از نظر نایب‌رئیس ۱۷ ساله فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران و روسیه حائز اهمیت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه پس از سفر خود به عربستان‌، گفت: تأکید مقامات عربستان این بود که عربستان نگاه متفاوت از گذشته دارد و آن‌ها آمادگی دارند در یک صفحه جدید روابط دو کشور رقم بخورد.
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با رئیس جمهور روسیه بر اجرایی شدن طرح‌های مختلف همکاری فی‌مابین به‌ویژه در حوزه ترانزیت و انرژی تأکید کرد.
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با رئیس جمهور روسیه بر اجرایی شدن طرح‌های مختلف همکاری فی‌مابین به‌ویژه در حوزه ترانزیت و انرژی تأکید کرد.
متوسط بارندگی و طبیعت خشک و نیمه خشک ایران، لزوم اجرای طرح کاشت درخت را دو چندان می‌کند.
وزیر فرهنگ و ورزش قزاقستان بر تمایل کشورش برای ارتقای همکاری با امارات متحده عربی به ویژه در پروژه‌های سرمایه‌گذاری مشترک و بخش گردشگری تاکید کرده است.
در شبی که گل گهر برای مدعیان خط و نشان کشید هافبک تکنیکی این تیم گلزنی کرد تا یکی از بهترین های تیمش باشد.
رئیس جمهور تفویض اختیارات ویژه به استاندار سیستان و بلوچستان برای حل مشکلات و پیشبرد امور استان را ضروری دانست و بر تداوم هماهنگی همه مدیران استان برای رفع مشکلات تاکید کرد.
دبیر شورای نگهبان گفت: وظیفه دلسوزان انقلاب در عرصه رسانه این است که پرچمدار جهاد تبیین باشند و هوشمندانه و با روحیه انقلابی، توطئه‌های دشمنان را خنثی سازند.
نایب‌رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه در گذشته بازیکنان والیبال صغرسنی داشتند، این موضوع را در سال‌های اخیر رد و تأکید کرد در تیم‌های پایه حتی یک روز هم صغرسنی ندارند.
رئیس جمهور گفت: باید معاونت پرورشی در آموزش و پرورش چه در بخش کلان و چه در مدارس و بخش‌های مختلف فعال شود.
وزارت خارجه چین در بیانیه‌ای خواستار تضمین امنیت رئیس‌جمهور نیجر شد.
وزارت خارجه چین در بیانیه‌ای خواستار تضمین امنیت رئیس‌جمهور نیجر شد.
سخنگوی پلیس گفت: بر اساس دستورات و فرامین، حفظِ حرمتِ بانوان و حریم آمرانِ به معروف و ناهیان از منکر در اولویت پلیس است.
رئیس جمهور با اشاره به توافقات حاصل از سفر اردیبهشت ماه خود به دمشق، بر اجرایی شدن کامل توافقات صورت گرفته در این سفر به ویژه در بخش اقتصادی و تجاری تاکید کرد.
سران ایران و عمان، ضمن مرور آخرین وضعیت پیشرفت اسناد همکاری امضا شده در سفرهای متقابل سران دو کشور، بر اراده تهران-مسقط برای ارتقای روابط به سطوح بالاتر و گسترش تعاملات فیمابین تاکید کردند.
نایب‌رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران، از ثبات قیمت‌ سکه در آخرین معاملات هفته نسبت به ابتدای هفته در بازار خبر داد و تاکید کرد که هر چند نوسان در طول هفته دیده شد اما در نهایت به قیمت‌های ابتدای هفته رسید؛ البته با توجه به کاهش قیمت طلا در بازارهای جهانی، طلا در بازار داخل هم ارزان شده است.
نایب‌رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس با تاکید بر این که وزارت کشور باید گزارش مستندی از نحوه پرداخت حقوق‌ها در شهرداری تهران ارائه کند، گفت: به هیچ وجه نباید خالص دریافتی کارکنان و مدیران نهاد‌های دولتی و عمومی که تمام یا بخشی از اعتبارات آن‌ها از بودجه عمومی کشور تامین می‌شود، بیش از سقف حقوق تعیین‌شده توسط مجلس باشد.
نایب‌رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران، با تاکید بر اینکه زور کاهش نرخ ارز و کاهش هیجانات معاملات آن بر افزایش قیمت‌ها در بازار جهانی طلا چربیده، از کاهش بی‌سابقه قیمت‌ها در بازار سکه و طلا نسبت به هفته‌های اخیر و تنظیم بازار سکه و طلا خبر داد.
نایب‌رییس هیات‌مدیره بانک تجارت با اشاره به اینکه ارز دیجیتال بانک مرکزی می‌تواند کارگشا و تحول‌آفرین باشد، ضرورت توجه به مشتریان در هنگام اجرای این طرح را مورد تاکید قرار داد.
نایب‌رییس هیات‌مدیره بانک تجارت با اشاره به اینکه ارز دیجیتال بانک مرکزی می‌تواند کارگشا و تحول‌آفرین باشد، ضرورت توجه به مشتریان در هنگام اجرای این طرح را مورد تاکید قرار داد.
​ششمین نشست شورای اطلاع‌رسانی دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی به میزبانی بانک صادرات ایران و حضور رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی، نائب‌رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران و رؤسای روابط‌عمومی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی و با تاکید بر هم‌افزایی، مسأله‌شناسی و مخاطب‌شناسی برای انعکاس مطلوب اقدامات و دستاوردها در مشهد مقدس برگزار شد.
نایب‌رییس هیات‌مدیره بانک تجارت در پنل تخصصی «تحول دیجیتال و نگرش اکوسیستمی به اقتصاد دیجیتالی و کسب‌وکار دانش بنیان» بر اهمیت فرهنگ‌سازی در تحول دیجیتال تاکید کرد.
مشهد ـ نائب‌رئیس شورای شهر مشهد گفت: آتش نشانی از نظر ایمنی پارکینگ«هشت آباد» در مشهد را تایید نکرده است.
«وزارت بهداشت یک لیست قرمز (کمبود)، زرد (هشدار) و سبز (تامین) دارویی دارد و اکنون این لیست دارویی به رنگ زرد درآمده، یعنی همان مرحله هشدار که فاجعه است و انواع دارو‌ها در این لیست وجود دارند. تقریبا ۷۰۰ قلم کمبود دارویی.» این نکته را مجتبی بوربور، نایب‌رئیس اتحادیه واردکنندگان دارو می‌گوید و درباره تفاوت کمبود‌های دارویی که از سوی فعالان حوزه دارویی اعلام می‌شود، اما مورد تایید وزارت بهداشت نیست، می‌گوید: «اینطور به‌نظر می‌رسد که وزارت بهداشت در حال انکار کمبودهاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ