شدند دلجویی شود، هم‌چنین تاکید کردند که مطابق قانون با کسانی که آسایش و آرامش مردم و امنیت جامعه را به خطر می‌اندازند، برابر با مقررات قانونی برخورد شود.
رئیس جمهور عراق بر تحکیم روابط تاریخی میان کشورش و مصر تاکید کرد.
رئیس جمهور روسیه در دیدار با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ضن ابراز نگرانی از وضع نیروگاه زاپروژیا در شرق اوکراین، بر حق برابر همه کشورها برای استفاده صلح آمیز از انرژی اتمی تأکید کرد.
رئیس جمهور روسیه در دیدار با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی بر حق همه کشورها برای برخورداری از فرصت‌های برابر در بهره برداری صلح آمیز از انرژی اتمی تأکید کرد.
رئیس جمهور ترکیه بر حمایت این کشور از جمهوری آذربایجان در تنش های تازه  با ارمنستان تاکید کرد.
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: بنیاد به وظیفه حقوقی خود در برابر توهین به شهدا به صورت جدی عمل کرده و اجازه توهین به شهدا را نخواهد داد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان پیشرو در مبارزه با رژیم صهیونیستی باید همچنان با تاکید بر محور مقاومت در برابر این رژیم نامشروع ایستادگی کند.
ستاره جوان استقلال این روز‌ها وضعیت نامشخصی در این تیم دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ